God onsdag fra vest

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 27. nov 2013.

  1. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Teknisk sett er ennå tirsdag her på Bainbridge - men siden jeg jobber "i Norge" og PC klokken viser Norsk tid sier vi god onsdag. Sitter nå og nyter en "Honest Pint" på the Harbour Public House, Lucille IPA fra Georgetown Brewery I Seattle - en av høstens IPA er brygget med de nye Hops. Cascade Mountains skjuler seg snekledtr bak Seattle Skyline på en strålende dag - godt å være hjemme. I morgen starter dagen med en skikkelig togtur - Pacific Starlight til Portland - skikkelig tog med STORE Diesel lokomotiver og sete i annen etasje - den lille italienerinnen er allerede i Portland, hun holder kurs for Nike. Torsdag samles hele familien i Bend (vi svogerene har en liten plan om et lite stopp på Crux Fermantation Project - viktig med voksenopplæring) nevøene og svigernevø blir nok også med - godt med solid stor Truck - ikke FnatMobile F150 men Dodge Ram 3500. Ha en god onsdag
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Gudd dei litt nærmere Gnore. Her har man akkurat kommet hjem fra en pre-Thanksgivingutskeielse på Cheesecake Factory. Ikke bra hverken for lommebok eller fordøyelse, men av og til gjør man slike dumme ting. Kun to dager til Det Store Etegildet. Planlagt avgang til South Carolina for familiesamling i morgen ettermiddag, såfremt veiene er farbare. Meterolygene har ennå ikke gitt seg med at det skal bli sne og is i morgen, men jeg tipper det hele renner bort - bokstavelig talt. Allerede et par grader over det beregnede. God onsdag!
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings. Startet dagen med å kikke igjennom den nye kalenderen jeg fikk av Singapore Airlines i går, du verden for en fin måte å starte dagen på :) denne dagen må jo bli bra.
    Sitter nå på det engang ærverdige Hotell Bristol i Oslo og er akkurat ferdig med frokost. Dette har vert et sjefs hotell engang i tiden, ikke så gale nå heller men "litt" konservativt på en måte.
    Nå blir det ut å traske i vinterkulda, møte hele dagen og en snarvisitt innom familien for å levere julegaver på eftan.

    Folkens, ha en strålende dag.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hey heeeeey. Vet ikke helt hva jeg skal klage over i dag, men jeg kommer nok på noe.

    God morgen fra T banens linje en mot sinnsykehuset. Straks er jeg på plass i cella og kan ta meg en kaffe og booke meg en billett et eller annet sted. Boston kanskje? Litt usikker.

    God onsdag ja
     
    Scanflyer liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra Kiel!
    Her skal man ta båt opp til Oslo i dag. Julebord, øl, akevitt osv osv.
    Jau jau!
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag - jobb jobb jobb jobb, og i kveld er det også jobb... Snakkes i morgen :)
     
  7. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Løkka! De nye jentene fra Singapore har fått hedersplassen på hjemmekontoret, så nå er det bare å glede seg til februar:)

    God onsdag forumister!
     

    Attached Files:

Del denne siden