God onsdag morgen fra Oslo. I dag er den store dagen folkens!- Google home kommer på norsk! Tidsregningen begynner på nytt! ...eller kanskje ikke.... Men man får noen måneder med YouTube Premium på kjøpet når man kjøper den norske utgaven.. Og det er i alle fall fint.. Fordi reklamen er slitsom ... Men nok reklame for Google. Det er bikkjekaldt I Oslo. Ha en ellers fin dag
God Morgen fra OSL Jakten på Gull fortsetter Ser ut som det er fint flyvær i dag. Satser på at alt korresponderer på ruten OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-OSL. God Onsdag Ønskes Alle
God morgen fra hovedstaden! Har akkurat takket ja til ny jobb, så nå gjenstår det bare å si opp den jeg har. Gleder meg ikke til den samtalen. Ja ja.. @Are Kommer min amerikansk-kjøpte Google home til å kunne norsk, vet du det?
God morgon frå eit regnvått Praha. No står snart frukosten for tur. Berre madammen snart får plukka ut dagens antrekk
God morgen fra Gøteborg. Her i Sverige er solen på vei opp og jeg er straks på vei til dagens heldagsmøte. I ettermiddag blir det hjem til Oslo igjen, det skal bli litt godt det også... siden det er usikkert når møtet er ferdig får man se om det blir tog eller buss nordover ettersom hva som passer best og går først... Nyt onsdagen
God onsdag fra Nordens Paris, her er det skyfri himmel og 2 grader ifølge telefonen. Godt jeg har gått over til vinterjakke. I Paris var det såpass varmt at det lot jeg jakka ligge, men her derimot er det annet som gjelder. 20 dager til DY og SK turen min til Manchester. Idag tippet også nye EB poeng inn på EB kontoen min. Foreløpig i denne kvalifiseringperioden min (begynte i September) har jeg 3 kvalifiserende og jeg har regnet meg frem til med inklusivd Widerøe i Desember er jeg oppe på 7 før jul. Blir Sølvmedlemskap videre i neste år også Ellers får alle her ha en strålende onsdag
Det passer alltid best med fly fra Gøteborg, og da blir det jo enten via ARN eller CPH så det er 2 flights . Men jeg innser jo at det er lettere for meg som bor et steinkast fra Gardermoen å forsvare å fly til Gøteborg
Min amerikanske Google home snakker allerede norsk. Med med mindre funksjonalitet enn på engelsk så langt
Urghhh fra Trondheim Her er man hjemme idag med rimelig uggen kropp....tror nok noen noro-virus e.l. har funnet veien til meg.... Foreløpig har jeg tilbragt mere tid på toalettet enn senga Håper alle har en frisk dag
I dag ble jeg endelig DIAMANT og jeg ser stjerner. Har vært innom både ARN og CPH i dag og nå er det FRA sin tur. Hva gjør jeg med Diamant-kortet nå? Noen tips?
Denne setningen har jo ingen meritter. Apple har vært og er vesentlig mer konsumentvennlige med produktene sine.
Tenkte meg det kom reaksjoner på dette Jeg tenkte mest på at de kjører sine egne standarder og ikke har hensyn til noe annet enn seg og sitt. Brukervennlighet er noe annet.
Dagen avsluttes selvfølgelig med Strømsbrudd her i Nord. Ikke mye å få gjort noe med, men men. Mørkt har det blitt noen steder og mørketiden har ikke begynte enda engang. https://www.nordlys.no/tromso/strombrudd/troms-kraft/strombrudd-i-tromso/s/5-34-987686