God onsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 13. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra fra en fortsatt grå og lettere fuktig hovedstad. Nå kan vi vel snart få et gjensyn med solen? Dagen bringer diverse interne og eksterne møter. Ha en fin onsdag!
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu Scandinavia og her skinner sola :)

    Nyter faktisk en god frokost på hotellrommet før dagens forhandlinger:

    image.jpg

    Ha en strålende onsdag!
     
    Islending and tommy777 like this.
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Sola, her ser nå vi litt sol innimellom. Var uforskammet tidlig på kontoret i dag og ligger "godt" an. For øyeblikket suser morgen rusjet inn til SVG like forbi kontorvinduet, med høy luftfuktighet eller noe, genereres det en del sriper av kondens fra vingetippene, du verden en har det fint på jobb da :) men det tar snart slutt for til kvelden blir det mer snekkring hjemme - helvette asså.
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Her i sør skrangler livet videre.
    Fått skranglet meg på jobb, og skranglet igang pc'en.
    Og så har jeg fått lest om denne her skruen http://bonusfeber.se/10-snabba-med-mr-404-christer-bjornstrom/
    Tror nok han slår oss alle sammen ned i støvlene i forhold til flygalskap.
    Eneste jeg satt igjen og lurte på er hvordan han finansierer 400 årlige SAS flighter ut av egen lomme........
    Han har nok ikke råd til å drikke stakkars.
    Enda godt jeg har!!
     
    SASDC8 and LN-FHU like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mårnings fra Trondheim
    Jobber og drikker kaffe og gruer meg til å komme hjem å male......Håper på litt overtid ;)

    Edit ; og håper noen kan la meg benytte deres adresse i Sverige elr.Danmark..... ;);)
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Må man betale ekstra for dette....? Har ikke benyttet meg av dette selv, så vet ikke....
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ble oppgradert til businessrom og en av perksene der (som du kan lese om på veggen) er gratis skandinavisk frokost på rommet. Hvis ikke du bor på et business eller suite rom, koster det 195 pluss 65 for levering. Syns faktisk det var helt genialt, og blir å benytte meg av det alle gangene jeg bor i businessrom på Radisson Blu.
     
    Islending and tommy777 like this.
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Harstad big city of dreams.

    Kjapp besøk hos mor og litt kaffeslaberas hos Trond som driver nord Norges beste restaurant De Fire Roser der vi også skal spise middag i aften.

    Innom torget downtown der ett par Thaiberter har tatt over hele salgsplassen med Thai fastfoodvogn, telt med grill og bord ved siden av. Sier vel noe om demografien i byen eller at man er tomme for Mydlandpølser.. ;)
     
    LN-FHU liker dette

Del denne siden