God onsdag morgen!

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av EB, 13. aug 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    430
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra fra en fortsatt grå og lettere fuktig hovedstad. Nå kan vi vel snart få et gjensyn med solen? Dagen bringer diverse interne og eksterne møter. Ha en fin onsdag!

2. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu Scandinavia og her skinner sola :)

Nyter faktisk en god frokost på hotellrommet før dagens forhandlinger:

image.jpg

Ha en strålende onsdag!

Islending and tommy777 like this.
  3. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,065
    Bonuspoeng:
    113
    Hoy fra Sola, her ser nå vi litt sol innimellom. Var uforskammet tidlig på kontoret i dag og ligger "godt" an. For øyeblikket suser morgen rusjet inn til SVG like forbi kontorvinduet, med høy luftfuktighet eller noe, genereres det en del sriper av kondens fra vingetippene, du verden en har det fint på jobb da :) men det tar snart slutt for til kvelden blir det mer snekkring hjemme - helvette asså.

4. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Her i sør skrangler livet videre.
    Fått skranglet meg på jobb, og skranglet igang pc'en.
    Og så har jeg fått lest om denne her skruen http://bonusfeber.se/10-snabba-med-mr-404-christer-bjornstrom/
    Tror nok han slår oss alle sammen ned i støvlene i forhold til flygalskap.
    Eneste jeg satt igjen og lurte på er hvordan han finansierer 400 årlige SAS flighter ut av egen lomme........
    Han har nok ikke råd til å drikke stakkars.
    Enda godt jeg har!!

SASDC8 and LN-FHU like this.
  5. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Christer er dritkul, hvis det ikke kommer fram fra artikkelen på svenskbonusfever - så har han kjøpt seg domestic travel pass hos SAS til 93,000SEK (drøyt 90,000NOK). Dette betalte han fra egne sparepenger+ferielønn og ekstra bonus de fikk hos LKAB :) (alt dette står på nettsiden hans, men det er jo kommet et par poster siden starten så jeg summerer opp :p ). Det geniale er jo at han får bonuspoeng for hver reise han gjør innenlands med SAS, og slik har han tjent inn nok poeng til flere bonusreiser. Han har allerede tatt ut bonusreiser til LYR, DUB, TOS, NRT osv... Det jeg synes er kulest er at han virkelig gjør dette fordi han selv synes det er dritartig! Han fisker ikke etter noe form for oppmerksomhet hos SAS, eller andre. Går sin egen veg, og det er virkelig noe å ta med seg til eget liv :)

Nuvel, god formiddag. Skranglet meg på jobb jeg også. Urk.

Fnate liker dette
  6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    978
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra Trondheim
    Jobber og drikker kaffe og gruer meg til å komme hjem å male......Håper på litt overtid ;)

Edit ; og håper noen kan la meg benytte deres adresse i Sverige elr.Danmark..... ;);)

7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    978
    Bonuspoeng:
    113
    Må man betale ekstra for dette....? Har ikke benyttet meg av dette selv, så vet ikke....

8. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte å svare, vi er midt i flytting så det lønner seg neppe å benytte seg av min/vår adresse :p Den vil variere mellom 2 steder i månedsskiftet + jeg er bortreist innimellom så jeg håper bare regningene finner rettvegen til slutt :p Når det gjelder pakker er sverige sånn teit som Norge og man må hente pakker på sin lokale COOP - jeg vet ikke helt hvor den lokale COOP er på det nye stedet vi flytter til heller :p

9. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Ble oppgradert til businessrom og en av perksene der (som du kan lese om på veggen) er gratis skandinavisk frokost på rommet. Hvis ikke du bor på et business eller suite rom, koster det 195 pluss 65 for levering. Syns faktisk det var helt genialt, og blir å benytte meg av det alle gangene jeg bor i businessrom på Radisson Blu.

Islending and tommy777 like this.
  10. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,551
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Harstad big city of dreams.

Kjapp besøk hos mor og litt kaffeslaberas hos Trond som driver nord Norges beste restaurant De Fire Roser der vi også skal spise middag i aften.

Innom torget downtown der ett par Thaiberter har tatt over hele salgsplassen med Thai fastfoodvogn, telt med grill og bord ved siden av. Sier vel noe om demografien i byen eller at man er tomme for Mydlandpølser.. ;)

LN-FHU liker dette

Del denne siden