God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 02. sept 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en klissvåt hovedstad. Nå går OIIIIIIIO'n til OSL hvor Norwegian byr på fasttrack før dagens første flyvning. Ha en flott og effektiv onsdag du også.
     
    tommy777 and Fnate like this.
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    God Morgen fra Lørenskog! Reiser opp til Gardermoen og setter kursen mot Helsinki og videre til Vilnius for tannlegetime ;)
     
  3. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Og god morgen fra ruters røde til Lysaker før tog tar meg til Osl. Kan anbefale alle som skal gå mer enn 8 min ute i Oslo i dag å bruke regnbukse..
     
    Shyneno liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et pissevått Rogaland. Den planlagte kontordagen er avlyst og en må i hui og hast følge vår utleier ut til et anlegg for tilstands analyse. Snakke meg om god planlegging, de presterte å ringe og spør om vår bistand etter at de er ankommet SVG med fly......
    Vell, det er bare å finne oljehyret og komme seg avgårde.

    Ha en tørrere dag der du er ;)
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mornings!

    Vått, vindfullt og kaldt her ute i Nordsjøen også. I dag har jeg store planer om å begynne å prøvepakke. Vanligvis er dette fort gjort, men når man skal rydde og sortere i over åtte års oppsamlet rask så blir det en noe mer omfattende pakkeprosess denne gangen. Må til og med sjekke inn bagasje på fredag på Sola når jeg skal hjem og det har vel ikke skjedd før. Jaja, to dager igjen og så er det takk & farvel!

    Ha en noenlunde tørr dag!
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mårn mårn fra Trondheim
    Motorsykkel til jobb idag også.Herlig i frisk morgenluft. Blir henting av nytt kjøleskap+utpælming av et stk gammelt et og ei oppvaskmaskin i samma slengen. Det fornyes må vite :)
    Regner med det blir bestilling av ny bil i løpet av kort tid også.......hrmpfhhh...lurer på om det blir noen penger igjen til flyvninger planlagt framover..:rolleyes:

    Ha en alldeles fortreffelig onsdag :):):)
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Her oppe i nord fortsetter den ensifrete trenden, i tillegg regner det. Holder ut, om åtte dager venter varmen nede ved Middelhavet.
    Ser mer og mer av pulten min, det lover godt for samvittigheta mi når ferien setter inn.

    Ha en forhåpentligvis tørr onsdag. :)
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo! Her på jobben er det kampanjedager og målet er vel rundt en halv milliard på to dager. Penger det og.
    Så her er det trøkk; lek og moro og masse aktiviteter sammen med leverandørene våre.
    Dagen går vel med til å få unna alt som enda ikke er gjort etter to dagers mailbombing - så jeg håper det er slutt for en liten stund nå.
    Gidder ikke tenke på regnet engang for det får jeg ikke gjort noe med og så sitter jeg under tak og har det tørt og godt.
    Ha en fin en!
     
    Fnate liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God og trøtt morgen. Sent hjemme i går etter lang dag med work shops. På'n igjen med det samme i dag. Man blir jaggu ganske trang i hjelmen av å lede så lange, og mange, sessions... Helt nytt materiale og varierende dedikasjon hos deltakerne. Phew!

    Elefanten bare gleder seg til prosjekt #ELEFANT_I_SKUFF_2015. Verdens lengste "skuff-tur" er nettopp booket. 13t45m, London-Buenos Aires, er ny pers med over en time. Rett på jobb ved landing.

    Ha en fin en. Med eller uten skuff.
     
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag!

    Dagen började med ett mail från SAS och det brukar aldrig vara en god start om man inte har beställt en biljett. Den här gången var det dock besked om full utdelning i enlighet med 261/2004 så nu skall fettern och jag fundera på vart vi skall resa för 800EUR ;)

    Annars öser regnet ner här men vad gör väl det :)
     
    Travellingalf liker dette
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Trehjuling med lasteplan den sykkelen din? :eek:;)
     
  12. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Blindern.
    Har så langt brukt dagen på å kode datasett og forbrede til statistiske analyser. Resten av dagen brukes til å lese.

    Observerte foresten en 4 hjuls koffert som var ute på egenhånd på Oslo S på morgenen i dag.

    Ønsker dere en fortsatt fin dag! :)
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Nusa Lembongan.

    Et kinesisk par har flyttet inn på naborommet og arrangerer diskotek med hard, kinesisk techno. Tidvis overdøvet av harking og spytting.

    Føler meg passe ignorant og kjip for å si dette, men merker jeg automatisk har mindre tålmodighet med kinesiske turister, bare basert på tidligere dårlige erfaringer.
     
  14. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Det finnes jo egne tråder om fenomenet på nettet, så du er ikke alene...

    Pass på evt konvolutter under døren.
     
  15. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er det bokstavelig talt diskotek her. Høyttalerne deres har diskolys innebygd, og de har bevegd seg til terrassen på utsiden.
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gettermiddag fra det Sørlandske.
    Mye regn her i dag, og mer skal det bli. Men akkurat nå titter sola gjennom. Det er sikkert like feil som feilprisingene til BA når man ser værmeldingen.
    Mye å gjøre om dagen.Først jobb og så fullt program på ettermiddagen. Kan jo bli sliten av mindre.....
    Er det helg snart?
    Er det rart jeg drikker?
    Hikk!
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago. Sol og 28 varme svinger bra. Samtale med sandkassen kl 0630 var en hyggelig start på dagen. Full fart videre.
     
  18. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Her på Lørenskog er det det båtføre....
     

Del denne siden