God onsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. jan 2016.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen. Kom hjem fra Hangzhou i går og ble oppgradert til SAS plus fra Shanghai til København og må si jeg er imponert! Hehe, både over oppgraderingen og produktet. Har jo lest at det er vanskelig å bli oppgradert hos SAS, så forventet ikke noe, spes. ikke siden jeg bare er sølv, enn så lenge. Ble derfor overrasket da de ropte opp navnet mitt ved gate og både sønne, uten status, og jeg ble oppgradert. Litt usikker på om jeg synes det er verdt flere tusen ekstra, men så er jeg både kort i beina og gniten... :)

    Angrer ikke på at jeg har byttet fra KLM til SAS. På meg virker det som om SAS har bedre kvalitet på maten, både på flyet og i loungen, selv om jeg ikke kunne spise så mye da... :) Til gjengjeld er jeg opptatt av toalettfasilitetene og der synes jeg KLM generelt er flinkere til å vaske/holde rent, både på flyet og loungen. I København i går kveld var det rett og slett møkkete på toalettene i loungen.

    Det er bikkjekaldt i Bergen og jeg er stuptrøtt, så det blir innedag i dag. Er glad jeg kan ha hjemmekontor!

    Xxx.
     
    Islending liker dette
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, da var har jeg bestilt min første tur til det afrikanske kontinentet... Håper at Ethiopian lar billettene stå. Turen til meg og kjæresten blir ikke før i slutten av august. Det blir bra!

    Ha en gledelig onsdag! :)
     
    SASlovah4evah and TOS_EBG like this.
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    Noen gode forslag her ja...vi får se hva magen skriker etter senere i dag.
     
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du går for to rom og kjøkken (anbefales!) så er det lurt å enten kjøre drop-in på dagens middag før kl 18.00, eller også bestille bord relativt snart. Som navnet sier er det relativt begrenset med plass, og dette er et populært sted...
     
    no-backpacker liker dette
  5. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Gledelig Onsdag! Ligger strekk ut med feber her nå.. Kulden på Vestlandet tar vist knekken på meg. Påtide og flytte til Spania eller noe vist :) ;)
     

Del denne siden