På høy tid med onsdagstråd. For min del AA lounge på MEX. Må vel skifte fra shorts og feriehatt til bukse og blazer. Får så å skifte til pysj om noen timer. God onsdag!
God morgen ...i tillegg til natt i Mexico så er det 252 MNOK til salgs hos Norsk Tipping . .. Sitter å lurer på om jeg kan fly inn et EBP kort når det trengs, på den annen side så er det jo mange andre flyselskaper som fortjener å bli testet på langstrekninger? For 252 MNOK kan jeg saktens ta noen EGO-tripper .... En strålende morgentanke her jeg sitter på unitet.com og snekrer gode C-turer ... Ha en fantastisk onsdag ...
God morgen fra Trondheim Tidlig på jobb idag, noe småtterier som må gjøres ila dagen, så likeså greit å få startet. Sort, rykende varm kaffe i koppen, så her er det bare å gyve løs Ha en herlig onsdag
God morgen fra SK848. Landingshjulene gikk akkurat ut, og vi lander om 3 min i Stockholm. En del vind på ARN som igår, men ellers klart og fint.
Noen som har en formening om hvor lang tid jeg bør beregne fra loungen på ARN til F59 i non-schengen?
God ettermiddag, fra TRD. Sitte nede på "utenlandsterminalen" og tar en øl før avgang. I dag er det FRA via CPH som er programmet. Ha en fortreffelig ettermiddag hele gjengen
God ettermiddag fra den samme flyplassen, avdeling kanelbolle. Værnes topper fortsatt min liste over verdens sikreste flyplasser og det er nå en i Securitas som vet mer enn meg om hva som er i sekken min. Edit: priority boarding håndheves ikke, 16 rader plus, to ledige seter i go, ikke ved siden av meg.
Og god kveld fra Andorra la Vella, som da logisk nok er hovedstaden i Andorra. Vi kjørte sørover hit fra Carcassonne i Frankrike i dag og det ble en smått spennende tur over Pyreneene på sommerdekk når det begynte å snø lett på fjellovergangen. Men heldigvis var det ikke mye som kom før vi var på den andre siden og da steg temperaturen betraktelig også. Fremdeles mange skiturister her, men det ser ut til at man kan trives her som turist i sommerhalvåret også. I morgen går turen videre tilbake til Frankrike og Montpellier, via Spania en snartur. Ha en fortsatt fin kveld!