God onsdag/wednesday/mittwoch fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 27. jan 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det mørkt,grått og +3 grader
    Nest siste arbeidsdag - blir godt å få litt luft under vingene igjen på fredag.

    Ha en strålende onsdag :):):)
     
  2. Flounge

    Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    En riktig god morgen fra Drammen. Mildværet er over oss, og mye snø har smeltet i natt. Men er dessverre et tykt lag med tåkete over landskapet. Sitter nå med en kopp te på kontoret. Ha en fin lillelørdag folkens.
     
  3. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Gardermoen og nettverkssamling etter lunch i Oslo. OT innvilget begge veier. Gleder meg til muffin og lefse
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Gudd meuning fra det Sørlandske!

    Veien hjem fra jobb i går ble litt sjokkartet. Kommer ut av tunnellen på vesterveien og ser bare noe stort hvitt faller ned fjellsiden, dvs det var så lang nede at jeg bare så i øyekroken at det kommer til å treffe bilen, og det gjorde det. Regnet jo med det var en stor isklump i disse smeltetider, og det kom et solid bump i bilen. Men jeg kunne kjøre videre uten å stoppe men regnet med at jeg hadde fått en stor bulk bak. Men det må ha vært myk og våt snø, for ingen merke i bilen. Heldigvis.....

    I dag kan vi melde om 6 plussgrader her. En kraftig oppgang fra torsdagens minus 20. Og fortsetter det sånn, kan vi vel regne med 30 plussgrader og full sommer til helga?? Hadde gjort seg det.

    Mye å gjøre på jobben disse dager, så nå er det bare å henge i....

    Så brillefjongt da. Men hvor mye må man gi for OT innenriks nå om dagen? 29 euro?
     
  5. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Blåser hunder og katter i et grått UK. Etter gårsdagens oppgradering av appen, ser jeg frem imot morgendagens tur, og forhåpentligvis; Rate my flight i funksjon:
    tmp_10351-Screenshot_2016-01-27-09-46-02-1603027508.jpg
     
    Baldrick liker dette
  6. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Varierer en del. Fikk disse for €32 per vei, SVG-OSL.

    På min tur til SVG-OSL-KSU-OSL tidligere i januar skulle de ha over €40 per segment, så da droppet jeg det.

    Har vel lagt inn en mental sperre på 300 kr per flight for å gidde.
     
    Bizflyer liker dette
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God lille lørdag fra hovedstaden :) OT for meg har vel ligget på ca 29 EUR (da mellom OSL - BOO)
     
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Nærmer seg avslutningen på lillelørdag nå...
    (Planen var å åpne tråden på tur til TRD i morges, men da kom jeg ikke inn...)

    Nettopp kommet inn døra etter MR til HAM for å cashe inn litt ekstrapoeng som SAS så gavmildt lovte bort i jula :)

    Alt gikk som smurt, og takket være Connecting Norway rakk jeg det planlagte flyet til Trondheim etter litt sen ankomst fra CPH.
     
    LN-FHU liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Du snakker, helgens Trondheims visit starter med at jeg lander på TRD akkurat når semifinalen begynner, og jeg tar av på returen fra Værnes akkurat når finalen begynner.

    ...

    Det er Eurobonus billett, så det går vel å endre kostnadsfritt. Hm...

    PS: Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, så må du få deg et liv. :)
     

Del denne siden