God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 21. mai 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra BA294. Starter morgentråden siden jeg har æren av å være den første på bonusfeber som har testet BAs nye wifi in flight. Ny F og eneste 747 med wifi er jo flaks selv om vi ser ut til å misconnecte på Heathrow og blir ekstremt forsinket.

    Farten er meget god, det beste jeg har prøvd inflight, mye raskere enn Lufthansa og gamle Connexion.

    Purseren kom akkurat forbi og fablet om at han har sendt en telex til Heathrow og bedt special services om at de må komme og plukke oss opp med bil og transportere oss fra C til A og eskortere oss igjennom security der. Akkurat. Den er ny. Vi får se om vi får en orange lapp og togtur til en misconnect eller en beamertur over tarmac

    Fingers crossed...
     
    AndersB liker dette
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo, om man kan kalle den god forøvrig.
    Noen som har gått beserk på muren her jeg bor, så meisler og styrer som bare pokker.. Og slik blir det vel en stund fremover ser det ut til. :(
    Hadde de nu vett til å begynne rundt klokken 9, isteden for rundt 7-tiden - hadde hjelpe litt uten man blir %%¤#%&¤&&/&%##. Men neida..

    Men ha en strålende onsdag, med eller uten meisel. :)
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ouch, @pgaa slikt skal vel ikke skje før kl 0800?

    Vi har en trigger happy gjeng med Mexikanere som har ansvaret for alle hagene i vår subdivision. Mandag er hagestellingsdagen. Selvsagt. De forsøker virkelig å få mest mulig ut av dagen og i fjor startet de ved 7 tiden og en passe sur nordlenning i bære ræva var raskt ute på plenen med baseballtreet. ;)

    Styret ordnet opp og de startet deretter kl 0759 hele fjoråret. Men i går forsøkte de seg igjen på en 0715. Får sutre dersom det fortsetter
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Litt redusert start på dagen etter en fantastisk kvled på taket av The Thief og i restaurant Fru K. Men satt nå ved pulten alikevel 06:40:) Nå venter flere kundemøter ute før en sen lunsj med andre bonusfebere. Ha en flott onsdag!
     
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Hakke peiling egentlig, mulig de har en deal når de kan begynne med eiendomsselskapet som eier det meste av bebyggelse rundt her jeg bor. Noe dritt er det uansett.
    For sjekke hva som er greia her senere.. Går helt greit om de kunne ventet en time hvertfall :mad: Eller holde på de dagene jeg ikke er hjemme. :p
     
    tommy777 liker dette
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Typisk nok så har vi fått noen veldig opp-pussingsglade naboer og de hamrer og spikrer til alle døgnets tider. Det er forunderlig at det er mer vegg mellom og vi fleiper av og til med at vi snart har en kjempediger kåk i stedet for 3 rekkehus... Når det er sagt... Ingenting slår da naboen begynte med slagbor klokken 07.00 en lørdag morgen, dagen etter vi hadde feiret 50% av 40-årsdagene våre med 100 gjester, og samme dagen som vi skulle feire andre 50% med 50 gjester, OG lage alle maten selv. <sukk> og nå holder naboen lenger borte på med å pusse opp badet.... Det er nesten så jeg gleder meg til å pusse opp mitt eget bad! :mad::mad::mad:

    Xxx.
     
    Fnate liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Var ikke spesielt glad for å våkne til en eksplosjon kl 0720 i dag. Det bygges i nabolaget og der fant de det tydeligvis for godt å starte sprengingen kl 0720. Kan tenke meg mer behagelige måter å våkne på.

    Men nå har man kommet seg på jobb for noen timer. Junior er fortsatt syk, så jeg drar hjem til lunsj for å avløse madammen så hun kan gå på jobb. Gjemmekontor er alltid greit.....

    Aksjonsdag på skolen til ungene i dag. God unnskyldning for å loppe oss for noen penger, forhåpentligvis til et godt formål.
    Så håper jeg bare at Norsk Tipping synes jeg også er et godt formål under kveldens lottotrekning......
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hah, sånn går det når folk bruker opp all hastigheten på å surfe. Forsinkelsene kommer bare til å balle på seg i fremtiden om man ikke får en stopp på denne surfingen om bord.

    God morgen fra Lillestrøm. I dag skal elefanten intervjues av lokalavisa, så han har fønet seg under armene og klemt på plass hårtustene før møtet inntreffer..

    Ha en fin dag.
     
    AndersB and SASlovah4evah like this.
  9. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Klarte å sykle til jobben før Bergessnværet slo til. Får se hva ettermiddagen bringer, varseltrekanter på yr.no pleier ikek være noe godt tegn. Fikk også booket et ekstra hotellrom til barna i Barcelona, satser på at Platinum mojo fikser connecting rooms.
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Her i huset stilte vi til intervju kun iført bikini og en teskjorte i går. Er det fint vær i Bergen må det nytes til det fulle! (Hehe, men det var telefonintervju da... ;-) )

    Xxx.
     
    Fnate liker dette
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Kjevik, her har det regnet en skvett i dag. Ellers har jeg fått tatt unna et forsømt oppdrag her og er klar for å besøke bedriftslegen.
    Siden blir det å ta bilen fatt å kjøre hjem til Stavanger.
    Ha en flott dag :)
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hva?? Ingen arbeid utenfor kåken i dag??? ;)
     
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    Startet dagen med et tannlegebesøk hvor tannlegen sa at han ønsket at alle hadde like fine tenner som meg...
    Før han fikk tenkt seg litt om, og konkluderte med at jo i så tilfelle ville vært uten jobb :p
    Hashtag null hull

    Regn og grått i dag, så etter jobb blir det å sette seg ved skrivepulten og være litt produktiv!

    Ha en fantastisk onsdag :)
     
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra solfylte Trondheim. Straks ferdig med dagens dont, og kan cruise hjem på tohjulingen.
    Tenkte meg en tur i skogen å si ko-ko etter at djevlefrøene var lagt :) En arbeidsdag igjen og deretter AMS :D:D:D
    Ha en flotters dag dere :):):)
     
  15. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Fra BA Silver i går til Jumeirah Gold i dag. Det går den rette veien :)

    20140521_170138_resized.jpg
     
    AndersB liker dette

Del denne siden