God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Twin Otter, 23. juli 2014.

  1. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hei og hå fra Forus som kan melde om tropenatt med 20.1 grader i øyeblikket. Nattevakt i sådan temperatur er vel og bra det men er litt spent på hvordan søvnkvaliteten blir de kommende dagene. Ellers fylles dagene med malekost og whitesprit. Fant det best å male litt i min nyervervede leilighet før jeg begynner å flytte inn på møbler. Greit å få vekk de rosa veggene på soverommet for eksempel.

    Ha en fin onsdag forumister.
     
    PCR liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Ding dong och god morgon från Grand Hyatt Seoul,

    Efter allt för lite sömn har jag nu intagit en överprisad frukost på hotellet. Dusch och lite packning väntar innan jag tar turen ut till Incheon för ca 11 timmar i säte 1A på D-ABYK till Frankfurt och därefter ett kort hopp upp till Göteborg. Skall bli spännande att se vad Helga och Günther klarar av att leverera i erste klasse jämfört med Kim och Park på vägen hit.
     
    Bizflyer and Fnate like this.
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok Airlines domestic "lounge" på BKK. Kult opplegg med gratis vann og snacks til alle passasjerene.

    En time til boarding så det blir nok en svipptur til Bill Bentleys Pub også.
     
    Bizflyer liker dette
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad onsdag fra Italia. Morgenbadet unnagjort - nå frokost før bassenget venter. Ha en flott dag - her eller der:)
     
    Bizflyer liker dette
  5. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra kontoret hvor man tar seg dagens første kaffe-og-surfe-pause etter å ha vært her i nærmere 2 timer. Tropenatt natt til i dag også0, men heldigvis kom tåken sigende rett etter at jeg kom på jobb. Skal bli deilig at temeraturmåleren på kontoret for en gangs skyld viser under 30 grader... Håper også at Emirates tar kontakt i dag, da. :)

    Ha en fin dag!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tropenatt var det her også i natt. Og når temperaturen viser 26 grader kl 0830 forstår man at det blir en varm dag.
    Enda godt kontoret har klimaanlegg.

    Satser på en kort kontordag i dag og heller litt hjemmekontor i kveld. Har noen unger som gjerne vil ut å bade i ettermiddag. Sikkert greit å få kjølt dem ned en smule i varmen. Og varmen skal visst fortsette flere dager til. Nesten for mye av det gode jo. Lenge siden vi har hatt slik en fin sommer.

    Er det rart jeg drikker?
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Lamai Beach, dagen tilbrakt helt sør/vest på beachen idag og solen har stekt meg i flere timer men nå har det skyet til. Håper på øs-pøs og torden til kvelden, det er så flott å oppleve på disse kanter.
    Hører godværet fortsetter hjemme, noe som er fint for de fleste.
    God onsdag ønskes
     
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Lider just nu av att bara hav 4:20minuter kvar av att vara helt ensam i First. Underbart crew, underbar mat, underbar upplevelse :)
     
  9. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    -Can I have a glass of Champagne please?
    - Yes of course, one moment Mr. Reithe!
    ......
    - You said a bottle of Champagne right Mr. Reithe?
    - Ehrm, why yes I think I did, PROST!

    LH LEVERERAR!
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Husk å ta den noncharlante "Hrmpf, er det andre folk her?" når du stiger inn i biz kabinen på neste fly til Landvetter!
     
    PCR liker dette
  11. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Buenos dias fra 1 grad syd. Ryktene skal ha det til at det skal bli sol og 27 grader her, som tydeligvis ikke er like varmt som på 60 grader nord... :p
    Planen for dagen er ikke stort mer enn å lese litt i en guide om haiking i galaksen. Ender det opp med sol og 27 grader prøver man nok ut badeshortsen også.
    Burde vel også prøve å finne litt ut av om det er mulig å komme seg til Florida på fredag eller lørdag
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra Sears Tower. Akkurat ferdig med møte #1, møte #2 coming up, deretter hjem ved lunchtider.

    Heldigvis kun rundt 20 grader da jeg forlot heimen tidlig i morges, så været er herlig.

    Ha en fin en
     
    PCR liker dette
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er det så vidt det hjelper å bade for å kjøle seg ned. 24 grader meldes det om fra bryggekanten her i kveld. Hjelpes.

    Nå skal jeg prøve å være litt produktiv frem til zZZzZ senere. Men spørs nok ikke om jeg må ha et kveldsbad til før jeg kommer så langt. Phew.
     
  14. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Bergen! Akkurat kommet hjem etter en tur opp Stoltzen, så er vel å komme seg i seng i tropenatten, før man skal opp på Sats igjen før jobb i morgen tidlig! :p To uker igjen til ferie...
     

Del denne siden