God morgen fra hq en onsdags morgen. Snart vinterferie, men det innebærer ikke fly, må vente helt til påsken før jeg er i luften igjen. Da kommer man over noen morsomme bilder @Flyingdutchman, kjenner du deg igjen? Ha en strålende onsdag alle IF-ere, i morgen er det TTT
Morn fra godstolen. Skal få installert en ny fiberlinje i dag og montøren skulle ha vært her kl0800... Blir kjekt med to leverandører å velge fra etter bindingen går ut om 12 mnd @Maggie artig bilde, kan ikke huske å ha sett det før. Må begynne å grave litt i hukommelsen om jeg har vært på tur med selskapet (må i så fall ha vært før 1996, for etter det har jeg kontroll på flybevegelser). Ha en finfin onsdag!
God morgen fra hjemmekontoret i Larvik! Her skjer det veldig lite spennende om dagen.. Ingen "skikkelige" reiser booket før til sommeren, Liverpool er ræva og ute er det snø. Også er det bare onsdag ... Ja, ja. Snart helg..?
Hilser fra hjemmekontoret, hvor man sitter sørpe forkjølet foran skjermene. Det eneste som er tettere enn nesa må være tåken utenfor. Ser ikke bort i fra at smitten ble plukket opp under en av de seks smekkfulle, om enn korte, flightene forrige helg. Heldigvis er korttidsminnet tilstrekkelig upålitelig til at jeg nok vil gå for en lignende rute allerede om en drøy uke. Smitte slår vel uansett ikke ned to ganger på samme sted, er det ikke så? Ha en mindre hostende, harkende og snufsende lille-lørdag!
God morgen fra Håstølen ! Det nærmer seg en runde til Gdansk på kjærleikstur ( Mileagerun ) Noe furting når fruen i huset fant ut det var 2 mellomlandinger hver vei Trippel trumf på torsdag
God føremiddag frå Sunnfjord. Om eg får på plass logistikken på heimebane er det berre 20 dagar att til neste flytur. Då skal eg teste isvogna på Sameinte Polaris over fjorden til IAD før sjenkestovene skal vitjast og testast
Ja, eg er litt lei av at familiemedlemmer skal ta turen til det hinsidige når eg skal på tur i dei eleverte klassar.
God morgen fra kontor-kontoret. Barnepass ble spikret igår, så i morges bestilte jeg en t/r EWR under himmelspretthelga. Vi hadde en særs stor kompensasjonsvoucher etter LHR-OSL ble kansellert på hjemreisen vår fra Thailand for litt over en uke siden og et par mindre vouchers fra streiken i sommer. Derfor ble det ganske billig faktisk, selv i C(J). Har ikke folk her inne fått til å ringe inn for å bruke mer enn to vouchers før? Både engelsktalende agent igår kveld og svensktalende i morges mente dette var umulig. Siden vi er to reisende endte jeg isteden opp med å gjøre to separate bookinger der den største voucheren ble fordelt over de to. Fungerte fint og bedre enn å ringe inn enda en gang, men kan jo bli irriterende ved irrops selv om jeg har bedt gullmailen å koble sammen bookingene med et notat.
Riktig god onsdag. Selv kaster jeg bort dagen på tullekurs. Fint å vite at konsulentstanden får betalt for å skape tullekurs vi kan bruke tiden vår på…… Ikke no sur nei……
God ettermiddag fra bortekontoret. Mye som skjer for tiden, så det var greit med en tur på kontoret for å rydde opp litt. Utrolig irriterende å få inn en reise som krever egen booking av hotell, tre dager etter 16% ViaTrumf-kampanjen. Men, når jeg ikke betaler for hotellet selv, så kan jeg kanskje ikke klage? Håper alle har en deilig dag!
Ettermiddag på La Digue. Tilbrakt dagen på anse source d'argent. Flott sted, litt for langgrunt og glemt badesko. Nuh er det ettermiddagshvil, så får vi finne noe mat senere.
God onsdag! Mye jobb og lite flyturer i sikte før sommeren. Har riktignok fått prøvd business class med MyTown på pad'en til 7-åringen. Fifi med discokule. Det nærmeste vi kommer er vel kanskje Virgin?
God kveld eller ettermiddag elle hva det nå er?? Har hatt en flott tur med Turkish … nesten 13 timer PTY-IST, et fantastisk crew og deilig mat smil og service. Første gang jeg har reist med dem på langtur. Hvis Avianca var business(??) så var dette Første kasses business. I Istanbul er det snøkaos og flyet vårt til Frankfurt skulle gått kl 20:50 .. ny tid kl 05:15 .. godt det er helg
God kveld! Første dag på jobb på snart 1 år. Det var slitsomme greier, men hyggelig å omgås folk som ikke trenger hjelp til å gå på do, kle seg, spise, forflytte seg, sove osv De trenger kanskje hjelp til mye annet, men det er en annen sak. Sprangridning om en time - blir spennende å se om jeg er våken nok til å holde meg på hesten. Vi får se.
God kveld fra hovedstaden. En rolig dag på hjemmekontoret gjorde det mulig å ta ut noen timer avspasering, og bruke dem på en tur i marka. Fortsatt flotte forhold og nypreparerte løyper, så ble en fin ettermiddag på ski. Og nå kan man nyte resten av kvelden i sofaen med svært god samvittighet Nyt lille-lørdagskvelden folkens