God onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 30. sept 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Da er vi snart halveis i uken. Satser på bedre karma i dag enn i går. Foreløpig hverken en kansellering eller gate 19, så kan ikke klage.
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Kaffen putrer i trakteren, og straks er først munnfull med svart gull klar til å nytes. Lite besøk i ettermuddag, deretter blir det vel litt indretjeneste tenker jeg.....
    Ha en ordentlig onsdag :):)
     
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo.

    Trøtt som en fiolin , liker å tro at det er pga at en aldri fikk lagt seg til en normalt tid igår..

    Ellers har man en del ulest i inboxen jeg satser på å ha kvittert ut når klokken er gå-hjem-fra-jobb-tid.

    Ha en bedre lille lørdag :cool:
     
    Last edited: 30. sept 2015
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Svanvik.
    Her skinner sola igjen etter at været raste fra seg i går.
     
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Brunei!

    Tok den 40 minutter lange flyturen fra Kota Kinabalu og fikk i samme slengen krysset Royal Brunei av listen; pre-departure (soft)drink til og med i economy! Har akkurat sjekket inn på The Empire og fyyyytti katta for et hotell! Dette anlegget får Hyatt Kinabalu til å se ut som et Thon Hotel Budget, eller noe sånt... Så her tusler jeg rundt, i tøfler og slåbrok, og leker keiser for én dag. Eneste problemet nå er at ikke bare hotellet, men hele landet er tørrlagt :eek::eek::eek:

    Hyggelig og fuktigere onsdag ønskes!
     
    tommy777, AndersB, Ruby and 1 other person like this.
  6. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Og god formiddag fra Vest-Finnmark!
    Vind og regn og mere vind i går kveld stoppet selvsagt ikke Widerøe.
    Men jeg var glad for å være på bakken da de vinglet seg inn mot rullebanen og brukte 102 meter på å stoppe...

    Ha en flott onsdag der du er!
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det sørlandske, hvor solen skinner.

    I går var det tur til Sandefjord, Bohus, Strømstad og Systembolaget.
    Alt gikk helt fint, men at tolleren ville ha betalt for 3 liter øl over kvoten (kjørte på rødt) var smålig!
    Ellers er buffeten på Bohus blitt grisefin etter Flying Culinary Circus har vært ombord og justert litt på tingene. Kan ikke huske å ha sett hjortefilet på buffet før. Mange nye lekre saker på buffeten og alt delikat og smakfult anrettet. Samme oppshining er gjort på buffeten på Color Viking, så nå er maten grunn nok til å reise. Megabra!

    Nå er det snart lunsj i kantina her. Ser for meg at det er av en meget lavere standard......
    Stønn.....

    DET BØR GIS UMIDDELBAR EVAKUERINGSORDRE!!
    Er det rart jeg drikker??
     
    GinTonic liker dette
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe, du har i det minste styrt unna ramadan. Når eg var der tidlegare i sommar var det heller ikkje lov til å ete mat frå soloppgong til solnedgong!
     
  9. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God lillelørdag! Bare to dager til nå, så er det fredag og (Bonusfeber)fest! :D
     
    Travellingalf liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hva f*** driver folk med da? Ikke kan man drikke og ikke kan man romstere med hverandre.

    Er det rart det blir kriger?

    Happy fridag fra Lillestrøm. Tror jeg skal vaske litt kåk, kuke litt rundt, sykle litt rundt og ellers... dure litt rundt.

    Elefanten skal straks ta med bikkja si på den daglige rundturen og tisse på jukkapalmene. Ellers intet stort nytt under solen (eller andre steder)

    Ha en fin en!

    Ciao
     
  11. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag! Vinden har løyet i nord, eneste "skader" jeg har sett er frøknas askebeger på terrassen var tippet, naboens oppblåsbare barnebasseng (hvorfor er det ute i september) blåste etter veien og en kollegas kost var tippet over.

    Årets første "fly for å fly"-tur ble booket igår, da frøkna skal på fest i Oslo 17.-18. oktober og jeg ble rastløs fant jeg ut at det passet med tur. 34 timer borte hjemmefra, ALF-OSL-CPH-ARN t/r med overnatting på SkyCity. Dessverre blir november flyfri.

    Ha en god dag. :)
     
    braathens safe liker dette
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy onsdag. Fint høstvær meldes fra Sola. I dag har vi eiendomsforvalter på besøk og vi legger mye arbeid i å selge inn det ene utviklingstiltaket etter det andre.
    Straks blir det nytt besøk før resten av ettermiddagen skal tilbringes utendørs rundt flyplassen her :)
    Ha en fin fin en :)
     
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra den norske riviera, palmekysten osv.

    Hjemme i barndomshjemmet. Konket ut i 10-tiden i går kveld og sov 12 timer. Gjett om det var digg da.
     
  14. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Go ettermiddag fra Gullstua på OSL,
    Ankom akkurat fra Milano og 5 timer transitt før retur til Krs.
    Følge på fire strente inn på utenlands kantina, og ble møtt med en
    streng mine, her er det bare utenlands reisende som slipper inn!
    Forklarte at flerecav mine venner( bonusjegere) hadde sluppet inn tidligere,
    Slapp til slutt inn, men fikk beskjed om at det ikke kom til å skje igjen, vi fikk
    Værsågod bruke innenlands lounge.
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Athen.

    Fiin tur med Etihad oppover, var eneste passasjer i First i dag, totalt 70 kvadrat med to bad og kjøkken ombord i en Airbus 340-500 svingte.

    Ellers ble man oppgradert til en Luxury Suite på King George, var fancy som fy inntil jeg åpnet gardinene og fant at utsikten var over ett tomt blomsterbed i bakgården, nederste etasje, mao ikke noe Akropolis view. Noe suspekt brennevin har de også satt frem, ingenting sier velkommen som noe brunt udefinert med to shotglass. Det får neste gjest ta seg av, man kan evt sende det ned til Brunei ;)

    Møter med landets flyselskaper før man setter snuta mot Amsterdam i morgen, først en tur ut og se på livet -- samt finne mobildekning for en samtale hjem.
     
  16. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Bring it! Etter å ha gått banana på nattmarked i kveld er jeg desperat etter en kvass pinne til å balansere regnskapet med:confused:
     
    Baldrick liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, det lukter flybensin. Det må du vel klare å oppdrive der nede ;)
     

Del denne siden