God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 09. des 2015.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God mogen fra Bergen!
    Litt usikker på været, men det snør ihvertfall ikke, heldigvis. I dag skal det pakkes til Oslo-tur i morgen og 3 uker i Kina på onsdag. Synes det er greit å pakke ut og pakke ned samtidig!

    Ellers sitter jeg og lurer på om jeg skal lese meg litt opp på oppgradering med Opstiontown. Har forstått det slik at det kan være vanskelig å få? At man får mye mer poeng? Skal altså til Shanghai på onsdag, noen som vet hvor store sjanser det er for å få oppgraderingen og hvor mye poeng jeg får (og ikke minst, hvor mye det koster)?

    Xxx.
     
  2. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen godtfolk!

    Jeg kan ikke svare på dine spørsmål @no-backpacker, men kan ønske deg god tur! :)

    Selv sliter jeg med "overtrening" og vurderer en dag med restitusjon :D

    Jeg forstår at det dreier seg mest om SAS og Norwegian her inne på forumet siden det er
    det de fleste av dere flyr, men det er så KJEEEEDEEEELIG!!! ;)
     
    Kjakan and no-backpacker like this.
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fant ut av det! :) Blir nok ikke optiontown på meg siden jeg er så gniten (og kort i beina og uansett ikke kan spise noe av maten i business... :) ) Får vel humpe meg av gårde i monkey business og heller opparbeide meg gullkortet ved å reise noen ganger til/fra Asia. :)
    Innrømmer at det er litt skummelt å gå fra KLM til SAS, spesielt siden jeg har ekstremt god oppgraderingsrate med KLM, om ikke til business, men til EXIT og economy comfort og noen ganger business.

    Xxx.
     
    Bjoern In America liker dette
  4. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen til dere alle :)

    Setter meg snart på SK 4083 og deretter SK 809 etter en liten "mellomlanding" i Gullstua i Oslo. Ha en flott dag :)
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Og der gikk jeg på en kjempesmell! Jeg troddde jeg hadde klart 31 leg med KLM, men så viste det seg at 2 leg ikke ga poeng/leg. Så da mangler jeg ett (en?) leg med KLM for å beholde gullkortet. Jeg hadde jo tenkt å gå over til SAS, men det hadde vært greit å ha KLM sånn i tilfelle SAS er rævva på langdistanse... :) Der røyk den planen for jeg rekker ikke noe flytur annet enn det som er planlagt allerede. Grrrr...

    Xxx.
     
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo. Skulle til å gå og skulle bare slå av laptopen, da denne luringen poppet opp. Så pliktoppfyllende som jeg er sitter jeg her med maskinen koblet i og venter.
    image.jpg
     
  7. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra Washington DC! Siste dag, Blacklane henter oss om en liten time. Det har vært effektive dager her borte, og har funnet ut at det går an å ha en innholdsrik ferie på bare noen dager - man blir rett og slett lat hvis man har for god tid.

    Vi har Plus hjem, men bare sølvkort, hvilke(n) lounge er det vi kan benytte på IAD?

    Ha en fortsatt god dag/kveld! :)
     

Del denne siden