God onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 07. des 2016.

  1. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,061
    Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    På vei til prosjektkontoret på Skøyen, hvor det blir en lang dag med møter, etc. På toget innover sitter jeg og skriver møtereferat, mens jeg drømmer om neste års reiser og hva jeg skal bruke de gjenværende "tur-slot'ene" til ...

    Ha en fin dag! :cool:
     
    lMartin liker dette
  2. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra SAS-loungen i Køben. Fin flight inn fra Bangkok med Thai, bortsett fra en småheftig runde med turbulens midtveis hvor champagnen bokstavelig talt fløt (over) :eek:

    Times tid til Osloflighten... God onsdag :)
     
    lMartin liker dette
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i Trondheim. Her venter noen timer med intens programmering før arbeidsdagen avsluttes med møter jeg helst ville sluppet å delta i.

    Reisedrømming blir det her også, men I aften blir det i det minste høykultur med "Putti Plutti Pott og julenissens skjegg" i Olavshallen.
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim #2
    I likhet med @lMartin jobbes det på "kontoret" , og mine to håpefulle var på høykultur i Olavshallen i går , til stor begeistring.
    Ser nå alvorlig fram til helgen , med hyggelig passiar inkl. flytende :):)

    Ha en flotters dag :D:D:D
     
    Orjan.eldor liker dette
  5. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,106
    Likes mottatt:
    14,444
    Bonuspoeng:
    293
    God langt utpå morran fra Bryn.
    Sånn passe å gjøre på kontoret i dag, så bør rekke litt leiting etter flybilletter.

    Ha en super dag folks
     
    LN-FHU and Orjan.eldor like this.
  6. Orjan.eldor

    Orjan.eldor EBD

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Gand Vg's, Service& samferdsel.
    Ønsker alle dere flotte folk en god onsdag, og til dere som er på tur: God tur! :)
     
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det austfinnmarkske!

    Dei mange reisebreva her inne held humøret oppe og får ein gamal stakkar til å drøyme seg vekk til fjerne himmelstrok :)

    Her har det over den siste veka lagt seg rundt 30 cm snø og sola har bestemt seg for at horisonten er for høgt oppe. Jobb og indreteneste står på blokka i dag.

    Måtte alle få ein fin-fin onsdag! :)
     
  8. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,103
    Likes mottatt:
    7,549
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo.

    Innimellom slagene funderer jeg litt på hvordan jeg kan fly litt kreativt og mer spennende enn United/SAS til vestkysten av USA i sommer. Foreløpig vurderes f.eks. Ethiopian fra DUB til LAX og Air New Zealand fra LHR til LAX, og så bil opp til San Francisco. Ellers er jo Turkish via Istanbul, med overnatting og superturisme på mellomlandingen et godt alternativ..

    Mye viktig å bestemme seg for i disse dager.
     
    Thomas123, Stuttfeiten and Edvard like this.
  9. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,871
    Likes mottatt:
    12,553
    Bonuspoeng:
    183
    Drittvær! Biler på kryss og tvers i gata. Hvorfor kan ikke de også kjøpe piggdekk! Skal snart kjøre guttungen (43 år) til stasjonen for linje 12 til OSL. Han skal til Bolivia. Misunnelig? Yes!
     
  10. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Nå føles det som en god onsdag. Billettene TRF-CPH-SFO and return er kjøpt. 8 dager å vente. Business class. Kommer hjem til jul. Glæder mig.
     
  11. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    PS. Det blir Intercontinental 888 Howard Street. Hotellet har funnet madrassen vår på lageret.
     
  12. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Laster ned spillelister på Spotify og feeling the jolly season approaching.

    Dagens observasjon: Det er fascinerende hvordan laundry-tjenester rundt om i verden sorterer sokker markert L og R.

    Har fulgt med på dette en stund nå og resultatet er helt tydelig; de legges +80% sammen LL og RR, uavhengig om det er et engelskspråklig land eller nivå på establishmentet. Go figure.

    [​IMG]
     
    Stuttfeiten liker dette
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Ankomen Radisson Blu i Gdansk. Oppgradert rom, grundig påpeika av resepsjonisten, med badekåpe på senga. Frokost!

    Veldig fin tur i dag, med crew som var i knallform. Synd det var så kort flight!

    Ser ut som ein veldig spennande by, her er det berre å komme seg ut.

    Ha ein fin kveld alle sammen!
     
    LN-FHU liker dette
  14. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra trøndelag.
    Ikke mye som minner om desember med 3 varme og regn, håper på ei hvit jul. Treningen er gjennomført og håndballen ruller på tven.
    Ha en flott kveld alle sammen :)
     
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    En våt dag her i dag med regn fra himmelen og is på bakken. Innendørs er det heldigvis godt og varmt :)
    Kvelden tilbringes foran tven med håndballjentene på skjermen, heia Norge!
     
  16. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,532
    Likes mottatt:
    2,613
    Bonuspoeng:
    113
    God??? Vi sier heller bare onsdag i dag. Begynte på jobb før 06:30 og er på tur hjem nå. Varetelling er seige greier.

    Men 7,5 timer overtid hjelper på. Og alt av ferier og langhelger er planlagt. Venter på et nytt F&F-tilbud fra SAS nå. HKG, TYO eller en USA destinasjon frister.
     
  17. Beate

    Beate Nytt Medlem

    Innlegg:
    41
    Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    Etter å ha flydd DUS-CPH-OSL-BOO så er det godt å endelig sitte på toget for å komme meg helt hjem. Alt har gått så utrolig smurt i dag. Togturen til flyplassen var en drøm; toget i tide og sitteplass, hva gir du meg? Lite/ingen kø hverken på innsjekk eller sikkerhetskontroll, og alle mine avganger uten forsinkelser. Deilig! Det eneste som dro kvelden ned var at når jeg røyste meg fra siste flyving og skulle gå av, oppdaget jeg at det hadde ligget en brukt snus på setet mitt:mad:

    Nå er det knappe tjue minutter igjen av denne reisen, skal bli godt å komme hjem og sove nå. Ha en fin kveld/natt/dag videre, alt etter hvor i verden du er:)
     

Del denne siden