Da har man akuratt landet med SK 2885 fra TRD- CPH. Får vente noen timer i SAS lounge, før vidre fly til Hellas og SKG. Ha fortsatt en god romjul der hjemme.
God morgen, håper loungen byr på bra frokost ! Jeg skal til Stavanger og Bergen dersom helsa holder. Våknet 05:00 med tett nese og hode.
God morgen fra hovedstaden. Fortsatt helt bart ute men sliter med helsa akkurat som @peterfox Kun dagen i dag og i morgen igjen før ferien slår inn for fult!
God morgen fra Bodø. Drømmen om LH F har gått i knus, da Lufthansa ikke har sluppet ledige award-seter på DOH-KWI-FRA, men kun på KWI-FRA. Må da drive å bestille en separat billett for å komme meg til KWI, noe jeg er usikker på om jeg gidder. Hadde lagt inn nesten 6 timer på FRA, kun for å prøve ut F-terminalen. Tenke, tenke, tenke. Hva ville du gjort?
God formiddag fra Trondheim. Så var man tilbake på jobb og den gamle tralten....men heldigvis kun i 2 dager. En liten tur på polet må til idag....ser for meg en flaske Pol Roger eller ev Louis Roderer til 31/12.....kanskje begge Ha en flott dag videre
80% av Kreta er i dvale utenom sesongen. Været er ikke det beste, men folket er like hyggelige. Hotellet her har 15 rom. Jeg er eneste gjest. Nøkkelen sto i døra da jeg kom på fredag og i morgen treffer jeg sjefen så jeg får betalt... Ha en fin dag der du er, med eller uten paraply
Ja, har billett i C hele veien, men han jeg snakket med i morgest kunne ikke booke C på første del og F på resten. Det er bare teknisk mellomlanding på KWI. Kanskje jeg skal prøve igjen? Eventuelt kan jeg droppe Doha som reisemål og dra rett fra Dubai til Kuwait.
Når går ferden? Hallais fra Dubai. Strandlivet er herlig dere. Måtte denne drømmen aldri ende.. Glædlig romjul!
Drar til Seychellene i morgen (framme lørdags morgen) så til Dubai den 5. Januar og opprinnelig plan til Doha 8. Januar og hjem like over midnatt 10. Januar.
Jeg ville ventet 1-2 dager for å se om det kommer noe F på første strekket. Hvordan er belegget der? Og så ville jeg nok vurdert sterkt og droppe Doha for LH F..
Avreise til OSL i morgen, så vanskelig å vente så mye lengre. Tror det går mot Kuwait i stede for Doha. Fant noen rimelige billetter fra Dubai tidligere i dag.
Har bare sjekket belegget på DOH-FRA på Lufthansa sine nettsider og der er det et sete som er opptatt.
God ettermiddag fra Oslo. Ute skinner solen, og det er kaldere enn det har vært, men ellers lite vinterlig. Her var planen en rolig dag på jobb i dag, og det har det vært så langt, men avløsningen i ettermiddag har blitt syk så det ligger ann til en lang arbeidsdag... håper bare ettermiddagen også blir rolig så får man holde ut og tenke på hvor man kan reise for overtidstimene Ha en fin dag alle sammen
God romjulsonsdag frå det austfinnmarkske! Sanneleg vart det ikkje ein skitur i nykjørte løyper under kveldsraud himmel (trass i at klokka var litt over elleve) i dag I morgon går (fly)turen heim til opphavet, det skal bli godt! Ein fin dag og ei framleis fredeleg jul ønskjer eg alle saman
God ettermiddag! Da har jeg sjekket inn på SK4024 og SK4524. Sjekket med det samme "Seat Alerts" for å se om jeg har fått Soft Block. Det har jeg på 7A og han/hun på 7C. Samt på sist flyet på 11A. Sjekket også mulighetene for oppgradering (altså hvor mange seter som er ledig i Plus. Noe ledig, men mange blokkerte midtseter. Stusser litt over de som har fått blokkert hele raden? Er det EBP som forårsaker det? Ta en titt på bildene nedenfor: 4A,B,C 5D, E og F og 6D, E, F Håper det blir ledig midtsete som denne siden sier: