God onsdagsfrokost!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 09. juni 2021.

1. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då kan Firda, verdas største nynorskavis, melde at Kiwi skal eteblere seg i Sunnfjord. Sjølvsagt på ein (for underskrivne) helsikkes upraktisk lokasjon, men litt bilkøyring må ein tole slik at ein får trumf :)

Berre ca 16 månader å vente.

SayWhat, OttoL, EndreD and 5 others like this.
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    En annen metode er å bli smittet! Men må fraråde det bare sånn at jeg ikke blir saksøkt i etterkant :rolleyes:

HINT HINT: Unge som ikke er prioritert i vaksinekøen, kan bli fristet til å la seg smitte av coronavirus for å få fordeler ved coronasertifikat, ifølge etikkprofessor Bjørn Morten Hofmann. FHI innrømmer at det er en fare.

Last edited: 09. juni 2021
    LN-FHU, Eddie47, Lars J and 1 other person like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe. Eg trur eg står over smitte. Det vert vel neppe nokon utaskjerstur i år uansett. Eg får heller prioritere oppussing og styr heime. Kanskje eg kan få meg ein fotballtur til England til hausten. Business via IST (for loungen sin del) og kanskje VIE eller BRU for å smake på den lokale koronamedisinen. Kanskje ein av SAS sine sommarvikarar vil gå med på ein slik idiotisk routing til England.

SayWhat, EndreD, Eddie47 and 2 others like this.
  4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Forsøker bare å bistå deg på best mulig måte, reisefeber er noe herk, etter at @milehigh satt igang noen spirer, har jeg blitt veldig syk siden da, klar for nødvendig behandling :)

SayWhat, milehigh, Eddie47 and 2 others like this.
  5. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    509
    Bonuspoeng:
    93
    I dag er man både halvveis til EBG og halvveis til pensjonsalder :cool::eek:

Fått svidd av noen NCC poeng i TOS før platinum skal sikres (sammen med EBG) i løpet av ikke altfor lenge

Upsaker, SayWhat, holmen and 3 others like this.

Del denne siden