Morgen fra Premium Terminal i Doha! Qatars 787 skal få fly meg til Oslo på Business og må si jeg gleder meg til å få prøve produktet!
Høres ut som grei måte å tilbringe søndagen på I Bodø er det skikkelig påskevær, men det medfører at jeg dessverre må ut og måke noe hvitt pulver.. Ha en super og snørfri søndag!
God söndag från ön! Strålande sol och efter lite skidor på TV blir det ett gå en låååååång tur! Ha en super söndag
Og her lenger vest er normaliteten gjeninnsatt. Trakdot og Global Entry fungerte prikkfritt, Lufthansa leverte som normalt, Flynet var treigt, men akkurat raskt nok til at jeg kunne høre fotball på BBC ... Nå sitter jeg på terassen med en kaffe med katt i fanget og bikkje ved føttene. Tror jeg har vært savnet ...
Det faller garantert i smak, selv om cateringen faktisk er bedre på flyet sydøstover (sikkert mye pga klokkeslettet). Selv har jeg vært tidlig oppe og gått en lengre skogstur, nå blir det slæking foran tv og pc resten av dagen. Takker ellers for en veldig hyggelig seanse i går! Skal gjøre alt for å bli med på neste samling også. Ha en ellers flott søndag!
God søndag fra avdeling Grünerløkka! Sitter her i min nyanskaffede pysj fra Thai Royal First og inntar formiddagskaffen. Nå som det er annonsert regner jeg med det kommer en rapport @Jørgen ?
Dorsk søndag her i sør. Fint vær og kone og unger er ute av huset. Tid til å gjøre noe fornuftig. Men arbeidslysten kommer liksom ikke over meg. Merkelig det der. Tror jeg får ta en lur og tenke litt på det..... God søndag ønskes.
God formiddag, da har man fått i seg lunsj og sett litt på spreke damer som løper rundt i skogen. Så også at det ikke bare er fly som sliter når det blir for mye cross-wind, det så utrivelig ut i hoppbakken. Påtide med en påtår i kaffekoppen.
God morgen fra Lillestrøm. I helgene har man nemlig ikke dag. Det er morgen frem til det helt plutselig blir kveld. Sånn er det bare. Basta etc. Om ikke så altfor lenge skal man vel myse på enda flere som er ute og tasser på ski. Takk til alle som kom på Fly&Øl igår. Ble et skikkelig fjongt treff.
God dag fra Senator i B, Frankfurt. Etter to timer i bingen i natt har en startet opp med de første legger av DIvidend Miles tur. Har vert en tur innom København før jeg endte opp her? Har surret rundt og vert ute på terrassen å kikket før jeg nå til sist tok en dusj, nå har jeg pølsefest her med meg selv før Asiana skal ta meg til Seoul. Ha en fin dag videre.
God morgen fra Chicago. Pause i Manchester. Ser bra ut så langt Ellers blir det å gjøre så lite som mulig før det blir full gass i morgen. Ha en fin en
Takk for i går. Sitter på toget hjem til Oslo fra Lillestrøm nå. Ble flere pils etterpå og jeg er litt redusert. Ha en fin dag!
God søndag fra Washington DC. Her har jeg gjort en generaltabbe i form av hotellvalg men det er jo vanskelig å forutse på forhånd. Det var hasjfest på naborommet i går og gjengen i resepsjonen hadde aldri sett et Club Carlson Concierge kort før. Burde jo ha ringt noen varsellamper allerede da men la gå. Billig var det Fikk til slutt gratis frokost for de jeg bor på rom med. Hudson valley til tirsdag Ha en fortsatt fin søndag!