God rainy-sunday

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 26. juni 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!

    Her har det regnet godt i natt og ute er det grått og trist. Ganske så sørgelig egentlig.
    Like greit å trekke under dyna igjen.

    Senere i dag venter svipptur til det danske.

    God søndag ønskes!
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra sentral-Europa.
    Regn og torden her ,18,5 grader er for bikkjekaldt å anse når det var 35,5 i går.

    Ser nå at min gum-hkg er garantert i økonomi da business setene jeg har forsøkt å booke i to uker nå er borte.. Får håpe jeg kan grine meg til eco+ i alle fall..Ellers er det bare to dager til jeg skal fly SAS Plus med Austrian, hvor jeg beleilig nok har havnet i business istedenfor bakerst. Riktignok kun en Fokker 100, men gøy uansett:)
     
  3. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Guten Morgen! Kan rapportere til alle wienerpølse-fans der ute at dette nå også serveres i Senator-loungen i FRA
     
    mathiasfe liker dette
  4. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Roma. Vannvittig varmt, men det er heldigvis basseng på hotellet.

    Dagene fylles med severdigheter, mat, vin og avslapning. Om noen dager går ferden videre til Sperlonga for samme oppdrag men ved kysten.
     
    tommy777 liker dette
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå SAS-kantina på OSL Utland.

    Her i delen for oss vanlege dødelege må vi dele på ein TV for å sjå EM. Dei kunne kanskje vurdert å plassert lampane litt annleis..

    20160626_152245.jpg

    No går turen til Reykjavik. Vert nok god stemning der i morgon når Island møter England!
     
  6. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe, joda. Men det er jo intra-Europa business. Så derfor "kun" Fokker. Og det blir faktisk min jomfrutur i intra-Europa business, så blir spennende.
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,727
    Bonuspoeng:
    293
    Har kjørt Oslo - Bergen med en bil i dag og skal med SK290 i kveld ...
    I morgen tidlig blir det NAS til Stockholm (oppdragsgiver i Stockholm er allergisk mot dyre Plus-billetter) ....
    Et spørsmål; kommer jeg inn i Gull-Loungen med en dagsaktuell innenlandsbillett?
     
  8. Enhanced

    Enhanced Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Har faktisk opplevd en ganske bra "operational upgrade"-suksess på OSL <-> VIE som EBG. Snakker nok om rundt 50% av gangene (så får det heller være så at kanskje 6 flights er en liten sample size).
     
  9. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Rælingen. Dagen i dag har gått med til reparasjon etter en hyggelig st.hans fest i går.
    Nå blir det litt lett pakking for et 3-dagers businessmøte i Wien i morgen til onsdag. Må innom CPH på vei ned da flytidene ikke helt passer med møteplanen.

    Noen som forresten vet gangtid mellom terminal 3 og 2 på CPH? 10-15 min? Har vel rett over timen for connection videre, men det burde ikke bli noe problem om jeg slipper ny security osv.
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,727
    Bonuspoeng:
    293
    Sitter på BGO og venter på et forsinket fly fra OSL .. egentlig skulle det vært god plass her nå, men det er mange forsinkelser og mye folk .
    Bla. en Wideroe maskin som skulle vært gått til KRS kl 19.20 ...

    Det er delt ut matkuponger ... noe som har resultert i lange køer foran det eneste spisestedet som er åpent -PEPPES Pizza-
    To enslige jenter bak disken gjør en kjempejobb, men jeg tviler på at alle får brukt kupongene sine før flyet går ..

    Ja ja .. slik er det når bemanningen minimaliseres ..
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    10-15 minutter fra loungen er nok grei tid til Austrians gate. De er som regel helt i enden på ene armen av A.
     
    RemiWM liker dette
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    haha..min suksessrate er 0 % med både Austrian og Lufthansa og TAP og hele resten av star..
    Sample size er litt større enn din, men ikke alltid jeg reiser alene så ser at det påvirker det.
    Denne gangen booket jeg rett inn i biz så da tenkte jeg at jeg var rimelig sikker :)
    På snakk om det, vi har passert midnatt og da er det kanskje påtide å sjekke inn.
    Håper jeg kan velge 1A :)
     
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det klarte jeg!
    Hurra for SAS Plus!

    upload_2016-6-27_0-34-30.png
     
    RemiWM and RoadKing like this.

Del denne siden