God morgen fra Bangkok. Ja, her kom regnet noe tidligt i år, himmelens sluser står på vidt gap. Derfor ble det alternativt transportmiddel. Nå har en søkt dekning på Café Amazon hvor en har unnet seg litt ekstra. Ha en flott onsdag
God morgen fra indre/ytre Asker! Grått og noe kjølig her. Idag skal man sløse litt tid; «lets have a meeting!» Jaja, blir nå litt flyging av det da, ha en great day!
God morgen. Fikk akkurat booket tur til NY med SAS Business og 25% poengrabatt og FP4 i pinsen. Dermed ble det en meget prisgunstig tur på 45k poeng per pers t/r. Flyr hjem fra YYZ så da får jeg brukt *A Gold medlemskapet når jeg flyr LAG-YYZ med Air Canada. Skal teste Polaris lounge for første gang .
God morgon frå litt pakkekaos. Radisson RED på OSL i kveld før det blir fakirfly OSL-BRU i morgon tidleg og vidare BRU-IST-KTM. Blir kjekt å fly TK, siste A* award, ikkje minst kjekt å komme tilbake til Nepal.
God morgen fra hjemmekontoret. Holder meg hjemme i dag, så jeg får gjort unna litt arbeid med presentasjoner etc. Enklere å holde konsentrasjonen her hjemme, uten kolleger som forstyrrer. (Kona er bortreist, så det er stille her.. ) Booket et par bonusturer med rabatt i går, det passet fint. Skal se om jeg finner noe mer i dag. Må også booke litt hotell med økt Trumf. Ha en fin en!
God morgen! Stille og rolig pendlervei til jobb når man drar litt senere enn vanlig. Fått unna et lass til fyllinga i morgentimene også, fint å få unna litt! glemmer helt at vi er i 17mai-uka, så har litt å få på plass, kanskje det blir litt eurobonuspoeng ut av det! god onsdag
God onsdag fra mellom møtene her i Oslo! Hanket inn høstferie for familien på fire i plus til Svalbard for totalt 30 KEBP sent i går kveld. Når jeg våknet i dag tidlig var entusiasmen imidlertid noe redusert da jeg kom på at Svalbard slettes ikke er gratis, spesielt om en ikke skal bruke dagene på å tusle opp og ned i Longyearbyen. Tre dager med aktiviteter og kost og losji ble etter kjapp hoderegning for ille, selv om billettene dit så og si var gratis, så da ble det trykket på den generelt mislikte kanselleringsknapoen
Du kommer ikke inn i Polaris med en kontinental billett. https://www.united.com/en/us/fly/travel/airport/lounge-access.html 4. Long-haul international flights include those from the U.S. to Asia, Africa, Australia, Europe and select South American countries, including Argentina, Brazil, Chile and Peru.
God føremiddag frå eit heimekontor i solbadande Sunnfjord. Likningssjefen har omsider returnert lånet, og reisefeberen er dermed på plass igjen. Det ser dessverre ut til at eg kan skyte ei lang pil etter LAX-turen, so neste flytur blir nok BGO - TRD for å feire konfirmasjon i Rørvik. Kjekt det og.
Helt utrolig, men i dag fikk jeg 12000 «grunnpoeng» og 18000 «ekstrapoeng» for min LAX-CPH flight tilbake i november. Ting tar tid altså men det skjer til slutt. Diamanten er tilbake omsider!