God romjulsmandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 29. des 2014.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    Da var jula ferdig og vi har bare nyttårshelgen igjen. I dag har unge lovende funnet ut at han skulle på jobb og der sitter han nå, men det blir nok en kort affære vil jeg tro.
    Til kvelden skal det arrangeres julefest for an gruppe mennesker som ikke fikk den samme starten som de fleste av oss andre, det er en meget hyggelig affære hvor undertegnede skal være julenisse.

    Ha en strålende flott mandag :)
     
    peterfox and Flemming Poulsen like this.
  2. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Flott at noen tenker på samferdselspolitikerne i jula, også!
     
    tommy777 and AndersB like this.
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det var visst en stille mandags"morgen" her i tråden. Kanskje alle sover ekstra lenge i dag eller er begravet i jobb?

    Dagen min startet 0530 med å kjøre en kompis til flyplassen som skulle først til Oslo og så til Bangkok med Thai. Fristet mye å reise med når gradestokken viste 7 kalde.
    Heldigvis kunne jeg kjøre rett hjem og hoppe i senga igjen. Så da ble det noen deilige timer til på øyet.
    Alene i huset, og har planer om å være litt produktiv. Ser ikke ut til å slå an foreløpig. Men dagen er jo ikke over.

    Fortsatt god romjul!
     
  4. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, lett snødryss utenfor vinduene, stille og rolig ellers og lite spennende å melde.
     
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Muscat calling;
    Her er det ingen jul - iallefall ikke funnet den enda.
    Nydelig dag med 30C på det beste, solen falt ned ca 1730, og nå er det litt lounging på Grand Hyatt, og deretter en bedre Italiener til middag.
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Sofatjeneste med ødelagt rygg, ute er hvit fin snø iferd med å bli ødelagt av silregn og varmegrader. Ikke mye å rope hurra for med andre ord.....:(

    Ha en bedre dag :)
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en UA 737 på vei til Denver, United har endelig fått sving på wifiutrullingen.

    Oppe tidlig for første gang på lenge, var tungt. Heldigvis kun to dager med jobb før man har fri frem til mandagen.

    Fortsatt god romjul!
     
  8. Arcticflyer

    Arcticflyer Reis med komfort :)

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld folkens.
    Sitter på BOO, fikk framsnakket avgangen min til OSL en og en halv time, da jeg kom meg tidlig til flyplassen fra hjemkommunen min, Hamsuns Rike...
    Viste fram SAS plus biletten og spurte om det var ledig på 19:10 avg, gikk smertefritt å endre, hyggelig godt voksen sas-dame i skranken.
    Men så ble flyet forsinket til 19:40...senga på Best Western venter, Thai til BKK i morgen :)
     
    Bizflyer and Darkcho like this.

Del denne siden