God Søndag Folkens

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 18. febr 2018.

  1. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er det Søndag!:)
    Noen her på forumet skal sikkert ut å fly i dag! Så God Tur til dere! :)
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Hola frå Aust-Finn...nei, frå Buenos Aires!

    Her er det laurdag nokre timar til, men denne skrotten vart flytta frå Lufthansa premium economy til KLM economy og kom laurdag morgon fram til Argentina -- eitt døgn forseinka.Konklusjonen er: 13 timar langt baki bussen er eg no for gammal til. #84-modell

    Her er det varmt og då er det viktig å passe på væskebalansen:
    20180217_150912.jpg

    Og som alle ser, vêret klagar vi ikkje på. +32 i dag:
    20180217_141318.jpg

    Ha ein fin søndag anten du er ute på tur
    eller sit inne bak veggar og mur :)
     
    Last edited: 18. febr 2018
    petterel, RoadKing, Earl and 8 others like this.
  3. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er døgnvill, så sitter og surfer nettet mens jeg sender inn noen nye Tripadvisor-rapporter fra vinterferien. En av dem blir skikkelig slakt, så det er godt å få ut gruffen.
    Legger ikke ut på TA før hotellet har fått sjanse til å rette opp feilen sin, men når jeg ikke fem - vel da skal det også bli gitt tydelig beskjed om til potensielle nye hotellgjester.
     
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
  5. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Slopestyle ski. Gratulerer med gull Øystein. Og lykke til med stafetten Klæboe og Krüger.
     
  6. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    LN-FHU and ArthurDent like this.
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Syden (tm).
    Værmeldinga har vært skummel, men ser bedre ut nå.

    Så får vi håpe at dette holder hele uka :)

    basseng.jpg

    Ha en fin dag :)
     
    petterel, RoadKing, Eddie47 and 7 others like this.
  8. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Buenos Aires er en fristende destinasjon! Tar gjerne et reisebrev herfra:D:cool:

    Men si meg, hva skjedde siden du både måtte bytte flyselskap og ble flyttet ned i eco?
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim.
    Nydelig vintervær her, men jeg har trukket vinnerloddet om å male trappeoppgangen hjemme....:eek::eek: så her blir det innendørsopphold i vinterferieuka. Heldigvis er kjerring og unger på hytta så man er herre i eget hus( for en stakket uke.... ;))
    Ha en nydelig søndag :cool::cool:
    image.jpg
     
    Bjoern In America and Kristian like this.
  10. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God nons fra Sørlandet. Det er mindre enn en uke til min odyssé til BKK. Skulle sjekke litt mer om det bestilte hotellet .... og der fikk jammen Arthur Dent nesten panikk. Note to self: les alt med liten skrift. Det nedenfor nevnte hotellet har bra fasiliteter, hyggelig pris, bra plassering, og gode anmeldelser,, men det er altså et alkoholfritt halal-hotell :)eek::eek::eek::eek::eek:) . For de som måtte lure, jeg reiser ikke halve jorden rundt for å bo på et halal-hotell :rolleyes:. Oppdaget det heldigvis innen gratisk avbestilling:) Da blir det en ny runde med hotellmysing (og lesing av liten skrift) . Ha en god søndag uten for mange overraskelser :)
    Nouvo City Hotel BKK
     
  11. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Det irriterer meg når amerikanske flyplasser enda ikke har fått ut fingeren å satt opp APC maskiner! Som her på CLT.

    Så irriterer det meg at AA’s tilårskomne 330-300 mellom LHRCLT, med noen forferdelig dårlige business seter, ikke blir byttet ut med en nyere maskin.

    Men det gleder meg at Kimpton hotellene nå er en del av IHG!

    Så er jeg imponert over kommentatorene på NBC, de har virkelig lest seg opp på kunnskap om de norske skiløperne, og entusiasmen er fantastisk! På nivå med J.H Karlsen på sitt beste.

    De har til og med fått med seg at det heter Klæbo bakken. De snakke om Klæbo Bakken hele tiden, og de uttaler det på norsk; Klæbobakken! :)

    God søndag!
     
    petterel, SAJblue, Eddie47 and 2 others like this.
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Eit reisebrev skal herskapet få, men først i etterkant, er eg redd.

    LH-flyet frå G-moen til Frankis furtis kom seint inn. Det hadde visstnok vore eit snøfnugg eller sju i lufta på FRA, noko som førde til totalkollaps (eg trudde tyskarar ikkje var sååå hjelpeslause om vinteren?). Vi kom kort sagt inn til Frankfurt etter at Lufthansa til Argentina hadde stengt dørene.

    Vidare var det visst veldig få tilgjengelege billettar til Buenos Aires, eg fekk tilbod om å reisa via Sao Paulo to døgn seinare. LH-frøkna i ombookingsskranken skjønte at dette var lenge å vente og 50 minutt og nokre dusin ihelhamra tastatur seinare vart det KLM berre eitt døgn seinare. Det var det beste ho fann og for å ikkje miste for mange dagar her, så takka eg pent ja.
     
    DanH, petterel, Eddie47 and 2 others like this.
  13. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Surt å flytte ned i eco, men enig, det ble en bedre løsning tross alt:):rolleyes:
     
    ArthurDent liker dette
  14. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Marina Elite? Opps dette var visst ikke Bildekonkurransen :)
     
    Are liker dette
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, denne gangen var det om å gjøre å ikke miste for mange dager i et allerede stramt Argentina-program, selv om det var med en god dose tvil jeg sa ja til eco med KLM.

    Altså, KLM leverte bra i apeklasse, men de får kraftig trekk for et underholdningssystem som er like innholdsrikt som hjernen til en amøbe. De får pluss for USB-kontakt slik at telefon/nettbrett kan brukes/lades.
     
  16. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Dagen begynte tidlig ettersom vekkerklokken måtte på for å få med seg herrestafetten, og det var vel verdt å stå opp tidlig for å oppleve norskt gull :)
    Deretter ble det en tur på ski selv i nysnøen i Nordmarka før man fikk med seg skiskytingen. En allright søndag :)
     
    Kristian liker dette

Del denne siden