God søndag fra Calgary

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Fnate, 29. des 2013.

1. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,284
    Bonuspoeng:
    113
    Da har man omsider fått formen litt opp, etter ca 20 timer horisontalt (inkl flyturen over hit). Så nok greit klein ut i immigration igår. Hvit i ansiktet, blanke øyne, febersvett og helt i koma av forkjølelse.

- "You are coming from London to Calgary on holiday?"
    - "Yes"
    - "Mid winter, alone, for 2 nights? Really?"
    - "yeah, sort of. It was a special offer"
    - "A special offer for a 2 night mid winter holiday in Calgary????"
    - "Well, not exactly..."

Til slutt slapp jeg inn i landet. Tok taxi til hotellet og krabbet rett under dyna og ble der i 14 timer. Nå er det frokost.

Ha en strålende dag, folkens.

2. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Her er vi fortsatt godt parkert i gamlelandet.
    Straks taco middag og så blir det litt juleøl drikking. Ikke feil det. Kanskje man skulle kverke en flaske akevitt også??
    Nuvel!

Fortsatt god søndag!

3. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    En hel flaske aqua?! Holy moley, du har en sterk lever :p

I dag er jeg sånn husmor som kan alt fra å vaske hus, rydde i hus, rydde i papirer, skifte på seng, sette på vaskemaskin og vaske bikkja. Må jo se fint ut til mannen kommer opp. Gjett om at han skal få lide kjærestenøden med klengete kjæreste som må ta igjen en hel mnd verdt med soffakos. Mua ha haaaa.

Men først skal man også være businesskvinne og sende en jobbsøknad. "Enheten arbetar bl.a. med utvecklingen av EU:s system för handel med utsläppsrätter, utveckling av hållbara transport- och energisystem samt handlingsplaner för ett samhälle utan växthusgasutsläpp." Dette høres jo unektelig spennende ut :)

Ha en stram søndag, og husk å se på nordlys-programmet på NRK1 i kveld 19.30! Mykje flotte bilda fra Tromsø :) (NOTAM: det ser ikke sånn ut nå.) http://www.nrk.no/nordnytt/selger-nordlyset-til-filmverden-1.11429668

4. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Man tar da en flaske av gangen! :confused:

Æsj! Høres ekstremt klissette ut! Takke seg til brennevinet!! :eek:

Scanflyer and Fnate like this.
  5. Christian

Christian Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    145
    Bonuspoeng:
    43
    Er vel fortsatt 3 min igjen av søndagen her i Norge. Litt kløning av gutta ute, satser på at de for ordnet opp. Nå er det iallfall nattlunsj her!

6. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,551
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt søndag her i Chicago. Rolig dag før mandagen lurer om hjørnet. Fridag for mitt vedkommende, men fruen må på jobb en tur i morra, men vi har deretter begge fri ut uken, herlig!

7. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Bergen... Døgnrytmen er ødelagt av ferie, og jeg begynner arbeidet med et par trip-reports som kommer om ikke alt for lenge... Klar for å komme meg tilbake til Oslo, da jeg døøør av kjedsomhet her borte...

Ida liker dette
  8. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Døgnrytme, det er det som er å legge seg 04:00 - 05:00 og stå opp 13:00-14:00, ja? Ikke no problem... :p

Islending liker dette
  9. Islending

Islending Senior Medlem

Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp... La meg 5:30 i går... Satser på å komme meg til sengs før kl 4 i natt. ;)

Del denne siden