Da har man omsider fått formen litt opp, etter ca 20 timer horisontalt (inkl flyturen over hit). Så nok greit klein ut i immigration igår. Hvit i ansiktet, blanke øyne, febersvett og helt i koma av forkjølelse. - "You are coming from London to Calgary on holiday?" - "Yes" - "Mid winter, alone, for 2 nights? Really?" - "yeah, sort of. It was a special offer" - "A special offer for a 2 night mid winter holiday in Calgary????" - "Well, not exactly..." Til slutt slapp jeg inn i landet. Tok taxi til hotellet og krabbet rett under dyna og ble der i 14 timer. Nå er det frokost. Ha en strålende dag, folkens.
Her er vi fortsatt godt parkert i gamlelandet. Straks taco middag og så blir det litt juleøl drikking. Ikke feil det. Kanskje man skulle kverke en flaske akevitt også?? Nuvel! Fortsatt god søndag!
Er vel fortsatt 3 min igjen av søndagen her i Norge. Litt kløning av gutta ute, satser på at de for ordnet opp. Nå er det iallfall nattlunsj her!
Fortsatt søndag her i Chicago. Rolig dag før mandagen lurer om hjørnet. Fridag for mitt vedkommende, men fruen må på jobb en tur i morra, men vi har deretter begge fri ut uken, herlig!
God kveld fra Bergen... Døgnrytmen er ødelagt av ferie, og jeg begynner arbeidet med et par trip-reports som kommer om ikke alt for lenge... Klar for å komme meg tilbake til Oslo, da jeg døøør av kjedsomhet her borte...