På vei til Gdansk og Hotel Gdansk noen dager. De skal visst ha eget bryggeri. Kan bli interessant for en ølhund.
God morgen kjære søster og bror, far og mor, og alle på vår jord! Eg er mektig imponert over kor tidleg folk står opp på ein søndag morgon. Eg tenkjer sjeldan over kor mykje sterk vilje og sjølvdisiplin som er i sving i det ganske land til ei kvar tid. Flotte greier! Men som ei svak sjel, og sidan det er to veker til neste sjans til å sove lenge; det blir nok å velte seg rundt og legge hovudet på puta igjen etter dette. Ha ein fin søndag alle sammen!
God morgen fra BA-kantinen på Heathrow Terminal 5! Har ikke flydd BA siden 2014, men dette ga mersmak til tross for min rant over at man må betale for setereservasjon når man booker Club/Biz på bonuspoeng uten status Bare synd de skal slutte fly til BGO..
Ang. bee there.... Been there, done that. Skal snart sjekke ut fra Hotel Almond etter helgetur med min bedre halvdel. Noen syntes baksiden av hotellet var litt kjedelig, så de satte noe igjen for å pynt opp litt Hotellet kan for øvrig absolutt anbefales. Det har også en decent restaurant. Drar tilbake til KRS via ARN og OSL.
God morgen fra Heathrow terminal 3. Siden jeg ikke er helt fan av nudler til frokost ble det BA loungen som fikk stå for dagens frokost. Får se om man rusler innom Cathay etterpå istedenfor... Søndagen skal brukes til å fly mest innbringende vei hjem via Helsinki
God morgen fra Holiday Inn Krabi. Blir straks bingen her, klokka snart 18 bare men det ble ikke mange sekunder søvn på turen. M klasse på langdistanse får det bli lenge mellom hver gang med.
Et tu, Brute? Edit: Med mindre bæra i plata med Fruktnøtt var gjæra før sjokoladen gjekk i forma så var eg edru som ein prest. I tillegg til sjokolade vart det fortært ein episode av Deadliest Catch og ein reprise av Vendetta med gode gamle Carl Hamilton. Med 9 timar søvn blir fasit at det har vore ei fin helg så langt. 16 døgn igjen til neste flytur....
God kveld fra Kyoto. Full av sild og annen rar fisk uten navn etter å ha gått på en smell på kontantebholdningen i Gion distriktet. Mye godt på menyen, men de vet å ta seg betalt på de små spisestedene i en fredelig bakgate.
Er dette Holiday inn Krabi/Ao Nang beach? Kan jeg spørre hvordan dette hotellet var? Vurderer det selv til vinterferien.
God kveld fra Oslo. Fortsetter litt søket etter gode mileage run og Gdansk har blitt anbefalt. Prisene har jeg fått ned i 2700,- for det som skal være 7500 poeng. Så Brunello eller dere andre, noen tips til hva man kan gjøre i Gdansk for eksempel én natt? Eller bør man snu i døra?
Julemarkedet i Gdansk er ikke noe å reise dit for ... Men byen og restaurantene og maten og ølet og alt det andre er verdt å reise for ...
Då kan du gjerne bruke ein dag i gamlebyen. @Eddie47 kan ikkje ha fått med seg at ein kan kjøpe hagtornlikør på dette julemarkedet.
Nei det fikk jeg ikke med meg, men fikk frossen vodka sammen med deilig øl .... Drikker lite likør og er heller ikke sikker på om hagtornlikør er noe å reise til Gdansk for? Kjøpte spekemat på markedet og det passer utmerket til akevitt ..... Eller sagt på en annen måte: akevitt er så godt at du kan spise nesten hva som helst til ...