God søndag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 08. nov 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og god formiddag
    Her i heimen er eldstemann syk , så kona blir hjemme med ham idag. Jeg tar med minsten og stikker til opphavet, som kom hjem fra Kanaris igår. Blir vel gjensynsglede tenker jeg....
    Ellers ser en fram til morgendagen, da ny bil skal hentes :) :)

    Ha en strålende søndag :) :)
     
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag og farsdag til de som er det!
    Dagen her i sør går med til å heie på Kristiansund Fotball Klubb (slekt...) på tv/radio og muligens en tur til Sørarena for å se Start-Mjøndalen hvis jeg kan finne billetten jeg fikk.
    En vanlig sofa-søndag :)

    Ha en fin dag der du er!
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag. Sent oppe idag så frokost er akkurat inntatt, nå er det kaffe og småbakst. Dagene går nu, og snart er man på reisefot igjen.

    Ha en god søndag! :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra det Sørlandske, hvor formen heldigvis er i bedring.
    Resten av dagen må brukes til å lese seg opp på Forsvarssjefens Militærfaglige Råd. Håper det er mange bilder i den 94 sider lange rapporten......
    Så får man ellers lade opp til en særdeles travel uke!

    Fortsatt god søndag ønskes!
     
  5. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt god søndag fra Trondheim. Noe kaldere her enn Thailand, men det er egentlig helt ok. Landet for et par timer siden BKK-MUC-OSL-TRD og skal TRD-CPH-BRU med SAS rødøye 06.00 i morgen tidlig. Greit å begynne opptjening til neste ferietur ;)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Var det BKK-MUC i F? Skal ha den turen om en måneds tid. Hvordan var mat/drikke/service osv?
     
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,638
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra E18 på vei til Kjevik. Oslo står på planen de neste få dagene, og jeg skal prøve ut både HTL Grensen og HTL Karl Johan. Ser passelig fresht og nytt ut der, så spent på hvordan det er der. Satser på at bildene ikke lyver altfor mye.
     
  8. Royal

    Royal Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God ettermiddag fra BA loungen på JFK.
    Fem fine dager i NYC er over. Ha en god natt alle sammen
     
  9. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Sorry for sent svar. Akkurat tilbake etter vel fire uker på "veien" , hvorav en ferieuke i Thailand.
    Ja, det var fremme i nesa på en 747 med 10-seters F konfigurering. Klarte å få den eneste toseteren. Service er helt topp fra loungen på BKK hvor vi fikk privat lounge med PC, TV, sofagrupper, iPad meny med alskens godsaker, årgangschampagne og massasje (hint: selv om damene er små, så er de ENORMT sterke i klypa. Ikke ta nakkemassasje uten at du er vant til Thai triggerpunkt smerteopplevelse...)
    Man blir så geleidet ut til flyet (nei, ikke Porsche Cayenne hero_O ) og fortsatt tanket opp med Dom Perignon 2004. Det er tre faste crew foran på ti personer, så oppfølgingen er bra. Utdeling av pysj, hint: store størrelser - ikke gå for XL hvis man ikke har amerikanske proposjoner.
    Kaviarservicen er også topp. Man får en halv boks av rimelig høy kvalitet, og siden fru Kiev ikke egentlig liker kaviar spiste hun bare egget ved siden av, og lempet sin posjon over til meg. Så en hel boks kaviar med DP 2004 og litt vodka å skylle ned med. Himmelen :cool:
    Vi hadde forbestilt hummer Thermidor. Ikke gjør det, den var langt under kvaliteten på resten av opplevelsen. Denne retten MÅ tilberedes fersk ellers blir det bare seig fisk i hvitsaus med pizzaost på toppen :eek:
    Frokosten var egentlig bedre siden man kunne bestille fritt av varme/kalde retter samt bløtkokt egg.
    Brukte ikke IFE mye, men det er store skjermer og rimelig bra utvalg av nye og gamle schlagere. Fru Kiev så for eksempel originalversjonen av Singing in the rain mens jeg catchet opp på nyeste Big bang theory.
    Nå holder dette på å utarte til en full reisebeskrivelse, og det var ikke meningen.
    Eller kanskje jeg skal lete frem noen bilder som sammenligner 747 med A380, samt litt om Conrad Koa Samui som etter min mening er den beste propertyen Hilton-gruppen har i verden? Vi får se ;)
     
    LN-FHU and MadsVaHa like this.
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Det må du veldig gjerne! :)
     
    kiev liker dette
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hør hør :):):)
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for oppsummeringen!
    Du sier 10 seter men bare ett par med 2 seter sammen. Høres ut som det er 9 seters oppgradert versjon med vegger rundt setene du beskriver. Der er det 2 i midten bak og et singel sete foran det. Det er iallefall den de pleier å bruke til MUC. Men de bytter jo ut en gang i mellom, så man vet jo aldri hva man får før man går ombord. Men når det kommer til First Class likte jeg godt den forrige versjonen også da sånn sett.

    Lobster termidor deler jeg din oppfatning av. Jeg bestilte den ut av London for noen år siden. Og den smakte skjemt. Ja rett og slett fælt, og som Sørlending er jeg vant til ferske saker og da blir ikke dette First class verdig for meg. Men heldigvis kunne jeg velge fritt fra menyen.

    Servicen hos Thai pleier også å være litt opp og ned. Dog har jeg aldri hatt noe å utsette på den i First. I biz derimot....

    Husker du hva ellers som var på menyen?

    Bilder og et lite reisebrev hadde jo selvsagt ikke vært å forakte. Du er jo allerede godt i gang! ;-)
     

Del denne siden