God søndag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 02. april 2017.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Dagen tilbringes med kidsa mens mor er hjemme og skriver på bacheloroppgave, greit å ha huset for seg selv da :):)
    Sitter å funderer på om raden rett bak Plus på SK A321 OSL-CPH i juli er et trygt valg eller om sjansen for at familien blir flyttet er stor....hmmmm?

Anyways....ha en super søndag og heia Rosenborg :D:D:D

ArthurDent liker dette
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,464
    Bonuspoeng:
    293
    Glad søndag!
    Ligger fortsatt i sengen, etter en litt lang og fuktig kveld i går. Kombinert med jetlag og forkjølelse, er formen litt så som så. Men jeg har fått kaffe, så det går fremover!

Skal få lagt inn bilder i reisebrevet i dag, samt gjøre meg klar for å starte i ny jobb i morgen.

ArthurDent and Upsaker like this.
  3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Lounchen i CPH. Har funnet roen (oppdaget at det finnes et stillerom med liggestoler i 2.etg.). Avreisen var imidlertid av det mer opprivende slaget. Skulle med 6-flyet BGO-CPH, og sjekket med Avinor i går at jeg burde klare meg med flybussen som skal ankomme Flesland 05:15 (for å makse søvntid). Var ute i god tid, men god tid hadde sjåføren også. Han var muligens omskolert sjelesørger eller tidligere begravelsesagent, og snakket med en stemme som var mild og bløt extraordinaire. Og hans omgang med gasspedalen likeså. Kontrasten mellom hans stemme og min indre kamp mot klokken ble mer og mer slående. Mine laidback kalkulert 15 min hadde blitt til 3 da jeg lett heseblesende nådde skranken. Takke Fanden at jeg kunne legge kofferten på gull innsjekk og styrte til fasttrack. Note to self: det er ikke alltid litt ekstra søvn er verd risiko for stress.

Last edited: 02. april 2017
    Eddie47 liker dette
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,054
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Nordhordland ..

IMG_7799.JPG

ArthurDent liker dette
  5. Icarus

Icarus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra et Economy midtsete langt bak i UA900 på bakken ved LHR hvor vi venter på boarding så vi kan ta av mot SFO. På tross av noen heroiske forsøk (inkludert en telefon) i loungen i OSL imorges, fikk ikke den behjelpelige betjeningen til å flytte meg til noe bedre sete.

Måtte i tillegg spurte på tvers av terminaler (uten at det nå viser seg å ha vært nødvendig) og sitter dermed svett i Economy, og prøver å instille meg på omtrent ti timer her. Og jeg har ikke veldig høye forventninger hva bagasjen min angår, spesielt siden jeg har en ny tight connection i SFO. Sånn går det med siste liten business travel booking når policy er Economy only.

Men jeg klager ikke. Jeg er tross alt i en fugl av metall, og da er jeg per definisjon heldigere enn de som er fanget nede på bakken.

Ha en flott dag, med eller uten midtsete på Long haul!

braathens safe and Upsaker like this.
  6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    # Den følelsen

7. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Så er det helg i seks timar før det er tilbake til jobb i kveld. Kan nyte omtrent same klima som @Eddie47 ser det ut som :). Så då blir nok dagen brukt til indreteneste. Fyrste klesvasken er i maskina og det er NM i alpint på NRK. Livet er herlig dere!

Ha ein fin søndag alle sammen!

Eddie47 liker dette
  8. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Du er en hardhaus. Intet mindre.

9. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Aloha fra saltvannet ⚓️⛴
    Herlige båtturen på en søndag :)
    IMG_1093.JPG

King Kong Island bak der? :D
    IMG_1097.JPG

Travellingalf, Herlov and Eddie47 like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,054
    Bonuspoeng:
    293
    Blå himmel og "glimt av sol"...

IMG_7807.JPG

11. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra City Hill, Mustache City. Tilbake i det kalde trøndelag etter tre varme og slitsomme, men fantastisk flotte dager i Amsterdam. Ut å fly igjen allerede på tirsdag, så nå blir det noen timer med ren restitusjon.

12. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Port de Cap d'Ail også.

På denne ferien skulle vi egentlig til Nice, men av diverse årsaker endte vi opp med en miks av Monte-Carlo, roadtrip og Cannes og nå er vi altså i Port de Cap d'Ail på første etappe. Port de Cap d'Ail er vel egentlig bare en marina i Frankrike mer eller mindre grensen til Monaco og her befinner det seg altså ett Marriott hotell.
    Hotellet er vel litt småslitent egentlig, men beliggenheten, utsikten, servicen og oppgraderingen vi fikk oppveier dette og svært varierende kvalitet på maten.

I dag har det vært småkaldt og litt regn her nede, men i morra og fremover lover de rundt 20 plussgrader og sol og det skal sannelig bli deilig. Så i morra kveld blir det forhåpentligvis noe kvalitetstid på balkongen med min kjære mens småtrollet sover.

Nå skal det spises litt (mer) ost, drikkes litt (mer) vin og leses (litt mer) i en god bok.

13. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,617
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag.

Har startet på en høyst analog TR. På tide å finne frem skjønnskriften igjen.
    IMG_1678.JPG

14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Reiser ikke vi fra Oslo den 9. april?

Henrik liker dette
  15. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,617
    Bonuspoeng:
    183
    Jo, det gjør vi visst....... Skal kjøpe blanko i ettermiddag.

Travellingalf and Upsaker like this.

Del denne siden