Eller mere bestemt på ferja mellom Flakk og Rørvik. På tur for et møte med entreprenør som skal ta grunnarbeidet på vår kommende hytte Fordel med kjentfolk slik at vi kan møtes litt uformelt Øse-pøsevær så støvler og paraply er med. Ha en tørrere søndag
Nedtellingen fortsetter. 3,5 dager på jobb og en bursdag igjen til Chicago. Plusgrade svarer på tirsdag eller onsdag. Alt er krysset for oppgradering
"God" søndag! Allerede nå starter arbeidsuka. Det blir en tøff uke med 3 jobbreiser hvor man bare er hjemmom og snur. Ikke en frikveld og uka avsluttes ikke før sent fredag kveld. Nå blir det om et par timer båten ned til Hirtshals, og så er man vel klar for senga rundt midnatt tenker jeg. Ha en bedre søndag der ute.
God dag fra det poengløse flytoget for en tur til København. Blir en del jobb, men forhåpentligvis også tid til å nyte livet i Nyhavn. Håper alle SAS-ansatte fikk festet fra seg på OSL i går kveld
Endeleg god søndag frå det austfinnmarkske! Toåringen som eg har vore barnevakt for har no blitt henta og det er igjen stille i huset – på vondt og godt Elles må ein halde seg ved teltet ein periode framover, men i helga ramla det inn 800 Trumf-poeng på kontoen og etter kvart blir det kanskje skrive eit reisebrev frå det spitsbergenske. Slik sett greier ein då å halda dei verste bonusfeberriane litt i sjakk. Ha ein fin-fin søndag i lufta eller på bakken!
God dag frå Westminster! T-skjorteveir, sekkepiper, kaldt øl på St Stephens Tavern og ingenting som brenn på dass. [sukk]Kvifor gjer eg ikkje dette oftare... [/sukk]
Det gikk ikke akkurat unna med Connecting Norway for et par timer siden.. Forresten, ikke oppgrader til iOS10 hvis dere vil fortsette å poste fra mobil, for det funker veldig dårlig eller ikke i det hele tatt.
God søndag fra Lørenskoghallen! Det er pause i 1. divisjonskampen mellom Fjellhammer og Skrim, så da kan man holde seg oppdatert på forumet mens barna herjer på banen. Jevn kamp med 3 måls favør til Skrim, men satser på en innhenting i løpet av kort tid... Har hatt en flott uke med noen dager i Riga, mens neste uke bare byr på hjemlige aktiviteter og toppes med Oslo Maraton på lørdag. Skal bli godt å få det overstått! Kos dere alle, med eller uten ball...
God aften fra Tennfjorden også. Enda en av mange fjorder som begynner på T der altså. Her har man akkurat kommet hjem fra ett hyggelig lag med familien og nå er det forholdsvis stille og rolig i heimen til tirsdag når avreise til Zürich står på agendaen. Gleder meg voldsomt!