God søndag morgen fra Kuala Lumpur

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av animals, 16. febr 2020.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,080
    Likes mottatt:
    68,766
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten en søndag ettermiddag
    AAAB6BCB-04D0-4BB6-89F5-3AAE2425DBF7.jpeg
     
    Kristian, Wiolenze, Earl and 4 others like this.
  2. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra bollebua på BGO. Nokså glissent på en søndag ettermiddag/begynnende kveld. WF 591 skal etter hvert vispe meg til KRS.
    EDIT, - Så har jeg pinadø opplevd det, også! : Vi beklager forsinkelse på WF 591 på grunn av obligatorisk spisepause (!) Ny avgang, + 20 minutter
     

    Attached Files:

    Last edited: 16. febr 2020
    Kristian, Earl, Sonictravel and 3 others like this.
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,984
    Likes mottatt:
    10,861
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra gullstua på OSL. Relativt rolig her, og middagen ligner mistenkelig på pizza grandiosa. Turen går til Vilnius via Stockholm så håper på bedre mat der...
     
    Kristian, Wiolenze, Earl and 4 others like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Tilbake etter hyttetur......jobb noen dager så blir det hytta igjen. Curlingkonkurransen bragte heder og ære men ikke pokal og to pils. Trøstet meg med Fernet, og deretter tømte jeg og hyttenaboen juleakevitten....det gikk skeis :rolleyes: Sliter med lett hangover enda, så resten av kvelden tilbringes med sofatjeneste. Heldigvis alene da resten av familien har vinterferie :D

    Ha en nydelig søndag :):):)
     
    Kristian, ArthurDent, Earl and 3 others like this.
  5. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,165
    Likes mottatt:
    21,964
    Bonuspoeng:
    183
    Det har vært en fin søndag!
    Flybussen i rute, flyet Osl-Tos-Lyr holdt ruten sin hele veien,
    prioritet bagasje kom først på båndet og det var bare en taxi på utsiden og den passet perfekt for oss 3.
    Så nå er vi innkvartert på Mary-Ann's Polarrigg.

    sval.png

    Ha en fin søndagskveld folkens!
     
    Kristian, ArthurDent, EndreD and 6 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,794
    Likes mottatt:
    57,185
    Bonuspoeng:
    293
    Sliten søndag, etter at vi måtte rydde litt i vinskapet etter middag i går..

    Nettsiden og appen til SAS er ikke helt enige i dag. Jeg har forsøkt å avbestille en reise, og et eller annet har hengt seg opp underveis. Reisen vises fortsatt i appen, men ikke på nettsiden. Har ikke fått mail om avbestilling heller. Jaja. Det fikser seg vel i morgen.
     
    Kristian, Earl, Sonictravel and 2 others like this.
  7. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Etter en våt morgen ble det litt sol i ettermiddag, så da fikk man luftet seg litt i greit vær uten å bli gjennomvåt.
    En rolig helg nærmer seg slutten, helgen har for det meste bestått av vintersport på NRK pluss besøk hos opphavet. Egentlig veldig greit med en rolig helg ettersom man pådro seg en forkjølelse forrige helg som fortsatt sitter litt i, så greit med en rolig helg sånn sett for å la kroppen forsøke å bli kvitt de siste basillene så man kan møte den nye uken frisk og grei :)

    Nyt kvelden folkens :)
     
    Kristian, holmen, ArthurDent and 2 others like this.
  8. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,984
    Likes mottatt:
    10,861
    Bonuspoeng:
    183
    Da har vi kommet til Stockholm etter kjappe 40 minutter i lufta. Hadde håp om at det skulle være bedre mat i gullstua her vs Oslo. Så feil kunne vi ta. Gratinerte poteter var det sas hadde å by på. Ser ut som oppkast og smaker omtrent slik det ser ut. Screenshot_20200216-193318_Gallery.jpg
     
    Earl, Supersergei, holmen and 5 others like this.
  9. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    993
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    God kveld fra Apotekergaarden i Grimstad. Mitt første besøk i byen.
    20200216_195841.jpg
     
    Earl, animals, Sonictravel and 6 others like this.
  10. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Nina lo godt når jeg viste henne kommentaren din! Bra service her i dag!
     
    paramberg, holmen and Calling like this.
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    7,815
    Bonuspoeng:
    183
    Haha fantastisk :D
     
    Last edited: 16. febr 2020
    Supersergei liker dette
  12. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    Dette ble noe mindre kos enn jeg så for meg da jeg dro til morgen....
    Startet med ca 1,5 forsinkelse til LHR.
    Gikk fin fin å ta seg mellom T5 og T3. Startet med en tur i Qantas loungen, a la carte dining og hei ho tenkte jeg.... men nei da, begge Qantas flights kansellert i dag, så kun servering oppe, det var ingen høydare. Gikk raskt videre til Cathay loungen, knall bra lounge ! Og deretter til BA galleries med super utsikt til runway. Sjekker appen om BA770 var i rute, 10 min forsinket - ingen problem! Dro til T5, skulle scanne boarding kort ved connection - biiiip sa det... hhhmmm, kan ikke stemme... scanner igjen - biiip. Flight cancelled..wtf!!? Damen i slusen booker med til avgangen 7.25 i morgen, men hotel må jeg stille meg I kø for... snakker da ca 200 mtr kø.... ja ja tenker jeg, da kan jeg jo hive meg på bussen tilbake til terminal 3 og lounge litt igjen før jeg henter hotell voucher. Ankommer T3 18.30 og der er det nesten ingen i i kø ved arrival service. Hører om de ikke kan booke med SK som flyr 19.30? Jo da, no problem, "but sir, You have to hurry to terminal 2" - no shit sherlock.... Tilbake til bussen og over til T2, ankommer 18.55. Løper som en gal gjennom terminalen... teknisk problem på LHR i dag, så ingen skjerme i terminalen virker, dermed vet jeg ikke hvilken gate flyet drar fra..... opp til LH loungen og sjekker - gate A23, but sir your boarding pass is not valid for the fligt... HUH???! Ned til SK connection service hvor det er forholdsvis mye folk i kø.... excuuuuuse me !!! Coming through! Får mast meg fremst i køen med sure blikke bak...
    jo da, er booket på SK812. Sir, flight is slightly delayed, but please stay at the gate area.... ja da ja da. Hen til gaten og yes, flyet er forsinket til ca 20.20. Så da var det bare å få pulsen ned igen med en GT i LH loungen. Sitter nå på SK812 til Oslo etter en hæsnlæsende kveld, og ca 2 timer forsinket. Men hjem kommer jeg !
     
    KRS, Earl, Upsaker and 7 others like this.
  13. ortega

    ortega Medlem

    Innlegg:
    85
    Likes mottatt:
    142
    Bonuspoeng:
    33
    Nei, dette var gammel config, ruta med ny config går tidlig på dagen fra Frankfurt. Skal sies at gammel config var helt topp, eneste ulempe er at man må stikke hodet frem for å prate med reisekameraten. Oppsummert god mat og drikke, suveren service og sov helt fra matservering til final call frokost.

    (U)heldig med at de ikke tok med bagasjen, så ble rett på shopping, sinnsyke priser her. Gikk vel rett i fella med kjøpesenter på Tokyo station, men orka ikke løpe Tokyo rundt etter tilbud rett etter en lang reise.
     
    holmen liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra 9C med midtsetet ledig Burbank til Sacramento

    Kjapp hopp med WN hjem etter jobbhelg I LA

    ha en flott uke
     
    holmen, Earl, LN-FHU and 1 other person like this.

Del denne siden