Etter to uker på desken rykker det i reisefoten igjen, kort fire-dagers til Singapore med SIA fra München, ser frem til satay og GT når endelig synker ned i det som ihvertfall en gang var klodens beste business seter. Ønsker alle en strålende søndag!
Go tur! Haltenbanken byr på 40 knop vind og en lett duving i riggen som snart bysser meg i søvn. 11 down, 3 to go!
God Hemsdalsmorgen. Snart settes kursen mot hovedstaden og middag med gode venner. Ole stoppet skigåingen i går - men vi fikk da gått en frisk tur å bena. Ha en flott søn(n) og morsdag!
God morgen fra Stavanger, helgen går atter engang mot slutten og enda en hektisk uke står for tur. I dag skal det visstnok avlegges pliktbesøk hos svigerbeistet før det på eftan fylles opp her hjemme til middag. Ha en fin søndag
God morgen fra Bodø. Ole forlot uten større skader, og var egentlig ganske så skuffende her i byen. Søndagen tilbringes på kontoret mens det laver ned ute, så dag to på rad med perfekt kontorvær Ha en super søndag! @VFFlyer SQ Business, Satay og GT frister akkurat nå.
Søndag ja. Eneste som frister her er å holde senga. Influensaen har tatt overhånd her, og jeg vurderer sterkt å bli hjemme fra jobb i morgen. Sov dårlig i natt gjorde jeg også. Husj og herk altså. Må se å komme i form igjen. Skal jo på kulturreise til Tyskland neste helg. Kan ikke gå med nesa i en klut da.... Ønsker meg selv god bedring....
Hei og hopp! For en gangs skyld er jeg glad for at jeg ikke skal ut å reise på ganske lenge (tror jeg, ting skjer jo...). Planen for dagen er å ikke gjøre noe som helst annet enn å kose meg på kjøkkenet, lage noe digg og ellers bare slappe av. Det har vært noen sinnsvakt hektiske uker, men så absolutt "once in a lifetime" og det begynner å synke inn at jeg faktisk er forfatter. Hehe... I Bergen laver snøen ned og jeg gleder meg til sommeren.... Ha en fin søndag! Xxx.
Ingen morsdag her, men sol og fint. Tror vi er på vei mot en tidlig vår, slikt som bikkja nå røyter. (Famous last words, maybe .. ) 8 timer til helg !!
God ettermiddag fra flybussen retning KRS. Skal tilbringe 3 timer i Lillestua på OSL i kveld. Looking forward to that!!!!!!!!!!!!!!!
God fra "Eurobonus-flyet". I kveld går turen med SAS Plus tilbake til OSL. Optiontown var så vennlige at de oppgraderte meg fra en studentbillett kjøpt hos Kilroy. Ser ganske stappfullt ut bak, mens det er ledige midtseter hos alle i Plus. Rekekake til middag... Jeg hater reker... Heldigvis litt kjøtt også...
Statusrapport fra kantina på OSL: Jeg hadde nettopp en lengre prat med en ung amerikaner her i loungen. Han lurte på hva som ble servert. Jeg måtte finne det engelske ordet for kålrot. Not easy. Kunne de ikke bare heller servert eple lissom. Det kan jeg jo det engelske ordet på. Men så ble vi stående og prate om hva som egnet seg best av rød- og hvitvin til kålrot... Vi kom aldri til noen konklusjon. Jeg gikk selv for appelsinjuice til kålrota.
Hadde samme problemstilling i tollen i USA en gang, da jeg hadde med meg et glass tyttebærsyltetøy til en utvandret nordmann jeg skulle besøke. Ser nå at riktig svar ville vært en av følgende: "Cowberry, Red Whortleberry, Lingonberry, Lowbush Cranberry, Mountaain Cranberry, Partridgeberry, Red Billberry, Rock Cranberry." Heldigvis spurte han ikke så detaljert om hva jeg hadde, men reagerte mer på at jeg kjente noen i USA... og muligens at det var tredje innreisen min det året, og at alle var med ca. 90 dagers mellomrom..
God aften fra Element Miami 3 minutter unna Miami flyplass. Skal tilbringe siste natt i Florida her før man setter snuta hjem mot Chicago. Snart på tide å ta kveld.