God morgen fra Gullstua Hvor er blitt av sprudlende? 15 min igjen... Jøss var en super hyggelig ansatt ved fasttrack,jeg og madammen slapp in mens barna var stuck på den andre siden...Madammen var ikke blid, ikke så med barna ei, men han reddende engelen avverget videre en eskalere situasjon. Lurer på om OSL loungen har bobler. God morgen i skrivende stund
God morgon frå Sunnfjord. Ligg framleis i senga og har bestemt meg for å stå opp. No gjenstår det berre å faktisk komme seg opp. Dagens gjeremål består mellom anna i å fylle spylarveske på konebilen og få jobba litt. Og sjølvsagt frukost. God sundag alle!
Morn fra Oslo. Av en eller annen grunn sagt ja til å være med på bryllupsmesse senere i dag, så dagen er vel mer eller mindre ødelagt. Men la gå Nå tar det helt av i denne tråden
God morgen fra Sørlandet. Litt sol i dag, så dette ser bra ut. Her bli nok dagens gjøremål å sette inn hagemøbler og annet som ikke trenger å stå ute i vinter. Så er det å sette i marsj nord-østover. Edit: Ser nå at PNR på siste bestilling består av to amerikanske flyplasser.
Turen på flyet går utmerket med WiFi onboard! Takk til EBG, barna er musestille med sine nettbrett Men flyet er nesten smekkfult, ingen blokkert midtsetet... Kaffe og te inntatt , kommer en svært hyggelig e-post ifra Hertz: Volvo V60 oppgradert før idet heletatt ankommet flyplassen. Dette er virkelig imponerende, hadde booket en BMW 2serie, og blir servert mellom stor SAV/SUV! Hertz skal få en skryte Mail når EB poengene ankommer! Doktorn er imponert!!! Best å Google promille grensen
Equipment change fra ny til gammel A380, så dagen ble plutselig så mye mindre spennende... Er vel bra med F i gammel A380 også, men det var ikke helt i henhold til oppbygde forventninger.
Fly gammel suite for ca 1 uke siden og kan ikke huske å ha lidd noen nød, dette overlever dere nok . Ellers en god morgen fra Grenland, idag går turen til Stavanger med WF442 og videre ut i ryfylket med båt. Gamle kjente skal treffes og et nytt bekjentskap skal stiftes. En god dag ønskes alle, i luften, på bakken og til vanns.
Da får en vel snart beskjed om å feste setebelte, rette opp stolen, skru av elektronisk utstyrt, estimert landing 0957 ifølge Flightradar24 Blir vel farvel til den røde motorn og velkommen til den blå livery om en stund... For et strålende vær! Ja dette lover bare helt fantastisk tilstander! Ingen F her eller C for den saksskyld, men å sitte i et fly igjen etter så lenge har fått den indre basillen til å ta kvelden enn så lenge. Det føles bare så herlig å sveve i luften igjen, lurer på den Visa betalende naboen min tenker det samme, å fly en nødvendig onde eller bare en herlig opplevelse slik oss IF’ere opplever det? Jeg er rimelig sikker de andre ikke er bit av bonus basillen og dermed regjere likelydigheten dems tvers igjennom...
God morgen fra hovedstaden! Deilig gå kunne rusle "hjem" til kortreist hotellrom etter en lang kveld ute i går. Amerikalinjen leverer! Gode cocktails i baren, fine rom, flott bygg, og finfin utsikt mot de som har Jernbanetorget som sitt andre hjem. Rommene er ikke store, men inneholder alt man trenger. Kan anbefales! Skal straks ned og teste frokosten, og så bærer det hjem med T-banen, for å legge ut litt mere ting på finn.no. Deilig med søndag!
God morgen fra litt utenfor Alicante. Kan berolige doktoren med at været er og ser ut til forbli strålende. Visstnok forventes det rundt 27 grader i dag. Dette blir siste dagen på denne turen vesla på 9 år får lurt meg med på tivoli. Jeg er fremdeles litt svimmel etter gårsdagen.
God søndag fra Stuen på OSL. Lørdagen er tilbragt i Oslo, og overnatting var booket på Plaza. Billigste rom uten frokost. ved innsjekk ble jeg ønsket velkommen tilbake og oppgradert til RederSuiten på 100kvm. Egen badstu, bar, 2 badekar, 3 bad. Amex plat Radisson Gull eneste status.
God morgen! Litt sliten etter skikkelig hardtur i marka i går. Sykkellykten jeg kjøpte på aliexpress var ikke så god.. så det ble 2 mil i marka i mørket.. Uten sykkeltykt en spennende opplevelse. I dag skal jeg lese pensum i etikk og forsøke skrive med den morsomme problemstillingen : "Hva slags ansvar har hver og en av oss som forbrukere eller ansatte i en bedrift for at varer og tjenester produseres i henhold til det vi forbinder med rettferdig handel og FNs grunnleggende menneskerettigheter? "
God formiddag fra Nordens Paris Nå er det 4°C ute og 50/50 skyet og blå himmel. Idag er det søndag og studentfelleskapet har invitert til vaffel søndag så frokost for idag er sikret. Samtidig ble også turen min til Trondheim neste helg faktisk booket. #skullegjortdettetidligere Men ha en flott søndag! Og jeg ønsker @drsyk og andre her en flott tur
God morgen, rett utenfor OSL. Pakking og ferdig med innsjekk. Blir min og familiens debut med Turkish i dag, litt spent. Vi har alle setene på rad 2 til IST og alle på rad 4 videre til DPS. Ikke alle i flokken er like begeistret for å fly så 11 timer IST-DPS har ikke vært ett høydepunkt å se fram mot. Når jeg sneik inn under frokosten at det er 13 timer så steg ikke stemningen. Bikkjn er flydd til Bodø for å være hos svigers. Ikke aktuelt med noe kennel altså. Ha en strålende dag folkens
God søndag fra BA Galleries på LHR, nyter et glass bobler mens vi venter på at Iberia skal ta oss videre til MAD før siste leg mot LPA i kveld. God søndag til alle
God søndag fra innlandet, helgen har blitt tilbragt i "spennende" Stange. Mye øl, får-i-kål på fredag og en veldig god gulasj i går gjorde sitt til at helgen også ble en grei kulinarisk opplevelse. I morgen går det til Stavanger for 3 dager, deretter er det Budapest på torsdag, 6 dager på tur med gode venner, og så er det bare 3 uker + 1 dag til årets feteste tur, OSL-FRA-PEK-SIN-BKK med hjemreise BKK-HND-FRA-OSL 3 uker senere. God søndag.
God morgen fra Larvik! I går ble neste sommers flybilletter til Kreta bestilt hos SAS. Godt timet med doble poeng på SEB MC. Og idag er det etterhvert blitt strålende sol og 3-mot-3 cup med minstemann blir helt OK