God Søndag alle sammen. Morgningen tilbringes i sofaen med NRK Super - flere som sliter med at man må dra ungene ut av senga i hverdager, mens i helgene hopper de i senga di før dagslyset har kommet? Ellers går nok noe av dagen til å se om det mulig og optimalisere CT turen som begynner om nøyaktig en uke, føler meg som en unge som venter på Julaften
God morgen fra Sørlandet. Her vurderer man å bytte Lufthansa F mot Air China F for å komme seg ut en dag før. Dette er kanskje et tegn på en sjelden sykdom som heter lufthansapåutreiseirrasjonalitet.. Si at F tur valgte vi United på ut fra FRA istedenfor Lufthansa bare for å teste united... De gale har det godt sier de... så da går det nok bra. I dag er det forøvrig siste dag i uka jeg skal fly.. ha en fin dag.
Synes du skal ta en for laget @Are og kjøre et one-case study slik at vi kan vi få bekreftet/avkreftet Air China sin fortreffelighet
Det er akkurat det jeg tenker også.. Take one for the team.. Selv om jeg på mange måter synes jeg gjorde det sist også når vi tok F med United fra Frankfurt.. Ble jo reisebrev i alle fall... Og forsåvidt en myk introduksjon til F-reiser
Bra!! Selvsagt med grundig ( = idiotisk mange bilder) rapport her inne Men fra spøk til alvor, har dere flydd LH F og besøkt FCT tidligere? For hvis ikke synes jeg dere skal holde på det og ta Air China en annen gang
God søndag fra Trondheim Tidlig hjemreise fra hytta pga minsten skal på bursdag, etterpå middag til opphavet så tidlig start på en søndag. Ferje kl 10:00 er sjelden kost på søndager.... Ha en flotters søndag
God ettermiddag fra BA loungen på Manchester airport. Fikk god tid på morgenen da BA har innstilt mitt opprinnelige fly pga. snøen (Det har vel faktisk kommet hele 5 cm i natt så det er jo krise her i landet)... Men fikk vite det, og fikk ny billett i løpet av kort tid i går ettermiddag så skal ikke klage. Tror det gikk ca 30 min fra jeg så i appen at flyet var innstilt til jeg fikk mail om at jeg var ombooket til neste fly. Mister 1,5 time i loungen på Heathrow, men skal nok overleve det... så får vi bare tro flyene går som oppsatt resten av dagen... Blir alltid like overrasket over hvor mye rart de tydeligvis ser i sikkerhetskontrollen her. I dag ble det annonsert over høyttalerne at det var viktig at folk tok te-kokerne ut av håndbagasje... trodde ikke man tok med seg egen vannkoker på ferie jeg da
Det er kanskje lett å tro at resten av verden kun befatter seg med noe så simpelt som kaffe og derfor ikke har utstyr til å få i stand en god kopp av den hellige drikk te. Kanskje
Hahaha joda kan vel tenkes. Men da burde det holde med te-poser av favoritt te for vannkoker har da de aller fleste hoteller skulle jeg tro... Men mye charter og billigselskaper herfra så godt mulig det er nødvendig å ta med seg vannkokeren for å få te ombord hos Jet2, Transavia, Easyjet, Tui eller Ryanair Ellers så ser det ut til å lounge tiden på Heathrow kortes ned enda mer... avgangstid herfra er kl 14, men flyet som skal fraktes en til LHR skulle landet i Manchester nå, istedenfor så har det akkurat forlatt LHR.. .
Har ikke vært i FCT ennå, kun FCL MUC. Men nå er det jo slik at på min planlangte reise med Air China er det FCT på returen. Gir kanskje ikke helt samme effekt, men jeg tror nok det skal bli en badeand eller to uansett..
God ettermiddag frå FCO. Sit i Alitalia sin knallraude lounge på sjuande timen sidan Tyskland virkar å vere stengt pga snø? Har fått 20 sms av LH hittil i dag. På telefon blir ein bedt om å ringe ein annan dag. Eg og den nye kompisen ved sidan av har no sett telefonane på lydlaus og begynt på schappsen. Så satsar vi på å bli henta når/viss det blir boarding. Og så ramlar det plutselig inn ny mld om gatechange + kansellering av flighten som naboen skulle tatt frå MUC til HAM. Proost! Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet....
Søndag ettermiddag, og har akkurat bestilt tur OSL-FRA-SIN-SYD t/r med SQ biz. Avreise i oktober. Men de klarte å sette meg på 2A og kona på 2F OSL-FRA ... Må vel til med en telefon vel.
God søndag fra Trondheim. Madammen ønsket sol og varme etter en lang vinter i Trondheim. Da blir det ei uke på Koh Samui i mai. Skader ikke at Sia kjører salg nå. Selv er jeg skeptisk til alt fra strand og resort hoteller, redd for kjede meg etter en time. Frøkna frister med tredemølle, så da blir det treningsferie på meg og avslapping på henne. Må bare huske å snu henne fra rygg til magen i midten av uka (hvis det er lov å si) Ha en feiende flott søndag uten snø og vind