God Søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Lars J, 18. mars 2018.

1. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,616
    Bonuspoeng:
    183
    God Søndag alle sammen.

Morgningen tilbringes i sofaen med NRK Super - flere som sliter med at man må dra ungene ut av senga i hverdager, mens i helgene hopper de i senga di før dagslyset har kommet?

Ellers går nok noe av dagen til å se om det mulig og optimalisere CT turen som begynner om nøyaktig en uke, føler meg som en unge som venter på Julaften :)

DanH, Eddie47, Scandipendler and 2 others like this.
  2. petterel

petterel EBD og QPP

Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag! Favorittselskapet på OSL-DOH-AKL blir ikke så verst!
    2613B773-8530-4F9A-B7FD-ABF860002CFB.jpeg
    9B841C1A-2A23-4F25-BE20-1D372224E059.jpeg

DanH, Supersergei, SAJblue and 15 others like this.
  3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sørlandet.
    Her vurderer man å bytte Lufthansa F mot Air China F for å komme seg ut en dag før.
    Dette er kanskje et tegn på en sjelden sykdom som heter lufthansapåutreiseirrasjonalitet.. Si at F tur valgte vi United på ut fra FRA istedenfor Lufthansa bare for å teste united...

De gale har det godt sier de... så da går det nok bra. :)

I dag er det forøvrig siste dag i uka jeg skal fly.. ha en fin dag.

Kristian, watchaddicted and Eddie47 like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Skaff deg NRK Super på iPad....
    det er min løsning ...

God søndag fra solkysten, litt kaldt fire blå

5. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    Synes du skal ta en for laget @Are og kjøre et one-case study slik at vi kan vi få bekreftet/avkreftet Air China sin fortreffelighet:rolleyes:

mathiasfe, Are and Finnks like this.
  6. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det er akkurat det jeg tenker også..
    Take one for the team.. Selv om jeg på mange måter synes jeg gjorde det sist også når vi tok F med United fra Frankfurt.. Ble jo reisebrev i alle fall... Og forsåvidt en myk introduksjon til F-reiser :)

7. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    Bra!! Selvsagt med grundig ( = idiotisk mange bilder) rapport her inne:cool:
    Men fra spøk til alvor, har dere flydd LH F og besøkt FCT tidligere? For hvis ikke synes jeg dere skal holde på det og ta Air China en annen gang:)

8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim
    Tidlig hjemreise fra hytta pga minsten skal på bursdag, etterpå middag til opphavet så tidlig start på en søndag. Ferje kl 10:00 er sjelden kost på søndager....;)
    Ha en flotters søndag :):):)

Kristian liker dette
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra BA loungen på Manchester airport.
    Fikk god tid på morgenen da BA har innstilt mitt opprinnelige fly pga. snøen (Det har vel faktisk kommet hele 5 cm i natt så det er jo krise her i landet)...
    Men fikk vite det, og fikk ny billett i løpet av kort tid i går ettermiddag så skal ikke klage. Tror det gikk ca 30 min fra jeg så i appen at flyet var innstilt til jeg fikk mail om at jeg var ombooket til neste fly. Mister 1,5 time i loungen på Heathrow, men skal nok overleve det... så får vi bare tro flyene går som oppsatt resten av dagen...:)

Blir alltid like overrasket over hvor mye rart de tydeligvis ser i sikkerhetskontrollen her. I dag ble det annonsert over høyttalerne at det var viktig at folk tok te-kokerne ut av håndbagasje... trodde ikke man tok med seg egen vannkoker på ferie jeg da:p:oops:

Are and Kristian like this.
  10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det er kanskje lett å tro at resten av verden kun befatter seg med noe så simpelt som kaffe og derfor ikke har utstyr til å få i stand en god kopp av den hellige drikk te. Kanskje :)

11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    Hahaha joda kan vel tenkes. Men da burde det holde med te-poser av favoritt te for vannkoker har da de aller fleste hoteller skulle jeg tro...
    Men mye charter og billigselskaper herfra så godt mulig det er nødvendig å ta med seg vannkokeren for å få te ombord hos Jet2, Transavia, Easyjet, Tui eller Ryanair :confused:

Ellers så ser det ut til å lounge tiden på Heathrow kortes ned enda mer... avgangstid herfra er kl 14, men flyet som skal fraktes en til LHR skulle landet i Manchester nå, istedenfor så har det akkurat forlatt LHR.. .

Kristian liker dette
  12. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke vært i FCT ennå, kun FCL MUC.
    Men nå er det jo slik at på min planlangte reise med Air China er det FCT på returen. Gir kanskje ikke helt samme effekt, men jeg tror nok det skal bli en badeand eller to uansett.. :)

watchaddicted liker dette
  13. watchaddicted

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    Da må det bli one-case study!! :cool::p

Ser frem til utfyllende rapport!:):):)

Are liker dette
  14. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå FCO. Sit i Alitalia sin knallraude lounge på sjuande timen sidan Tyskland virkar å vere stengt pga snø? Har fått 20 sms av LH hittil i dag. På telefon blir ein bedt om å ringe ein annan dag. Eg og den nye kompisen ved sidan av har no sett telefonane på lydlaus og begynt på schappsen. Så satsar vi på å bli henta når/viss det blir boarding. Og så ramlar det plutselig inn ny mld om gatechange + kansellering av flighten som naboen skulle tatt frå MUC til HAM.

Proost!

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet....
    LRM_EXPORT_20180318_144017.jpg

Kristian, Eddie47 and jgroneng like this.
  15. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,969
    Bonuspoeng:
    293
    Søndag ettermiddag, og har akkurat bestilt tur OSL-FRA-SIN-SYD t/r med SQ biz. Avreise i oktober.

Men de klarte å sette meg på 2A og kona på 2F OSL-FRA ... :) Må vel til med en telefon vel.

16. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Trondheim.
    Madammen ønsket sol og varme etter en lang vinter i Trondheim. Da blir det ei uke på Koh Samui i mai. Skader ikke at Sia kjører salg nå. Selv er jeg skeptisk til alt fra strand og resort hoteller, redd for kjede meg etter en time. Frøkna frister med tredemølle, så da blir det treningsferie på meg og avslapping på henne. Må bare huske å snu henne fra rygg til magen i midten av uka (hvis det er lov å si)
    Ha en feiende flott søndag uten snø og vind

DanH, Kristian, Eddie47 and 2 others like this.
  17. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    :D:D:D:D

Eddie47 and jgroneng like this.

Del denne siden