Årets siste flyvning er i baksete hos DY. Blir en kort tur over til Molde. Ønsker alle en fin fin dag!
GM. Det blåser som fy, det regner og er 3c.. været står i god stil til 2020. Håper året snart er omme!
God morgen fra Oslo. Dagens store spørsmål er om det blir innedag eller ikke. Så faktisk Love Actually for første gang i går kveld - alt i alt en festlig film
God morgen! Julekaker og kaffe på sengen. Mens regnet trommer mot ruten. Det blåser, og all snøen som kom i går er borte. I dag blir det innedag! Nyt søndagen!
God søndag fra Oslo! På tide å komme igang, lukten av nykokt kaffe brer seg gjennom huset, mens jeg hører på lyden av regn og vind utenfor, i dag tror jeg blir en innedag
Snøstorm på fjellet med 22 sekundmeter i kastene så ingen heiser går til toppen. Da blir det innedag med IF og kanskje Team Bachstad etterhvert.
God søndag. Jeg kan melde om ruskevær og kraftige vindkast her i nordligere strøk. Innsjekket på årets siste flyvning, så i morgen settes kursen mot Bergen. Ikke mange dager igjen av 2020, gleder meg til å legge viruset bak meg og sprette champagne med alle her inne.
God søndag. Et samstemt forum idag, uansett breddegrad, lengdegrad og høydemeter er det drittvær. Godt vi har hverandre å sutre til . Ha en frisk og "gjøre det beste utav det " dag!
Gledeleg jul frå Værnes! I dag skal Widerøe fly meg heile vegen til Aust-Finnmark. Første strekning går, sjølvsagt @Eddie47, via Flesland. Det er ikkje imponerande mange flygingar i dag: Ei framleis god jul til alle!
Hei fra Trondheim! Lat start på dagen, ligger i hotellsengen igjen etter en litt skuffende frokost. Vurderer om vi skal henge igjen her frem til Nidarosdomen åpner eller om vi bare kjører hjem. Hvis vi utsetter beslutningen, vil svaret komme automatisk... ha en lat søndag dere også
God søndag alle sammen Her i Bestfold regner det mye så tror sterkt det blir innedag her også. De første vaksinene kom igår og første vaksinen ble tatt idag så får håpe det Viruset forsvinner i 2021! Ikke mye mer å melde fra Sandefjord så da ønskes det til alle her en god søndag og god romjul
Det var ikke mye oppvertning å få der. Fikk utdelt en våtserviett til vask av bord, armlenene og setebeltet.
Noen bilder fra hvordan Akerselva ser ut med over 30 kubikkmeter per sekund. Synes spesielt synd på Mathallen.
Familiejul betyr ofte mimring og gjennomgang av bilder og papirer .. I dag fant vi min datters «flybillett» til sin første flytur 02.09.1979 (3 mnd) BGO-TOS ... pris en voksen 708kr MERK: Innenlands Luftbuss-billett
God blåsbort-dag fra Trondheim Har tatt seg opp med vind etter at det løyet litt rundt kl 1330/1400 Lang utetur med kidsa idag, trengtes for dem å få ut litt energi Nå er det avslapping og kaffekos Ha en forrykende søndag
God søndagen fra hovedstaden. Guffent vær med både regn, sludd og snø dag. Ble en tur ut i marka likevel, der var jeg nesten alene så intet problem å holde anbefalt avstander Kollentåka var på plass også... Nå skal kvelden nytes i sofaen med litt julekaker. Ha en god søndagskveld folkens