Litt alupasta/kopperpasta mellom kloss og stempel er vistnok et vanlig råd. NB! Har aldri gjort dette selv, og tar intet ansvar for resultat(er).
Neppe. Og hvis de skulle vært, streiker de Ingen søndag bemanning er vel uansett regelen. På norske numrene i alle fall.
Kom over en spilleliste fra Vestlandsfanden (kjenner en som spiller i bandet), og de har en låt som heter Currahee. Tilfeldig?
Prøve et bilforum med det spørsmålet? Ikke ment frekt, men antagelig bedre sted for å få et riktig svar?
Ha ha Der var vel mer et informerende spørsmål en en forventning om svar. Bremsene et uansett blitt bedre men, jeg tipper stemplene hadde trengt rens og stell, jamfør det jeg gjør med sykkelen hvert år. Vestlandsfanden sang kjenner jeg ikke @holmen men ordet er tatt fra serien Band og Brothers for min del
Dere kan jo teste gang/sykkelveien under elva. Ellers er sjokolade og øl selvfølgeligheter. Det er også interessant å besøke diamantdistriktet, hvis det er liv i helgen.
God søndag fra California. To dager til Yosemite. Pågående skogbrann sør i parken nå, og hotellet vårt (The Wawona) ligger i et område som er evakuert. Spennende å følge utvikling, nærmeste alternative hotell inne i parken er The Ahwahnee til sympatiske 6000 kr natten, som er marginalt mer enn vi hadde planer om å bruke.
Rent praktisk. nicket er brukt over en flate av div sosiale medier. Så da trengtes det et par ekstra bokstaver for å finne et nick som ikke allerede var i bruk
Han vaks opp i tronge kår, i eit eldhus bak frabrikkjen Tidleg vart han tvinga te å spela i musikkjen Han vart utvist i frå skulen sprengte mat boksen me knall Fekk aldri idrettsmerkje kasta dødt me liten ball
Endte med å bli booket om til BA via LHR til Onsdag. Chat kom jeg aldri igjennom på. Etter å ha stått fire timer i telefonkø forsøkte jeg samtidig ringe fra samboers telefon, fikk da mulighet for tilbakeringing og ble oppringt innen en time. Da hadde min første oppringing spillt ventemusikk i 5 timer, og var still going. Så det er tydligvis litt bingo dette køsystemet til SAS.