God Søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 18. okt 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra EK159 shortly departing from DXB.
    Stinn brakke i biz i dag. (!)

    God stemning så langt. Nyere versjon av B777-300 så IFE er kjapp. Frokost om litt. Cabinmanager har akkurat ønsket FFs velkommen. Gode greier.

    Ha en oppgradert søndag!
     
    LN-FHU, tommy777 and Herlov like this.
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra loungen på Crowne Plaza Copenhagen, som er så om så men stille og rolig :)
    Skyssen som skal ta meg til Kastrup kommer om en time så nå er det bare å slappe av til da, før
    ferden går videre til TRD

    Ha en flott dag :)
     
    John in The Tower liker dette
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra businessloungen på Arlanda. Dagens ferd er ARN-CPH-OSL-ALF. En god ting med denne turen er at jeg faktisk ikke lenger har den store arlandafobien, den er jo ikke så rotete og uoversktlig som jeg har ment at den har vært.

    Dagen går til lounging og fly, vel hjemme regner jeg med det blir horisontalen på sofa'n.

    Ha en god søndag! :)
     
    John in The Tower liker dette
  4. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra SK1455 på tur til CPH og videre med SK935 til SFO. Oppgraderingsgudene har ikke smilt enda så man får dra rett til gate og se om det er noen mulighet. Request er ihvertfall lagt inn ved innsjekk på OSL, men flyet virker stappfullt i alle klasser så sjansen er nok liten. I følge @Henrik Olsen på gårsdagens FTU så går oppgraderingen nok til en Basic EB som møter ved gate i CPH 2.5 timer før avgang.

    Han fin søndag og en.ekstra hilsen til de som avslutter FTU i Nydalen idag.
     
    pgaa, mathiasfe, tommy777 and 3 others like this.
  5. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Søndag morgen fra Nydalen.... er ikke SÅ god...
    Bestilte frokost til rommet, og prøver nå å gjenopprette væskebalansen, før jeg snegler meg ned, og får med meg de siste minuttene av FTU...
    Ha en bedre en!
     
    Kjakan, Bjørn Helge and TOS_EBG like this.
  6. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra New York.

    Her har man akkurat åpnet øya etter en la seg igår. Blir å få seg noe frokost, svive litt rundt - før det blir MSG klokken 1:00 PM hvor Rangers møter New Jersey Devils.

    Etter det vil tiden vise hva man tar seg til.
    Ha en god dag.
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Høres veldig bra ut! Vi er tre kamerater som vurderer å ta oss en tur på Rangers-kamp i slutten av november. Kjøper du bare "vanlige" billetter via hjemmesiden til Rangers eller MSG eller har du andre (bedre) triks? Noe spesielt område du kan anbefale å sitte i uten at det blir altfor kostbart?
     
  8. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93

    Tidligere har jeg kjøpt fra Rangers sine nettsider, da kommer en jo til Ticketmaster sine sider. Der får man opp arena kart over MSG. Man har å en resale funksjon der, en kan kjøpe billetter fra.

    Før var denne samme sted som vanlige billetter, nå havner man vel på en side hos NHL tror jeg. Tror blitt noe endringer der i år. I fjor kjøpte jeg å resale direkte på Ticketmaster-sidene hverfall.

    Men denne gangen kjøpte jeg billetter hos StubHub, nettsted hvor fans kjøper og selger av hverandre. Det kan bli dyrt, og billig om det ordet finnes for billetter i MSG...StubHub skal ha sin del, pluss en vet ikke vet hva selger har gitt for billetten før jeg som kjøper har fått billetten. På billetten vil det også stå Issued to: opprinnelig kjøper. Og ikke ditt navn. Men når man får billetten som er utstedt til opprinnelig person, og der står det også pris. Billetten jeg kjøpte til kampen mot Devils måtte jeg gi 110$ for, på billetten står det at den kostet 60$, så vedkommende har god fortjeneste selv med summen StubHub tar.

    Men Devils er jo lokaloppgjør så da vet de kan ta den prisen også.

    Uansett hvor man kjøper, så er billetten alltid utstedt av Ticketmaster.

    Best liker jeg å sitte på lang sidene og 200 Upper Center, og gjerne seksjonene 210, 211 og 212 som er ut mot 33rd Street. Og på andre siden også på 200 Upper Center seksjonene 223, 224 og 225 ut mot 31st Street. Liker å best å sitte med midtgang om en skal være litt InsideFlyer her..

    Appene til SeatGeek og StubHub er fine å bruke. Sjekk også Rangers.io-media.com og aviewfrommyseat.com

    Jeg konkluderer bare med at det er dyrt uansett, men for ett par ganger i året så er det greit. Så for man heller sjekke saldoen i banken i etterkant. Og liker best å kjøpe rett fra Rangers sine sider om det lar seg gjøre..
     
    Last edited: 18. okt 2015
    Travellingalf liker dette
  9. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Det ER mulig å oppgradere med poeng fra loungen, så du slipper å traske til gate så alt for tidlig. ;)Jeg har i alle fall gjort det på Kastrup. Vet ikke hvorfor det ble påstått at det var umulig på FTU i går.
     
  10. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld! Må bare dele en søt dame som sto ved B19 på CPH.
    image.jpg image.jpg
     
    Baldrick liker dette
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk for grundig svar! Ikke rart at jeg elsker dette forumet - her får man svar på "alt"! :)
     

Del denne siden