Hallais fra TRD! Nok en nattevakt er gjennomført og nå venter noen timer i binge. Deretter er det bursdagselskap og familieting. Håper Synne ikke har stukket av med bonuskortet ditt. Ha en flott andre Søndag i advent!
God søndag fra Amsterdam. Sov over 8 timer over dammen etterfulgt av 6 timer her, så er ganske fresh etter århundrets maraton. Nå er det frokost før dagens aktiviteter starter.
Dette er overhodet ingen god søndag så langt! Det er en eller annen tispe i nabolaget med løpetid som vår bikkje tydeligvis trigger noe helt sinnsykt på. Han er urolig, piper og bjeffer og vil ikke sove. Hittil har jeg hatt tre turer i natt bare for å holde ham noenlunde i sjakk. Etter tur slapper han av i en time eller så før moroa begynner igjen. Like før jeg klipper nøttene på guttungen. Noen med kvalifiserte tips?
God morgen, klokka er 05.34 her i Washington DC og jeg er lys våken! Fin flytur over i Go, satt behagelig selv om jeg er 1.92. Utforsking og shopping idag! Ha en god dag!
I motsetning til været ute, ser det ganske bra ut på sendingene på NRK. Så da blir valget enkelt: utsette hjemmejobbinga til i kveld og pøse på med kaffe og marsipan. Ha en fin dag der du er - enten du regner inne eller ute
Morn fra Amsterdam. Var ute på bursdagsfest i går, så dagen i dag tilbringes hjemme med netflix. Når jeg ankom på fredag, så jeg at Rimowaen min ankom (ja, sjekket inn siden jeg hadde med julegaver) knust på det ene hjørnet. Ved inspeksjon fant jeg enda en sprekk på kofferten min. Takk for god behandling av Prio-bags, SAS! Ønsker dere en god søndag videre. Ikke sjekk inn kofferter med SAS.
Søndag ja. Gårsdagens julebord ble vel gjennomført i Stavanger, mens Oslo venter i kveld. Blir restemiddag hos julebord-verten i løpet av dagen, men må først få fart på likene her. Litt frisk luft gjør vel susen.
God sen ettermiddag fra Tromsø. Rolig søndag så langt med en håndballkamp for jentungen og litt jobbing med noen prosjektrapporter. Ned til Oslo og Nydalen i kveld for noen dagen på BI Executive (voksenopplæringsdelen) og Forskningsrådet med kurset Innovation Management in an International Business Perspective.
Ikke mye palmer, sol og varme her ute akkurat. Vel, i alle fall ikke utendørs. Vinden har tatt seg betraktelig opp i løpet av dagen og ligger vel nå på rundt 35 ms så man skal holde på hatten (hjelmen) når man beveger seg utendørs. Men mitt skift er over og jeg kjenner det på gikta at det nok blir en tidlig aften på denne karen i kveld. Ha en fortsatt fin søndag kveld!
Etter å ha smakt på litt for mye juleøl i går, var det slakedag i dag. Og været passet greit til det også. Her har det ikke vært gjort mye produktivt i dag, men det kan jo være greit med slike dager også av og til. I morgen er det mandag. Så det så....