God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 08. des 2013.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Happy søndag fra Nederland. Har fortsatt ikke kommet over hvor rart nederlandsk egentlig høres ut :p

    Frokost fortært, nå skal jeg straks bytte hotell til andre siden av flyplassen, nemlig Park Plaza. Så får vi se hva de disker opp med. Overskyet og drittvær, men sånn er det. Hører rapporter om snø hjemme så kunne vært verre ;)

    Hjem i morgen via København med SAS og Widerøe. Årets to siste flyturer. :)

    Ha en fin dag!
     
    AndersB liker dette
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ny julekalenderdag -

    Norwegian kan diske opp med rabatt på abonnement: Finansavisen, Kapital og Interiørmagasinet.

    SAS stiller med 10.000 poeng hvis du bytter strømleverandør til Fjordkraft. Ikke sikkert den avtalen man må velge er den absolutt gunstigste, men den har kun 3 mnd binding. Verd å merke seg det med liten skrift i prislisten - etter tre mnd. går fastprisen opp med kr. 1.50 pr. dag for "Trippelgaranti og Jevn strømregning" så vidt jeg kan tolke det (ser pt. ut alt for mange har åpnet dagens luke, Fjordkraft-weben sliter med å svare)
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. En knalldag i London igår. Selv om det ble litt forsinkelse ut fra Oslo rakk man både shopping og den beste Fish&Chips'en jeg har spist (og jeg har ikke spist mange).

    Deretter var det en knallflight hjem med BA, der medforumist Henning plutselig dukket opp. Full fest på rad 1 og 2. Druesmoothie dukket også opp: [​IMG]
    Var i et relativt lystig humør da jeg landet og lå lykkelig i sengen og rapet druer.

    Ha en fin dag...
     
    Henning liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Go'søndag!
    Hadde en brillefin aften på Bølgen & Moi i går. Mat og drikke var helt topp.
    Heldigvis er topplokket ikke så veldig tungt i dag heller. Og det er jo deilig for en gangs skyld.
    Travel uke foran meg, men allikevel noen ting som må ordnes i dag også.

    Fortsatt god søndag ønskes!
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God sovemorgen fra London. Her har man akkurat spist rom service frokost og skal nå ut i Londons gater for litt spaning og shopping
     
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra et nitrist North Georgia. Her går det i peiskos, fotball og juleshopping per laptop.
     

Del denne siden