God søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av mathiasfe, 11. juni 2017.

1. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,896
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra toget, på vei til Vaduz i Liechtenstein.

Kunne ikke la muligheten til å krysse av et så lite land på lista går fra meg, når jeg var så nært.

Det som egentlig skulle bli en rolig tur til Brussel og Luxembourg, hvor jeg skulle gjøre minst mulig, ble alt annet enn det.

Brussel, Rotterdam, Luxembourg, London, Zürich og nå til slutt Vaduz er besøkt siden onsdag.

2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,003
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, på vei til OSL. Flight til SVG om 1 time, SK med 737-600, skuffende hvor seint det første flyet over fjellet går på en søndag. Rekker noen timer på Sola Airshow før det blir retur.

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,057
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ingen stor og pulserende hovedstad, litt skuffende egentlig. Men det er banker og finansinstitusjoner og et slott der "Sjefen" bor!
    En ting til, dersom du tror at det er dyrt i Sveits, så er det ikke billigere i Vaduz ..

mathiasfe liker dette
  4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Barcelona El Prat. I motsetning til hva SAS skrev i PDFen sin så funker fast track helt strålende. Og det kommer opp riktig på boardingkortet i walleten. I tillegg håndheves priority boarding så det er bare god stemning.

5. TOS_EBG

TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra "Dråpen" på Clarion Collection Arcticus i Harstad. Snart settes kursen hjemover the scenic way med ferge til Rolla og videre via Andørja mot Tromsø.

Ha en fin søndag!

Attached Files:

LN-FHU liker dette
  6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,896
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis man drar til et land med knapt 38.000 innbyggere og forventer en stor og pulserende hovedstad, så har man nok dratt på feil plass. ;)

Jeg syns Vaduz er en fin liten by og er akkurat det jeg savnet fra den tiden jeg bodde i München og kunne dra på dagsturer til små Bayerske byer.

Eddie47 liker dette
  7. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag. Sykkeltur og 5 km på mølla er unnagjort. Snart må plena klippes og så blir det mer road trip planlegging.

8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,057
    Bonuspoeng:
    293
  9. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,538
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Bangkok! Sitter i hotelloungen og prøver å hente meg inn etter tidenes første joggetur i 140 graders varme. Minst! Tror jeg gikk ned 5kg på en time, men dessverre er dette bare i svette, ikke i flesk. Akkurat på treningsområdet savner man norsk sommer, dvs rett over frysepunktet.

Væskebalansen blir nå forsøkt gjenopprettet med hvitvin, mens fruen velger&vraker i restaurantanbefalinger. Jeg frykter chili-bonanza, så det må nok etterfylles likvider utover kvelden...

Ha en temperert søndag videre!

miura liker dette
  10. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,215
    Bonuspoeng:
    183
    Løpe utendørs i Bangkok om sommeren? You must like da-sauna-feeling.

In-Depth Guide to Fitness in Bangkok

The coolest new restaurants

funkenstein liker dette
  11. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Eddie47 liker dette
  12. Rutinert94

Rutinert94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    God kveld fra Haugesund, satte av dagen til Sola Airshow, aldri stått opp så tidlig på en søndag.. :cool: Fantastisk oppvisning av alle sammen, flott og se det nye redningshelikopteret på norsk jord! :D:rolleyes: Slenger ved et bilde av NAWSARH, ha en fin kveld folkens!

IMG_2953.JPG

CrotchRocket liker dette
  13. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,890
    Bonuspoeng:
    183
    Litt bedre vær, så Frecce tricolore fikk kjørt nesten hele programmet sitt i dag.
    IMG_2022.JPG

IMG_2025.jpg

Last edited: 11. juni 2017
  14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Hjemme etter innflytting på hytta, en helt utrolig herlig helg !!!
    Nå blir det striskjorte og havrelefse i noen dager før ferden går tilbake til hytta torsdag. Planleggingsdag i bhg så jeg tar med kidsa og får en ekstra dag :):)
    Ha en flotters søndag

TOS_EBG liker dette
  15. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,384
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra hovedstaden. Tur nr 86 med SAS for året nettopp gjennomført. Bærer avgårde igjen på onsdag og fredag for 87-88.

Håper alle får en fin uke!

Del denne siden