God søndag:)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 25. juni 2017.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,334
    Likes mottatt:
    19,543
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra det blide Sørlandet. Her har vi egen og sol om hverandre i stadig økende tempo.

    Som den svært rutinerte reisende jeg er skulle man tro at jeg har stålkontroll på mine billetter. Det tror jeg også og får da i ny og ne en stygg overraskelse når jeg mangler en billett. Her om dagen så oppdaget jeg at denne søndagen var det et problem. Ingen billett og i tillegg fulle fly.. Krisemaksimering førte til at både tog og buss ble undersøkt og resultatet var økende følelse av kvalme og svimmelhet. Rett og slett en følelse av å bli syk.. Ikke engang returbil kunne hjelpe med lindring..
    Sjekket i dag igjen og sannelig, Norwegian hadde en billett full flex igjen.. Men det er jo også kostbart. Gode råd et dyre heter det, men jeg har jo hørt at flex til Norwegian et fullt fleksible uansett pris, så jeg booket en billett 1 mnd frem i tid og flyttet den til i dag, og jammen funket ikke det! :)
    Sparte en god tusenlapp her..

    Så dagens moral er:
    Han der har lest meget på forumet, kan der spare meget med penger på sine turer.

    God søndag :)
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    3timer og 40min til man sitter på flyet. Siste måltid blir Taco for å tømme kjøleskapet så bærer det til flyplassen.
     
    Eddie47 liker dette
  3. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag her fra loungen i Munchen. Blev sendt en tur til Kiev med job, med kort varsel. Det var jo noget af en kamp at finde billetter der både passede tidsmæssigt fra OSL (nu NSB er gået på sommerplan), som var med StarAlliance så jeg kunne få point, havde en ansændig bookingclass (så jeg kunne få point) og overholdt firmaets f**king travel policy. Jaja, Lufthansa ned i dag med 5 timer stop. Job og Bajer plejer at gå meget godt. Hjem igen onsdag over Wien. :rolleyes:

    Håber I alle får en fremragende søndag. :cool:
     
  4. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Fruen er stum av beundring.

    Og med stum mener jeg at hun snakker i vei, uavbrutt, om mulighetene nå....
     
    Are, Petter B-C and grisefod like this.
  5. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag folkens! Etter en lang gårsdags ferd mot natt og en lang natts ferd mot fyllesjuke, pleier jeg hode & mage i dag mens jeg koser meg med å tråle gjennom IF. Har bestemt meg å gire opp bonusfeber jaget utover høsten og neste år.

    Setter stor pris på all den info, reisebrev og artikler dere aktive bidrar med!!
     
    Travellingalf liker dette
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim
    Vært på hytta, laaaang ferjekø på Rørvik pga en av tre ferger ute av drift. Tok med kidsa på hurtigbåten istedet, kjerringa er på vei hjem nå, etter ca 3 timer venting...

    Ha en fin dag :):):)
     

Del denne siden