God morgen fra Tyssedal, Foreløpig fantastisk flott vær, men ganske kaldt med minus 11C. Solid frokost med speilegg, bønner og bacon samt noen kopper med kaffe er inntatt og straks går turen oppover til P3/Mågelitopp. Det er ikke så langt (10,5km) men det er sånn ca. 800 høydemeter å forsere så jeg tenker at jeg skal få varmen i meg etterhvert. Skipper den rasutsatte gamle "stien" langs Tveitanuten i dag da jeg ikke liker meg der alene og dessuten er det sikkert partier der med en del is. Fikk bestilt meg rom på Klosterhagen Hotel i Bergen i går til første helgen etter Påske til en ok pris så da blir det å besøke familie den helgen. Ha en fortsatt fin helg.
Aldri for tidlig for et glass sprudlende, er det vel? Ikke tidenes lounge i Ljubljana, men uansett godt å trekke seg litt tilbake. Zürich neste! God søndag dere! Har forresten familie i Tyssedal og Odda, verden er liten @Fjordheim
God formiddag fra Farris bad. Fått frokost, venter nå på Aufguss som starter kl 10. Får hive meg i sjøen etterpå. Ganske fullt på hotellet i går. 100 mennesker fra noe "bilgreier" dro nok opp. Ha en fin søndag
God morgen fra en hytte i Sørkedalen. Solen skinner, og vi prøver å få i stand frokost. Men folk er litt slitne etter gårsdagens festmiddag. Skal booke litt flybilletter for familieferie senere i dag, må bare bli enige om når, hva og hvor.. Kan ta tid. Nyt dagen!
God morgen fra Larvik! Ikke helt den samme utsikten som @haifinn men like pent vær. Ikke en sky å se (men litt vind) .. Idag blir det nok litt jobbing ute. Før Liverpool - United står på programmet i ettermiddag. Måtte det beste hjemmelaget vinne! Også kanskje litt planlegging av Tokyo-turen med minstemann i juni. Fått masse tips om ting vi kan gjøre så her er det bare å velge og vrake. Også får en selvsagt håpe SAS faktisk flyr.. Ha en flott søndag, fint vær eller ei!
Morn fra den gode gamle godstolen. Det har lesset ned med snø i natt, så etter frokost blir det en runde med fresen. øltransporten i går var vellykket. Måtte strafferunden via spesialbagasje, men hadde god nok tid. Har ikke pakket ut enda, men eskene er ikke blaute i bunn, det lukter ikke øl, så jeg regner med at alt gikk bra. Ha en fin dag!
God formiddag fra det sørlandske. Dagens tur til Athen er foreløpig uproblematisk. Det ser ut som det blir nokså labert belegg på SK214 til OSL. Må jobbe litt med noen presentasjoner underveis, men skal nok unne meg noen bobler i Gullstua. Snart blir det "all work and no fun" 5 dager 9-17/18. Gidder ikke å gjøre noen anstrengelser for å se på VM underveis. Tabbe at lederne satte ut HC på 5-mila. En av de få som kunne matchet Poromaa og Niskanen. Måtte det beste bortelaget vinne .
Er Eldbjörg den nye Vibeke?? Tack för ditt mail. Jag har tittat och systemet har inte klarat att ge poängen rätt den här gången. Vi har återställt detta så nu har du fått baspoäng registrerad samt dubbla poäng och dubbla flyg. Jag önskar dig en trevlig dag. Med vänlig hälsning Eldbjörg Kjelsberg
God ettermiddag fra Nosy Be. Akkurat ferdig med lunch. Nå blir det vel en ny økt med sol, lesing og bading, og så er det middag. Det er ikke så voldsomt mye å gjøre her, men det går fint. Noen andre dro på utflukt til en annen Nosy i dag for å se på skillpadder - kanskje i morgen.
God morgen fra SannFrsnsisco. Vi er fortsatt på delvis norsk tid her, og skal hjem i morgen, så prøver å ikke snurre altfor mye opp ned på klokken. Resultatet var at vi sto og skrapte på døra til den lokale IHOP cafeen for å få oss frokost når de åpnet klokken seks. I dag er det lite planer så blir vel å traske litt rundt i byen og bare ta inn over seg hus og folk og fe underveis.
Det startet rufsete, men det ble en fin dag på Hafjelltoppen også. Fin nok til å komme seg ut på ski.
Jeg mente gjelder det poeng fra SEB MC? Jeg, og mange med meg, har ikke mottatt statuspoengene for februar ennå, kun ekstrapoengene. Mine bringer meg over til Gold så er litt keen på å få de inn