God snødag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 16. jan 2018.

  1. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Liten oppdatering her fra westin doha, hvor ettermiddagen brukes på QR sin regning før det bærer mot Oslo i natt, ikke så aller verst.
    Fortsatt god ettermiddag til dere der hjemme
    IMG_7790.JPG View attachment 28933
     
    Travellingalf, Upsaker, afirm and 2 others like this.
  2. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Liten oppdatering her fra westin doha, hvor ettermiddagen brukes på QR sin regning før det bærer mot Oslo i natt, ikke så aller verst.
    Fortsatt god ettermiddag til dere der hjemme
    View attachment 28932 IMG_7792.JPG
     
    Eddie47 and OttoL like this.
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Fra verdens dårligste kontorutsikt kan jeg se gløtt av blå himmel over gamle DNB-bygget til og med.
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,698
    Bonuspoeng:
    293
    Nå skinner solen over byfjellene .....
    Hurtigruten seiler inn badet i sol ..
     
    OttoL liker dette
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God snødag fra hovedstaden. Det er på sånne dager man er glad for at man er kontorrotte og kan sitte inne i varmen! Have a great one!
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,899
    Likes mottatt:
    57,535
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra hovedstaden!
    Dagen startet med at T-banen var innstilt der jeg bor, så da ble det bil til trening. Måtte ta rennafart for å komme fra garasjen og gjennom snøskavlen i innkjørselen, men det går bra med firehjulsdrift og mulighet til å heve bilen. Veldig lite biler på veien kl 0615, veldig deilig! Nymåkt hele veien, og etter en god økt på Elixia bar det videre til jobb. Noen flere hadde måkt frem bilen, og det var antydning til kaos.
    Etter noen timer på jobb hadde det sluttet å snø, og jeg kunne vende hjem for treningsøkt nr to: snømåking. Nå: øl og tv. Vel fortjent!
     
    Eddie47 and Travellingalf like this.
  7. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. Mye snø i dag som gav tildels litt ekstra styr og lang dag på jobb. Litt tom i hodet når man tok turen hjemover, men da passer det godt at kvelden skal tilbringes på kino med noe kamerater så får man noe annet å tenke på!

    Nyt kvelden alle sammen :)
     
    Travellingalf liker dette
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra denne kanten også.

    Jeg var også en av de som ble sittende ekstra lenge på Gardermoen i går kveld og vente på avising og brøyting. I tillegg var det en særdeles humpende tur tidligere på dagen på ruta AES - BGO - SVG. Men, kom meg både frem og tilbake helt hel og da kan man vel nesten ikke klage.

    Sitter nå på lesestua og har akkurat sortert alle bøkene jeg og madamen fikk i julegaver før de deretter har blitt plassert i bokhyllene i alfabetisk rekkefølge. Ser det er en stund siden jeg har sittet i godstolen her inne sist ettersom jeg nå la merke til at det mangler en del flagg på verdenskartet. Ikke bra - dette må ordnes ASAP.

    IMG_5839.jpg
     

Del denne siden