Poeng fra hotellbookinger via SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av polvotten, 22. des 2017.

  1. polvotten

    polvotten Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    SAS hadde for noen måneder siden en dobbel poengkampanje på hoteller, så tenkte å teste det ut. Men ingen poeng dukket opp, selv 8 uker etter utsjekk. Kontaktet SAS-chat, men de henviste meg til Hotels.com, som igjen ikke ante noenting om noe Eurobonus. Proft opplegg. Noen som har opplevd det samme? Er ikke mange poengene, men irriterende likevel.
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått poeng for alle hotellbestillingene mine via hjemmesiden til SAS både i USA og Spania .. (ikke dobbel poengkampanje)
     
    polvotten liker dette
  3. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    503
    Likes mottatt:
    4,632
    Bonuspoeng:
    93
    Veldig varierende hvor lang tid det tar. Jeg har opplevd at det tar fra en uke til 5-6 måneder før poengene kom på konto.
     
    polvotten liker dette
  4. polvotten

    polvotten Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Takk. Får tydeligvis bare håpe at det dukker opp noe. Support var det bare å gi opp.
     
  5. petterhol

    petterhol Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Har du fått noe enda? Jeg har gjort en booking via SAS sin hotels.com-side, og ikke fått poeng etter nå 6 uker. Jeg kontaktet gullmailen, som henviste til om Eurobonus-nummeret mitt stod på bekreftelsen. Nei, sa jeg, men jeg vet jeg la de inn. Da påstår de at jeg har gjort det feil. Har nå for å være sikker laget en ny booking, hvor jeg er helt sikker på at jeg legger inn alt riktig, men får fortsatt ikke noe informasjon om Eurobonus-nummeret i bekreftelsesmailen. Sååååååå....
     
  6. solhatt

    solhatt Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hotels.com har elendig kundeservice. Skulle booke meg inn på ett hotell i Berlin sånn ca rund klokken 22 på kvelden, endte med at jeg ble nektet overnatting på hotellet fordi de ikke hadde motatt booking og jeg ble 1200kr fattigere. Så aldri de pengene igjen
     
  7. polvotten

    polvotten Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Nei, ikke dukket opp noe. Hadde akkurat samme problemet med et par Norwegian/Hotels.com-bestillinger også, men der var Norwegians kundesupport greie og overførte til konto, selv om de påsto at bonusnummeret ikke var registrert (noe det selvfølgelig var). Begynner nesten å se et mønster her...
     
  8. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    587
    Likes mottatt:
    759
    Bonuspoeng:
    93
    Har også en for en 8-9mnder siden som jeg aldri så noe til av poeng.
    Samme som å bo på First i Danmark, får aldri noe hvis jeg ikke klager til Black member service
     
  9. petterhol

    petterhol Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har filmet skjermen min mens jeg gjorde en bestilling hos hotels.com via SAS. Jeg beviser klart og tydelig at jeg taster inn Eurobonusnummer, men at det ikke blir registrert på kvitteringen umiddelbart etterpå, verken på nettsiden eller på epost. SAS svarte og sa de var meget imponert over jobben min, og skal "undersøke videre"... :)
     
    DanH, RoadKing, Are and 2 others like this.
  10. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Meget bra! Jeg har planer om å gjøre akkurat det samme med Viatrumf...
     
  11. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    503
    Likes mottatt:
    4,632
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk poeng igjen i dag etter et hotellopphold for 1 måned og 20 dager siden, bestilt via SAS/hotels.com, så det er klart at det varierer mye på hvor lang tid det tar før poengene dukker opp.
    Jeg har fått poeng for alle 4 opphold bestilt gjennom sas/hotels.com i 2017.
     

Del denne siden