God sommermandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 08. juni 2015.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God mandag fra Stavanger. Uka starter på et umenneskelig tidspunkt. I dag er årsaken møte i Oslo. Meget snart settes kursen mot Sola hvor DY, for ente gang dette år skal ta meg over til Gardermoen. Her i Stavanger er det lite som minner om sommer, grått og vått er stikkordet. Satser på bedre forhold på østsiden.
    Ha en kanonbra dag da. :)
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hææææ? Hva søren er klokka der? Jeg sitter fremdeles og drikker vin på verandaen med Mac'en i fanget
     
    Bjoern In America liker dette
  3. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Like fint vær i Wank-over? :)

    Som en morsom man sa i en berømt film: '- It's Oh-six-hundred in the morning and what does the Oh stand for ....? Oh-my-god-it's-early....'
    Våknet som et lys her ved halvsekstiden og med solen skinnende ute var det bare å gi opp. Så da ble det Peet's i kopppen og Big Big Train på radioen før kollegene begynner å innfinne seg ..

    Nå venter tre dagers jobbing her i Mosjøen, en dag i Fornebuveien og en båttur til Nesodden før kursen settes hjemover fredag.
     
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig på her i Tromsø også, grunn: min første MR. Som ene og alene er takket være Bonusfeber.
    5 av 16 flights de neste 4 dagene, skal gjennomføres i dag ..
     
  5. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Morgen fra Oslo, kjølig på mårrakvisten gitt! Ikke klar for uka i det heletatt, så jeg håper at ting kan gå litt unna her så helga kommer fortere enn det som skal føles.

    Ha en fin dag.
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Bryggekontoret er inntatt og uken er definitivt sparket i gang. Interne og eksterne møter i dag og en treningsøkt i ettermiddag. ha en bra start på uken!
     
  7. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Sommer ja...

    Jo den kommer vel etterhvert. 12 grader her, men 8.juni. Seriøst? Heldigvis holder kaffen noen grader mer og jeg begynner å ha pløyd meg gjennom nattens hendelser på nettavisene.

    Fikk akkurat mail fra Finnair om at de ikke klarte og charge Amex'et for en bestilling gjort i helgen. SAS derimot har åpenbart klart det... Det var vel noen oppgraderinger hos AMEX i helgen... får vel ringe og høre. (Jada - saldoen er fortsatt "grønn" - om den i hele tatt kan kalles det på et kredittkort...:D)

    Ønsker dere alle en fin en.
     
  8. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God Morgen fra Nidelvens bredder :) Ser ikke så ille ut her på morgenkvisten, men jeg tviler vel på at det holder seg, merker jeg begynner å bli ganske værsyk av denne byen her (og jeg er fra Bergen :p) Men jeg trøster meg med at jeg flytter fra i byen i sommer og setter kursen sørover til SYDEN aka Oslo ;)

    Skjermbilde 2015-06-08 kl. 09.05.13.png Skjermbilde 2015-06-08 kl. 09.05.37.png
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Kan ikke skjønne hvorfor du ser fram til å flytte til Oslo.... Et høl uten sidestykke spør du meg. Vær e'kke alt min gode mann :p
    God formidag fra Trondheim , her er man godt igang med dagens gjøremål....ser lovend ut været også , så da vanker det vel litt forfallende utendørsarbeid i ettermiddag.

    Ha en stråålende dag folks :cool: :cool:
     
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God måndag från Bohuslän,
    Ett par rätt oplanerade dagar som jag nu hoppas återgår till det normala ASAP. Men solen skiner i alla fall och då får man göra någonting av dagen!
     
    EB liker dette
  11. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Solen skinner også i sør, og vinden som var i helgen har forsvunnet. Så det er riktig så deilig ute.
    Ser forøvrig gjerne noen sommertemperaturer finner veien hit snart. Foreløpig har 15 grader vært luksus.

    Fikk booket 2 rundturer til Oslo på SAS sitt tilbud nå i helgen. Ikke ofte man kan booke t/r for 798 kr.

    Ellers er man godt i gang på kontoret med mange ting som skal planlegges og forberedes. I ettermiddag går turen til Sandefjord for overnatting før morgendagen skal tilbringes på båt.

    Fortsatt god uke ønskes!
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan si mye rart om Oslo, men været, det skal de ha. :)
     
  13. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor går turen? :)
     
  14. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Amsterdam.

    Hadde en fin konsert med Sir Paul McCartney i går. Det var stas å se en av de gamle heltene på scenen.

    I dag blir det bare en kort sykkeltur, og masse kaffe.

    Ha en fin dag!
     
  15. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    TOS-OSL-HAM-CPH-OSL-TOS
    og på nytt i morgen ;)
     
  16. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Haha.. Love it :) :)
     
    mathiasfe liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp!

    KAAAAAAAAA-CHIIIIIIIIIIIIING!!!

    Fy flate, det er deilig å vokne til bedre form. Det er som å stå opp fra koma (tror jeg). Ambolten på hodet ramlet av sent i går kveld. Satt på verandaen. 5 om eftan. Var så trøtt, og dårlig at jeg holdt på å begynne å gråte. Tvang i meg rødvin. Tenkte jeg skulle forsøke holde meg våken til 7pm-ish i det minste. Tvang i meg mer rødvin.

    Plutselig begynte formen å lette. Ambolten ramlet av hodet. Snørra begynte å stivne.

    9.30-aktig ramlet jeg i seng. Vinflaska var tom. Minibaren var raidet for et par øl.

    Så våkner jeg nå, frisk som en due kl 06. LIVET ER SÅ FINT!!!

    Tralalallallalallalallalaaaaaa!

    Skal kuke rundt i Vancouver med kollega og cold-call'e kunder. Fairmont YVR i natt og same shit i Kelowna imorra.

    Nevnte jeg at livet smiler?

    Gjorde jeg?

    Hæ hæ hæ...
     
    EB, LN-MOW, Islending and 2 others like this.
  18. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,898
    Bonuspoeng:
    113
    Ingenting kan måle seg med en god cold calling session :D
     
    tommy777 and Fnate like this.
  19. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kan det ha vært et mirakel?? Halleluja!!:D:cool::p
     
    Fnate liker dette
  20. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Oslo. Har omtrent brukt hele dagen i dag på å forklare noen mill i økninger på noen lisenser. Noen må ha det inn med teskje tre-fire ganger, og jeg er ikke sikker på om de har forstått det enda. Vel, det er vel deres problem, tenker jeg.

    Og så må jeg jo si at jeg er SÆRDELES fornøyd med tilbakemeldingene på mitt første reisebrev! Må jo bare følge opp dette igjen og skrive litt mer. Må bare finne ut om jeg får dobbelt opp med tid om jeg går med to klokker.
     
    Fnate liker dette

Del denne siden