God morgen fra Bangkok. Morgenstunden nøt jeg med terrassedøren åpen mens det ble mekket ris suppe til frokost i bakgrunnen. Årets Songkran festival er i gang her, det betyr vann i store mengder. Fikk en halv bøtte inn vinduene på bussen i går men heldigvis på motsatt side av der jeg satt. Tenker det blir en rolig feiring for min del. Nå nytes dagens ice Mocha på Café Amazon. Ha en flott fredag
Mornings fra Edvard Grieg. Flott vær ut av vinduet og Johan Sverdrup i det fjerne mens hjemreise planlegges. Om jeg selv må si, 4 uker velfortjent avspasering på gang
God morgen fra gullstua OSL Da var man omsider på veg til Boston, der planen er 42195 meter sightseeing med høy puls på mandag. Det blir nok trivelig i 8 grader og regn som meldt pr. nå Åpnet seg etter hvert et rikt tilbud av bonusbilletter bort og jeg kunne velge og vrake mellom LH, LX, UA og SAS. Ble sistnevnte denne gangen (også) hovedsaklig fordi jeg da ankommer tidligst. Blir i alle fall artig å teste Biz kabinen til SAS i de nye A321 maskinene Intercontinental Boston venter, og jeg håper Ambassadør fordelene gjelder, selv om bookingen er gjort via turarrangør Ønsker alle en strålende dag!
God morn fra godstolen. Straks på vei til jobb. Fikk bestilt bonustur TRD-CPH-SFO i går, februar 24, business begge veier. Så ut som det var flere datoer ledig. Så da er den ene IC turen for 24 bestilt. (fruen vil bare ha en langtur 2024 sier hun… klarer sikkert å overbevise henne til noe annet). Ha en flott fredag
God morgen fra banen som går fra vest til øst. Booket litt nc bookinger I går, viatrumf er på 7% igjen. Er vel blitt normalen det en 5, 4%. Bra for oss bonusnisser, det er et godt påfyll til våre kommende turer i c&f Ha en strålende fredag alle IF-ere
God morgen fra Brekke Det kan se ut som om det er eit lett belegg av salt og pollen på ventilene her Har forøvrig oppdaget Lounge problematikk på JFK, ser ikkje ut som om det er noe på terminal 7 der SAS flyr ifra
God morgen fra stueloungen. Tidvis meget vått, og jevnt grått. Songkran har vi opplevd både i Bangkok og HuaHin. Centara HH tar det svært alvorlig, og har både en seriøs del med munker, og et festlig opplegg med proff partygeneral. Her fra 2019. En fin fredag ønskes for alle IFere!
God morgen fra Bergstaden. Første sommerdag i følge primstaven. Tror ikke den ble funnet opp her på Røros
God morgen fra Opole .. morgenstemning over elven Oder. I dag er den store dagen da vi skal se på Vang stavkirke
God morgen fra hjemmekontoret. Grått, litt regn, og fint innevær. I går måtte naboen og jeg stake opp en kum nedi veien, da vårløsningen virkelig har fått tak. Veien var på vei til å bli vasket bort.. Vi fikk en velfortjent øl etterpå. Et par timer med jobb, før det kommer lunsj-besøk. Så litt mer jobb før helgen er her. Ha en finfin fredag, folkens!
God morgon frå solskinet i Florøida. I følge EDB-nytt er det mykje regn på austlandet. Ein dag nærare neste flytur. Om det vert Trondheim, Washington eller Asia er framleis uavklara, men tur skal det bli. Viktig deadline på jobb i dag, so då er det alltid like kjekt med ungar som spyr... Besteforeldre er ein framifrå oppfinnelse.
God formiddag fra Welgevonden. Staselig start på dagen, og siste er bonusbilde fra i går. Ha en solid en!
God formiddag fra solkysten. I hvert fall fra 12.000 meter over solkysten på SK931 på vei til Los Angeles. Startet hjemmefra kl 3 i natt, så nå håper jeg maten kommer snart så jeg kan få sovet litt. Har med 17 stk på tur. So far, so good. Edit: tralla er tømt.
Dessverre er det blitt overskya ute, so eg fekk ikkje vinka til deg. I følge Flightradar ville eg nok sett flyet utanfor kontorvindauget.
God formiddag fra Sas-flyet som skal fly oss fra Keflavik hjem til Norge. Vi fikk det litt travelt da SAS meldte om gate closing 35 minutter før avgang, men nå er vi plasserte i et stappfullt fly. Fant et utested i Reykjavik i går kveld som burde kunne interessere Holmen og andre likesinnede.
God tidlig ettermiddag fra MUC. LH fra LJU med en 320 gikk helt problemfritt. MUC byr på gode nyheter, F-loungen på K/L er endelig åpen igjen. Og med en velkommen tilbake badeand; Loungen har bedre utsyn en den på G/H, i det minste for oss som liker fly; Og det var fjernparkering, alltid hyggelig med bil for buss; Må ha litt mat også, suppe og sjampis sitter minst like bra som pølse og slush;
Godday fra Porsgrunn. Kompis fra Oslo kommer med tog om en times tid. Har bunkra "Råstoff" ,Champis og pils. Det blir innsjekk på Comfort Porsgrunn. Mini vors for 6-7 gutter, før vi skal i badstu og senere på konsert. Hvis vi kommer inn da?- halvpønkete opplegg, så antar det bare er pluss med grei grunnpromille.. Ha en bråkete aften https://saunaboats.no/badstuer?fbclid=IwAR3Seap7TFCa5SPGJ8UhEdciAfojsxX_kh_r5OiJNT6p8WpPDfe8-_Q4laU https://www.facebook.com/events/s/vidar-rugset-petter-baarli-spi/518953243608277/
God ettermiddag fra Grenland. Svidde akkurat av en voucher på T/R HND i høst, usikker på om jeg skal kalle det MR eller ego trip. Er fullt klar over at det finnes andre ruter som gir bedre opptjening poengmessig for voucheren, men så lenge det ikke er F er jeg ikke så keen på og fly bare for å fly. Plusset på drøye 2k for en T/R HND-OKA mens jeg var i gang slik at ruten blir OSL-CPH-HND-OKA-HND-CPH-OSL En natt i CPH, 2 døgn på Okinawa og en natt i Tokyo, samt nok poeng til å rekvalifisere til EBG tatt allerede bookede reiser + Amex Elite statuspoeng i betraktning.