God tirsdags morgen -som er blitt ettermiddag fra det sørlandske. Nå gjenstår kun kontorarbeid frem mot jul. Lang juleferie og reisevirksomheten tar en pause frem mot nyåret. Der har jeg foreløpig 7 bookinger, men det skal nok bedre seg. Har i hvert fall en til som skal på plass før mars er omme. Er litt spent på hva jobben kommer til å bestemme seg for mhp jobb-reiser og EB. To av de hitttil 8 i planlagte er jobbreiser. For øvrig: siden klokken "er slagen": Hvordan gikk det med PAYR og Shell MC, ValdresBjarne? Ha en fortreffelig tirsdag, og tvi, tvi til håndballljentene!
God ettermiddag fra LHR! På vei hjem fra årets siste utenlandstur, en begivenhet (vel...) som markeres med Ginger Mojito i Krisflyer-loungen. Dagens flight blir også debut'en med MC FlyPremium, et tilbud jeg lett ser kan bli benyttet ofte fremover. Utsikten fra loungen avslører forøvrig at mange barn har åpnet julegavene tidlig i år, og at Tonka fremdeles er en populær gave...
Her fløy du svært lavt over planeten Hoth, du Imponerende å få med seg bilder av Finse 1222 og Finsehytta (på pubertalsk også kalt Hynsef***a)
Nja eller? Dette er vel et stykke fra både Oslo, Bergen og Brumunddal .. men dette er det jeg ville kalle fjell
Tror det snakkes on Gullfjellet https://no.wikipedia.org/wiki/Gullfjellet Ein smule meir imponerende primærfaktor
Brr kaldt indeed, bare vær glad at du ikkje er på ein tauntaun or it would freeze before you reached the first marker.
God ettermiddag fra PRG. Helt alene i Menzies lounge som Brussels Airlines benytter. Matutvalget er beklageligvis begrenset til posesuppe og ristet brød med syltetøy. De har heldigvis Pilsner Urquell på boks, som får holde frem til jeg tar turen ut i terminalen for middag. Skal bli artig å prøve Brussels Airlines i business til Oslo, ett av få europeiske selskaper jeg enda ikke har prøvd i shorthaul business.
Haha, passe høy nerdefaktor på forumet i ettermiddag! Ikke at det er noe galt med det, jeg minnes også, med glede, 1980 på Colosseum kino, med Finse på lerretet. Som tiden flyr... May the .... hmmm, nei, det blir for mye av det gode...
Pass på at det er du som drar kortet .. Pass på at du oppgir uttak av poengene til regnskapskontoret .. Pass på at du skatter av uttaket .. Forøvrig .. God middag!
For så vidt, men han var i første pulje med folk fra Drammen Røde Kors. Jeg kom i andre pulje med en løst sammenrasket gjeng bl. a. fra Universitetet i Bergen.
God kveld fra Dubai Dxb, First class lounge. Var heldig med EK160 nedover som hadde den nye kabinen med nye gamechanger suite Endelig fått tid til å legge ut flere bilder fra turen nedover fra Osl til Dxb før turen gikk videre til Sin. Selvfølgelig måtte kaviar testes..Smakte nydelig.
Du sanker poeng igjen ja! latt den bedre halvdel fått vite hvorfor dere alltid må spise på samme sted enda ell?