"God" tirsdag fra Alta

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Hypern, 04. aug 2015.

  1. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Reinsdyr - liker ikke skalldyr men jeg tror virkelig ikke dette her var matforgiftning. Reinsdyrmålitdet var veldig godt.
     
    Islending liker dette
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Fly og spy på morran ser det ut til.. god bedring, alkaseltzer er tingen.

    God morgen fra Highlands Inn, Carmel der man halvferierer denne uken. Fantastisk utsikt, flotte folk og god mat.
     
    Last edited: 04. aug 2015
  3. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Er langt bedre nå - fordel med det der er at det går bort omtrent like fort som det kom så er nok fit for flight imorgen tenker jeg. :) Jeg har tom spist litt.
     
    Islending liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen/kveld fra California. Satt ny personlig rekord i dag og sov helt til 7 på morgenen i dag -- stor forskjell fra å være lys våken halv 4 i går. Rolig dag i dag med en liten sykkeltur og planlegging av morgendagens mini-roadtrip sørover til Pinnacles og Hwy 1.
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Siste dagen i Portugal for denne gang går mot slutten, men først er det hotellets japanske restaurant som står på menyen i kveld. Og for en meny! De kan bl.a. tilby en Chef's Menu som består av intet mindre enn 20 retter, bl.a. Skrei med tang Sashimi! Ikke sikker på om det er denne jeg skal gå for i kveld, men godt skal det nok uansett bli. Kanskje jeg skal gå for Wagyu biffen til 100 Euro?

    Vel, i morgen går turen hjemover og vi satser på at Lufthansen og SAS i skjønn forening får oss trygt tilbake til gamlelandet.
     
    Henrik liker dette

Del denne siden