God tirsdag fra et solfylt Oslo!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Henrik, 12. april 2016.

  1. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Brukte nøyaktig de første 3 minuttene og 45 sekundene av Snoop Dog sin "Drop it like it's hot" på å sykle fra nærmeste bysykkelstasjon til kontoret. Vant dermed konkurransen i dag og var før resten av gjengen på kontoret.
    Vant til og med over hun som sitter rett nedi gangen og ofte er veldig tidlig. Usikker på om hun vet at hun er med i konkurransen da, men skal ta en seiersrunde etterpå og gni det inn.

    Godt i gang med å løse mindre verdensproblemer, og senere skal tannlegen røske ut noen tenner. Det blir stas.

    Ha en solid tirsdag!
     
    Storg, Baldrick and Scandipendler like this.
  2. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Pek. Endelig tilbake i sivilisasjon retter tre dager i NK. Har du mulighet så anbefaler jeg å reise. Reisebrevet blir ferdigstilt i løpet av uka.

    Tømte eb kontoen og unna meg selv biz hjem etter 16 timer på tog. Overlever nok gammel kabin i dag ;)
    ha en fin en :)
     
    afirm, Baldrick, mathiasfe and 3 others like this.
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Enda et god formiddag-ønske fra solfylte Oslo. For et herlig vær!

    For første gang siden 2011 har jeg en hel kalendermåned uten flights noe sted, og jeg klarer knappest nok å gi uttrykk for hvor deilig det er å slippe reising en stund (gleden varer helt til 1. mai...). Hjemmesjefen er også riktig fornøyd, selv om jeg er litt usikker på om det skyldes mitt uimotståelige vesen eller det faktum at en viss voksende mage gjør det greit med litt praktisk assistanse hjemme som jeg ikke akkurat kan gi når jeg sitter og råtner i København, Lund, Stockholm, Odense eller Århus.
     
    Baldrick liker dette
  4. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra SK 4015 på tur til SVG. Første luftetur på en stund så godt å komme opp i luften igjen. Fakirflighten fra TOS ble gjennomført med lukkede øyne....

    2 dager i et vårlig Stavanger er å foretrekke fremfor sludd og snøbyger i Tromsø. Så får man se om tesen min om at det alltid lukter møkk når man går av flyet på Sola fortsatt stemmer.

    Ha en god dag alle sammen!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det osloske!
    Her var man våken før hanen feis og var kommet langt nok bort til å slippe lukta. Dvs fakirflighten til Oslo.
    Møter hele dagen og ikke alt for sent fly hjem igjen.
    Plan for ettermiddagen: Få seg en lur... Jeg er trøtt som fy....
     
  6. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra SK964, HKG-ARN, over Sibir en plass....godt over halvveis i flyvningen.

    Har faktisk ikke flydd SAS IC i eco siden 1997, nesten utrolig men sant. Må dessverre si at jeg er svært skuffa over servicen til SAS i go. Rett og slett for dårlig. Sure og arrogante kabinansatte. Grynter og ser sur ut når de kommer med kaffen. Min eldre far, skjønte ikke at han må sette koppen oppå brettet...sur mine.

    Ingen vogn med drikke gjennom eco til mellommåltidet. Vet at drikke kun er inkludert til hovedmåltidet, men de kan nå komme gjennom med vognen og selge. Spurte om dette, fikk et arrogant svar om å gå bak og kjøpe, senere, ikke nå, fordi nå var det ingen der. Javel, jeg ønsker drikke med måltidet og ikke etterpå :mad:

    Jeg skulle ha drikke med en gang, og ikke skulle jeg betale for den som EBD :p Trasket bak, traff en hyggelig dame som spanderte :)

    Når det er sagt, var jeg godt fornøyd med plus, som vi fløy ned. Brede og behagelige seter, tykt og godt pledd og god service :)

    Men go, sorry Mac, det føles som low budget....og et smil skader ikke. Mulig det var et dårlig crew.

    Sitter på rad 30, rett bak plus. Kjempegod benplass. Kan anbefales.
    20160412_084133.jpg
     
    Last edited: 12. april 2016
    Baldrick liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,683
    Likes mottatt:
    32,569
    Bonuspoeng:
    293
    Kjipt, håper din erfaring er unntaket. Vi hadde strålende mannskap både til og fra USA i påsken.
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Halden! Sitter i en håndballhall og venter på at kampen til yngstemann skal begynne. Satser på seier, ellers får hun ta toget hjem! :D
    Fin og kort dag på jobben også, så da er alt fint. Blir ingen harrytur selv om vi er nærme grensen. Men nå begynner kampen, så da snakkes vi...
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Flott flyvning fra Pek til cph. Ex Lan Chile leverte varene. Møtte på en annen trønder fra byåsen, ble en trivelig prat der. Crewet var i toppform. Purser fra skåne viste seg å vær gift med en fra gata der jeg vokste opp. Ble mye Trondheims prat på turen, noe som varmer et trønderhjerte. Pluss varme nøtter!!.
    Alt i alt en kjempe flight.
     
    Last edited: 12. april 2016
    RoadKing and Travellingalf like this.
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag (fortsatt det her..) fra BA192 som skal ta oss tilbake fra DFW til LHR. Ser ut som biz er ganske full i dag, men virker som besetningen er i godt humør, så skal nok "stå han av"... :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden