God tirsdag fra innenrikskantinen på OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Earl, 16. aug 2016.

  1. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag formiddag. Gardemoen er solrik og byr på pent vær :)
    Innenrikskantinen er ganske så full, tydelig at det fortsatt er ferietid og at SAS slipper inn flere enn vanlig.

    Her skal jeg ut å fly tur/retur Bodø i dag. Billetter til 200 kr per vei kjøpt på jubileumstilbudet i våres. Så får vi se hva man skal bruke 4 timer i Bodø på. Blir vel en tur på luftfartsmuseet om ikke annet ;)

    Ha en flott og forhåpentligvis solfylt dag :)
     
    geddi and Petter B-C like this.
  2. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Guten Morgen fra sunny Kristiansand. Ja, sier morgen når det ikke ble noe søvn i natt. Tysk ingeniørkunst i form av Siemens espressomaskin redder heldigvis dagen.

    Ingen reiseplaner før lørdag, men da skal til gjengjeld Alitaliakortet få kjørt seg. Londontur igjen, etter logikken "Årskortene til Windsor castle går ut i september. De kostet hele 20£/pers og det er sløseri å la de utløpe etter kun 1 besøk. La oss bruke nesten 6k på fly+hotell så får vi prøvd SkyTeam litt i samme slengen".

    Takk gud for at konemor ser forskjellen på sløseri og morro :D
     
    Are, Earl, geddi and 1 other person like this.
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Oslo!
    Har akkurat hatt en times massasje og både nakken og ryggen min syntes det var godt. :)
    Nå er det tid for litt lunsj og forsette med dagens dont etter det. Fremdeles stille på kontoret etter ferien, og det passer helt greit. I morgen blir det første flytur siden før ferien og det skal bli godt å få luft under vingene igjen. Ikke lang reise, men reise like fullt!
    Ha en flott dag!
     
    Petter B-C and geddi like this.
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Trondheim
    Her siger finværet inn , og man forventer en ny sommerperiode. MC på jobb gjør det ikke akkurat verre. Ingen flygninger planlagt fremover heller, så det er bare trist. Får fly litt lavt med motorsykkel istedet.

    Ha en flott dag :):)
     
    Petter B-C and geddi like this.
  5. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    3,263
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Korea.

    Her forsetter det å være hot & sticky. Høy luftfuktighet og 35 grader i en storby føles klamt og varmt! :confused: Men som en gjennomvåt bergenser er jeg egentlig bare happy for å oppleve litt sommervær :)

    Korea er kjent for knallgod og enormt utvalg av frityrstekt kylling. Må alltid ha en dose eller tre når jeg er her. Skjønner ikke hvorfor frityrstekt kylling aldri har slått an i Norge o_O Det var en butikk i Bergen for noen år siden, men den smakte blah, så skjønner at den gikk dukken.

    Soyamarinert...Yam :)
    2016-08-16-19-07-56.jpg
     
    Petter B-C and Xflipper like this.
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,519
    Bonuspoeng:
    183
    Enig med @Earl , nydelig dag rundt OSL med sol og nesten tilstrekkelig med celcius.

    Noen som har prøvd OSL-NYC-OSL på en dag? Er landing 13:15 og retur 18:55 så burde vel gå helt fint det, bortsett fra eventuelle spørsmål i immigrasjon?
     
  7. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    God etter(for?)middag fra ARN! Fint vær fra AES til OSL til ARN, får håpe det fortsetter til VNO. Dårlig med varmmat på gullstua her, men det er vel forhåpentligvis på vei! Kald øl i alle fall :cool:
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Tønsbergske.

    Straks ferdig for dagen og da settes kursen sørover igjen.

    Håndballkamp i kveld på skjermen.

    Ellers i&m....
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Langfjellet i Nordsjøen også. Og joda, det heter Langfjellet her vi står og borer i havbunnen.

    Også her ute har vi ett fantastisk vær for tiden med blikkstille hav og strålende sol. En sjelden kombi her og fint er det, men de som skal hjem i morra er nok bekymret for om finværet drar med seg tåke/havskodde slik at helikopteret ikke finner veien ;) For meg som har en drøy uke til her ute så spiller det mindre rolle...

    Ellers leste jeg akkurat at SAS har lagt ned direkteruten mellom Vigra/Ålesund og København og det synes jeg er veldig veldig trist. Mange ganger har jeg valgt denne bare for å slippe transfer i Oslo, men nå er det altså slutt - i alle fall på ubestemt tid. Svært kjedelig og alternativet med KLM til Amsterdam begynner nå å bli fristende de gangene man skal videre ut i verden.
     
  10. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    FunForLouis på Youtube, har vært på en lengre ferie i Nord-Korea og laster nå opp videoene fra oppholdet. Kan kanskje være til interesse for noen her inne?
     

Del denne siden