God tirsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 13. mars 2018.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bartebyen
    Usannsynlig trøtt etter ei natt uten søvn...håper det bare var engangsforeteelse....ikke moro.
    Får prøve å ta igjen ved å prøve å gå til sengs tidlig ikveld.

    Ha en våken dag :):):)
     
    Kristian liker dette
  2. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Vietnam. Kald øl nytes på stranden. Tipper det blir nudler til middag.
     
    jgroneng liker dette
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. Faktisk ikke en sky på himmelen i morges, og selv Laksevåg og Askøy så fin ut i morgensolen!

    Booket min første tur med KLM på 8 år. Kunne egentlig tenkt meg å fly BGO-AMS-LCY-ANR (Antwerpen), men denne gangen får det holde med fly til AMS og tog derfra :(
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag morgen fra provinshovedstaden (København er og blir Norges eneste Hovedstad - 1814 var et stort feilgrep).

    Forbannet være denne evige vinteren, selv om det i dag er 3-4 varmegrader. Takk og lov er det bare en uke til jeg planter baken på et fly med kurs sørover, til sol og akseptabel varme. Innen den tid er det imidlertid meldt enda en bølge med minus 100 grader fra Sibir, som i midten av mars er værtilstander jeg kun unner de som har valgt å bosette seg nord for Værnes.

    Gårsdagens SAS-flight fra KEF ble intet mindre enn halvannen time forsinket, hvilket naturligvis er akkurat hva man ønsker seg mest når SAS har forbedret bort loungetilgangen på KEF. En SAS Minus Light-billett til 2342,- er dessuten også nokså stivt, synes jeg. Til forskjell fra dette, fløy jeg Icelandair ut før helgen til den nette sum av kr. 741,-, pluss 695,- i Plusgrade opp til Eco Comfort, altså til sammen omlag en tusenlapp mindre enn hos SAS. Dette ga meg min første tur innom OSL-loungen, helt grei servering ombord og sågar et Saga Class-sete. Jeg vet hvem jeg skal fly med til - og ikke minst fra - KEF neste gang, for å si det slik.
     
    Kristian liker dette
  5. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,007
    Likes mottatt:
    6,424
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden! Også her er det sol idag, så man burde tatt en skidag! Istedet er man lenket til jobbdesken...:(

    Men er fremdeles oppmuntret av gårsdagens CT-justeringer: fant meg en LH-F til HND i (nesten) siste liten, med en påfølgende TG-F til BKK! O' heilage jol, som dette blir gildt! (Håper nå bare at TG ikke bytter denne maskinen også, slik de gjorde med min opprinnelige F fra INC til BKK).

    Nyt dagen, hvor enn den finner sted!
     
    DanH liker dette
  6. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag med denne saken fra The Onion.;)
    431334ED-3F01-4D25-80F5-14065D917C33.jpeg

    Som en relativt ung person, tenker jeg ofte at folk tenker dette om meg når de går forbi meg.
     
    DanH, Finnks, Flybu and 3 others like this.
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Scandipendler
    Iceland Air er et godt alternativ OSL - KEF - OSL. Spesielt med oppgradering på veien hjem så man også får Lounge.
     
    Scandipendler liker dette
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Tegel i knipe.
    LRM_EXPORT_20180313_132819.jpg
     
    Kristian liker dette
  9. Olelink

    Olelink EBP

    Innlegg:
    106
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    43
    Go ettermiddag fra gull stua på CPH :)
    Snart tid for retur hjem til Trøndelag via OSL.

    Holdt på å skjære seg i dag da TRD-BGO 06.30 ble utsatt til 09.00. Jeg hadde gjennomgående billett TRD-BGO-OSL-CPH med bare 3,5t i CPH og dermed ikke all verdens tid til tull på utreisen. Første flight TRD-OSL var fullbooket men de fikk meg inn på neste flight da med 1t på OSL før flight til CPH. Mistet ett segment men er godt innafor EBD grensa så det går greit.

    Fortsatt fin dag til dere alle !
     
    Kristian liker dette
  10. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Palm Springs! Etter en god dag med tennis og tylling i Indian Wells igår, drar vi videre til LAX hvor SK940 skal ta oss hjem. 8746401A-7DE1-45CD-A3AF-7ADFE0FF1EB3.jpeg
     
  11. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Heltisk ettermiddag i Odense!

    Fikk mail fra Wings On-board Currier om et ledig oppdrag med utreise fra Billund og destinasjon Atlanta.

    Jeg sendte melding og aksepterte tilbudet så snart som overhode mulig. Fikk raskt svar om at det var perfekt.

    Så går telefonen tom for strøm. Jeg løper som en galning gjennom Odenses gater for å finne en plass jeg kan lade telefonen. Finner en indisk restaurant som har iPhone-lader. Oppdraget er fortsatt ledig når jeg får strøm tilbake, før jeg plutselig får kontrabeskjed om at det ble tatt mens jeg var tom for strøm. Her er det virkelig førstemann til mølla som gjelder.

    Nå sitter jeg og drukner sorgene med en mojito på Storms Pakhus og venter på at sykkelen skal være ferdig på reparasjon. Så sykt ergerlig. Gratis tur til Atlanta og 450 euro hadde vært grei unnskyldning for å skippe ett par forelesninger.
     
    Kristian liker dette
  12. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Den burde stått ved gaten før Flighten til Austin i går :)
     
    FFlyer liker dette
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra CPH.
    Her møtte man tilfeldigvis @Stuttfeiten og @Travellingalf .
    En liten verden må jeg si.

    Ellers må jeg si at livet med bonusfeber stadig legger nye hindringer i veien for effektiv arbeidsdag og sinnsro.. Jeg har nå fått booket LH F inkludert 5 timer i FCT, problemet er at jeg har kommet over en TG F routing som har avreise dagen før og sånn sett får oss frem til Taiwan ca 24 timer tidligere enn det vi har nå..
    Da ryker EVA 321 og FCT men vi får en dag lenger ferie og 2 timer i Royal Silk loungen... what to do? Livet er brutalt noen ganger... om jeg bare får Lufthansa/FCT på hjemreise er det vel egentlig ok.... hmmm.....
     
    Kristian and Stuttfeiten like this.
  14. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for praten! Og god tur heim :)

    Edit: er ikkje verda rund så veit ikkje eg!
     
    Are liker dette
  15. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    4947225F-B8D1-4BDA-9D85-550E34D3E106.jpeg

    Og sånn går nå dagene i verdens fineste by
     
    Kristian and Upsaker like this.

Del denne siden