Nok en strålende dag her - med sol fra skyfri himmel og stigende temperatur. Too bad man må sitte inne å jobbe.... Grillings i ettermiddag - kjøtt på marinering og pils i kjøleskapet. Blir vel en luftetur på motorsykkelen også Ha en fantastisk tirsdag
Hurra for meg som fyller mitt år! Jeg har visst vært veldig snill siste året, for været holder god standard. Dagen startet med å kjøre halve Oslo rundt fordi Vianor hadde rotet bort sommerdekkene til min nye bil. Takk for den! Dro hjemmefra kl 0715, er nå på toget på vei til kontoret. Fremme om ca 15. Dagen kan nesten bare bli bedre, i kveld skal jeg få kake God tirsdag, folkens! I morgen starter nok en langhelg!
God formiddag fra DY, på vei fra OSL til BUD. Kjapp tur heldigvis, hjem i morgen så rekker å stå opp altfor tidlig på torsdag for å spise «is» Hilton bestemte seg for å være utsolgt for rom, så det blir en natt på det tristeste Radisson BLU hotellet på markedet.
God tirsdags lunsj, også her fra Trondheim. Skal endelig få gjort langhelg av en av disse mange innklemtdagene og prøve SQ for første gang, så dette blir nok en bra uke.
Radisson Blu Beke? Sist jeg var der, dvs i påsken var det en jævla byggeplass... Forøvrig ønskes en god dag fra Ganddal.