God tirsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 15. nov 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp
    Det er grått og regnvær i Trondheim, mildvær og dritt. Håper det kommer litt kaldere vær snart, da blir det forretningsføre også ;);)

Ha en bedre tirsdag :D:D

Kristian liker dette
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det austfinnmarkske!

Litt nysnø har dryssa ned i natt, men her er viktigare ting i fokus: I dag går turen til Amsterdam, ein liten "komme-seg-vekk"-tur bestilt då Bolaget hadde tilbodskampanje tidlegare i haust. Dersom nokon har tips til ein bra (og ikkje for dyr) restaurant i Amsterdam tek eg i mot tips :)

I alle høve ønskjer eg alle ein fin dag! :)

3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,613
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo!
    Her sitter jeg mektig imponert over aktiviteten på forumet i det siste, og alle reisebrevene som har kommet. Jobber meg sakte men sikkert gjennom, og det er jevnt over ekstremt høy kvalitet - og det er kjempegøy å lese!

Takk til alle som bidrar. Jeg setter ihvertfall svært stor pris på reisebrevene og all tiden dere legger ned i det.

Travellingalf, anders82 and geddi like this.
  4. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    god morgen.

"Pikene på broen" er solgt for en halv milliard, dobbelt så mye som i 2008.

Munch er vel den eneste som stiger raskere i pris enn en toroms på Sagene?

Ha en fabelaktig dag med høy omsetning og eventyrlig fortjeneste!

/koffert

5. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Good morning. Som et ledd i mine planer om å slappe av (og som en konsekvens av at jeg blakket meg på shopping i går), skal denne dagen tilbringes på gallerier, til tusletur oppe i Regents park og så avsluttes med lunsj. Deretter skal jeg ut i Air Canada loungen på LHR og jobbe litt før jeg reiser hjem.

6. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen! Her håper vi på bedre luftkvalitet enn i går. Røyken ligger tett over hele nord-Georgia og det går på helsa løs for en del .. Har prøvd å danse regndans, men no luck so far. Ingen nedbør i sikte heller, ifølge meterolygene.

Straks i gang med arbeidsuka. Seks dagers innsats før det blir åtte dagers 'thanksgiving-ferie'. Køyrrrrr ......

7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Tiltredes.....ballongdekk på Audi er ikke pent :):):)

8. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hva skjedde?? Du gikk fra ungdomsbil til gubbebil uten ett stopp i midten?? ;)

Travellingalf liker dette
  9. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra United Klubben i Denver. Når man bor i provinsen må man virkelig planlegge reiser og ofre tid. Houston IAH er ikke særlig til hub lengre for United, skal du dit tidlig er det kun ett stopp tilgjengelig.

Men det spiller liksom ingen trille når 2K i Singapore First venter i aften.

Dom, Krug, Kaviar, Lobster Termidor, oh my ;)

Travellingalf, Upsaker and RoadKing like this.
  10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    En tåkete og våt dag her i dag, selv om det var 10-15 grader kaldere for en uke siden så må jeg innrømme at jeg heller ville hatt snø og kulde enn dette triste høstværet vi har nå...
    Det har tikket inn tripple Avios fra BA etter helgens turer i dag, og det hjelper jo godt på når man får noen tusen ekstra Avios mellom Oslo og London, så nå er det bare å begynne å lete etter neste tur :)
    Kvelden tilbringes foran tv-en og akkurat nå står ett av de programmene som jeg liker best hos NRK på, "Ikke gjør dette hjemme". Ideen med å pusse opp huset ved hjelp av dynamitt er jo ganske så god, men tror ikke jeg skal prøve det her hjemme hos meg :D

Nyt kvelden alle sammen :)

11. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Nordsjøen også.

Her er man ferdig med det siste hele skiftet for denne gang og i morgen blir det bare fem timer på jobb før helikopteret etter planen skal komme og hente oss. Skal jaggu bli godt med fire uker fri og ikke minst en skikkelig ferietur snart!
    Her ute har vi nå snart pakket ned og sendt vekk, eller surret fast, alt som er løst siden vi etter planen skal ha rigmove tilbake til Ivar Aasen en av de første dagene. Så spørs det om værgudene er med oss. En av de andre riggene våre hadde rigmove i forrige uke og det ble ingen hyggelig opplevelse for å si det slik. Jaja, enda en god grunn til å reise hjem i morra!

Vel, nå er det sjakk for alle penga!

tommy777 liker dette
  12. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Barn på vei!! Gratulerer!! ;)

13. FastLane

FastLane Medlem

Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Ahh, norske bilavgifter :(
    Du får ikke en brukt A4 for 270k NOK engang...

Gratulerer hvertfall, fint farge også! :D

SASlovah4evah liker dette

Del denne siden