Da var det tirsdag gitt. Gårsdagens dilemma ble løst ved å booke Air China i tilfelle noen er interessert. Føler vel at det går på bekostning av kvalitet å bytte Swiss mot air China men.... Tallinn klarte ikke å finne min siste flight med Lufthansa så må ringe igjen i dag.. så mye styr bare for noen dagers ferie.. Men for å sette ting litt i perspektiv; så på program om flyplassen i Liverpool. Her var det et eldre par som reiste på tur en gang i året, far fikser reise og mor vet ikke før de skal dra før de kommer til gaten.. I år gikk turen til Lanzarote med EastJet - og mor var strålende fornøyd.. Samtidig som dette gikk på TV forsøkte jeg å finner en RTW i F.. Forskjell på folk gitt... Ha en god dag
God morgen fra hovedstaden! Litt treg i starten i dag, men litt kaffe hjelper alltids. Skal få i meg litt frokost før det bærer ut i snøstormen for å komme meg på trening. I dag har jeg en sjelden dag på jobben, uten ett eneste møte! (Får se hvor lenge det varer..) Så kanskje jeg får gjort unna litt ting som har ligget (for) lenge? Ha en fin tirsdag, folkens!
God morgen fra hovedstaden. @holmen, kan ikke se noe til den snøstormen, eller har jeg vært for seint oppe? Snart lille lørdag med fri
Tror du sto opp for sent Det ga seg før jeg var ferdig på trening. Også var den ikke så veldig ille, jeg er bare litt lei av snø nå
God formiddag fra Sunnmøre også. Enda en strålende fin vinterdag her, men for en som vanligvis er lei av vinteren lenge før jul så lengter jeg mot vår og varme (kan alltids håpe!) Har i dag annonsert madamens bil til salgs på finn.no Blir spennende å se om det fremdeles finnes ett marked for dieselbiler. Hørte på radioen tidligere i dag at Toyota skal slutte å selge dieselbiler i Europa og det ganske snart også. Jaja, ha en fin-fin dag folkens!
God morgon frå Puerto Iguazú i nordaustlege Argentina! Aerolíneas Argentinas operert av Austral flaug oss hit frå Salta. Eg la inn bod om oppgradering, men dei valde å la sin E190 gå med heilt tom 'businesskabin' (eller premium economy? (ArAr kallar det for Club Economy))). Heldigvis overlevde eg! Måndagen vart brukt til å sjå på vatn. Iguazú-falla står på Unescos verdsarvliste og er eit mektig syn: Sjølve byen Puerto Iguazú er ikkje mykje å skriva heim om, men her får du tak i mat og souvernirar, så ein lir ingen nød. I dag har vi ei posisjoneringsflyging med LATAM til Buenos Aires før retur til gamlelandet i morgon. Forhåpentlegvis får eg endeleg oppleva Lufthansas premium economy (som sørover vart byta ut med KLM økonomi grunna LH-forseinking). Det fine med den argentinske sida av fossefalla er at dei ligg i ein tropisk regnskog som òg er ein nasjonalpark. Her får ein rusla rundt og sett litt lokalt dyreliv òg: Måtte alle få ein fin dag anten dei slit med +32 som vi her i Argentina eller nyt meir vinterleg vêr
God dag fra Romerike. Kommet hjem fra jobb og vurderer å pakke Rimowa’n så jeg blir klar til SAS skal bringe meg til SFO i morgen. Ha en flotters dag folkens
God ettermiddag fra LHR! Her er jeg heldig nok til å nyte noen glass med champis i United-loungen. Det ryktes jo at denne vil bli tømt for det meste drikkandes av en gjeng insideflyere til helgen. Jeg skal advare Cc her om at de bør bunkre opp...
Rakk dessverre ikke det, det var for godt å bli sittende hos United... Men fra onsdagsvisitten hos Air Canada kan jeg i alle fall informere om at de har (hadde?) Glenmorangie der. Beste single malt i B-gates, men Balvenie i LH er jo bedre...
God kveld fra hovedstaden. En ok arbeidsdag hvor dagens siste møte var ferdig 3 timer tidligere enn oppsatt så man fikk gjort unna en del mail og annet som lå og ventet, det var deilig å føle seg litt mer ajour! Etter at gårsdagen ble brukt på flybestillinger må det suppleres med litt hotell og 1 togbillett i dag, når det skal tas tog i England er det helt klart lønnsomt å kjøpe togbilletten på forhånd så da får man brukt litt penger i kveld også