God tirsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av joskje, 05. febr 2019.

Tags:
  1. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra en litt for tidlig flybuss til Værnes. Endelig var det min tur å lufte meg litt!

    Etter en alt for lang og kald januar er det altså endelig tid for tre uker i New Zealand, Fiji og Singapore:D Turen går selvsagt med SQ, og det morsomme er at fruen ikke har peiling på hvor vi skal! Hun har kun inntrykk av at vi skal fly langt, og har fått beskjed om å pakke sommerklær. I tillegg har jeg såklart gitt henne grusomme tanker om at vi skal fly økonomi. Gleder meg til å se ansiktsuttrykket når vi boarder i København! :rolleyes:

    Ha en riktig så fin tirsdag folkens :D
     
    Earl, FFlyer, jonss and 11 others like this.
  2. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Sen mandag her, med retur fra Chicago. Går på stumpene her tydeligvis. Med «local» variant av amenity kit... Skopose, tannpaste og tannkost og sovemaske.. Det blir litt tynt synes nå jeg.... Forventer mer egentlig..... en enkel skopose fra Plus blir litt snaut....?..?.. upload_2019-2-4_22-49-13.jpeg


    upload_2019-2-4_22-49-13.jpeg
     
    Last edited: 05. febr 2019
    FFlyer, Eddie47, Avixlo and 4 others like this.
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra tbanen.
    Her sliter man med signalfeil og følgelig er min perfekte timing ikke mye å rope hurra for..
    Fortsatt tidlig på kontoret, men ikke så tidlig som planlagt..

    Ha en kanon dag!
     
    Eddie47, ArthurDent and joskje like this.
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yo fra Oslo. Slapp unnna signalfeil på banen, men det kan sikkert stoppe å snø nå.
    [​IMG]
     
    NoLimit, Eddie47, Avixlo and 2 others like this.
  5. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå 10 kuldegrader i Sunnfjord. Arvingen leikar, konsernsjefen er på jobb og eg drikk kaffi og fyrer i ovnen. Kjekke dagar, men det blir lite bonuspoeng.
     
    Eddie47, animals and ArthurDent like this.
  6. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    783
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra British Airways Galleries Club Lounge terminal 5 på LHR. AMS neste og så er det ISE 2019 !
     
    Eddie47 and ArthurDent like this.
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kald formiddag fra Trondheim
    -12 fra morran da jeg gikk til jobb...*BRRRRRR* .....'nuff said
    Idag blir det slappaving hjemme i soffen....og ingenting annet :D

    Ha en bra tirsdag :):):)
     
    Eddie47, Avixlo and ArthurDent like this.
  8. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det sørlandske. Merket allerede på den glaserte trammen at det (som forventet) kunne bli spennende logistikk i dag. Fikk kreket meg bort til bilen og kom meg ned kort bratt bakke til snuplassen. Derfra er det atskillig lengre ( om enn litt mindre bratt) bakke for å komme meg videre. Kom ca 1/10 opp i den bakken, og kom heller ikke tilbake opp i den kort bratte oppkjørselen. Børstet de piggfrie dekkene rene og la på godt med "Snow-grip" klister. "Det var ubetydelig bedre" (som dirigenten vår pleier å si ved ny gjennomspilling). Jeg kom ca 25% opp i bakken. Eneste trøsten var at jeg kom meg tilbake opp i oppkjørselen vha. klisteret. Det blir altså jobbing hjemmefra i dag. Avisen har heller ikke kommet, så det er tydelig at også andre sliter. Ha en fortreffelig dag og gå og kjør forsiktig! LN-FHU og DrSyk har visst nok å gjøre uansett :)
     
    Eddie47 and Avixlo like this.
  9. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Her meldes det om -11 mens Snapchat melder om -14. Det er uansett første dagen på lenge at det snør her, ikke så mye men det snør!

    Det er for øvrig 21 dager eller 3 uker til min neste reise og uit har klart å plassere et seminar den uken jeg skal på tur... Får fikse det idag da(beskjeden om det kom idag)

    Men ellers får folk ha en God tirsdag!
     
    Eddie47, joskje and ArthurDent like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,717
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra solkysten..
    F98EDFC3-5DA9-4C5F-9331-66B68DF57014.jpeg C6BEDF0C-56BF-4A49-B440-789ABF4C74FB.jpeg
     
    Kristian, holmen, RoadKing and 4 others like this.
  11. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag -igjen. Vurderte å starte en ny tråd, men får i grunnen ikke dreis på akkurat det, så da hekter jeg dagens trøst til blakke IF'ere som gjerne vil skryte av ny tur, likevel ,-på denne tirsdagstråden: :D upload_2019-2-5_13-51-1.png
     
    Kristian, Are, jgroneng and 8 others like this.
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God «morgen» fra landet. Her har det snødd igjen så da må man ut å måke igjen *baaah*.
    Begynner litt å lure på om det var noen baktanker med den SMS’en som tikket inn fra gamlingene på lørdag: Når kommer du i dag? Blir du hele uken? :rolleyes:
     

Del denne siden